امیری هم رفتنی شد/ معرفی گزینه جدید سرپرستی استقلال؛ سابقه اختلاف با مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پس از تغییرات اخیر هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال، بهرام امیری سرپرست این تیم از سمت خود کنار خواهد رفت.

 پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو  هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می دهند.

اعضای جدید هیئت مدیره استقلال، مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه و به عنوان جانشین احمد مددی انتخاب کردند.

با توجه به اینکه تیم استقلال مشکلاتی بر سر زمین و ... پیدا کرده است شنیدیم بهرام امیری از این تیم کنار رفته و احتمالا ستار همدانی جانشین او خواهد شد.

شاید تنها مانع سرپرستی ستار همدانی در استقلال مشکلات گذشته با فرهاد مجیدی باشد.

ستار همدانی که سال ۹۸ در مقطعی سرمربی استقلال بود پس از حضور فرهاد مجیدی از این سمت کناره گیری کرد و گفت: فرهاد مجیدی گفت دوست دارم با تیم خودم کار کنم. من هم به او گفتم این در حیطه وظایف شما نیست که چه کسی سرپرست باشد، بلکه در حیطه باشگاه است ولی، چون شما می‌گویید و دوست ندارم مشکلی برای استقلال به وجود بیاید، استعفا می‌دهم و می‌روم.

حالا باید دید آیا فرهاد مجیدی با ستارهمدانی حاضر می شود کار کند یا اینکه آجورلو مجبور می شود یک سرپرست دیگر برای تیمش انتخاب کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باباخان IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    احسنت به شخصیت خوب ستارهمدانی قابل توجه محمود خان فکری..که طرفو بمباران میکنه
  • بیشاپور IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    مجیدی هم که شکر خدا با همه اختلاف داره.
  • Ss EC ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    این فرهاد هم با عالم و آدم مشکل داره،بگو اخه با کی مشکل نداری؟،تا الانم بیش از حد حمایتت کردیم،وگرنه هر مربی با از دست دادن سه جام مثل اب خوردن شوتش میکردن،برو خدا را شکر کن
  • عارف IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    فرهادمجیدی باهمه مشکل داره میخواه اگرنتیجه نگیره یک بهونه برای فراراز نتیجه گرفتنش باشه چراسیروس دین محمدی یا زرینچه نمیارن چیزی از کریم باقری کمترندارن این وسط هواداران دارن ضربه میخورن تیم استقلال موروثی شده خانواده مجیدی جمع کن بساط اصلا شاه نخواستیم شاه رفت جزءاموات
  • شاهین احمدی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    بهترین انتخاب ممکن برای نابودی استقلال..سردار اجرلو پرسپولیسی هستند متاسفم برا عمو حمید پرسپولیس به ایشون تبریک میگم برا انتخاب یک هیئت مدیره بسیار ضعیف چهار سال دیگه باید زجر بکشیم ما هوا داران استقلال در مانده شدیم مگر خداوند خودش به داد ما برسه ..‌دلم‌خوش بود آقای سجادی از جنس ورزش هستند از انتخاب ایشون ناامید شدیم از این بعد باید فاتحه خوند
  • سهراب IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    اینم مثل بقیه خبرا سوخته است تاریخ زدی 2مهر در ثورتیکه دومهر هیات مدیره جدید استقلال مع فی شدن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی