فوتسال ایران - ازبکستان (جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۱)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که شاگردانش در اواخر دیدار مقابل ازبکستان، فکر می‌کردند دیگر بر این تیم غلبه کرده‌اند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره دیدار مقابل ازبکستان اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفته بودم، همه تیم‌های حاضر در جام جهانی کیفیت خوبی دارند و تغییرات ازبکستان محسوس بود. در اواخر بازی خیال می‌کردیم کار تمام است و شیرازه کار از دست تیم ما در رفته بود. در جلسه آنالیز به بچه‌های تیم گفته بودم ازبک‌ها تا آخرین لحظه می‌جنگند. آنها هم جوان هستند و بسیار تلاش می‌کنند.

«بازیکنان ایران تا یک ثانیه مانده به پایان بازی جنگیدند و کیفیت خوبی از خود نشان دادند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ازبکستان با میانگین سنی ۲۶ سال تیمی قدرتمند است. میانگین سنی ایران، آرژانتین و برزیل ۳۰ سال است و همین  قدرت جوانی، کار را برای رقبای ازبک‌ها سخت می‌کند. ازبک‌ها تدارک خوبی دیده بودند، اما آنچه باعث خوشحالی من شد، دوندگی بسیار بالای بازیکنان ایران بود. وقتی نتیجه ۹ بر ۵ شد، بازی را کمی آسان گرفتیم که با این وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ مخصوصاً در نیمه دوم که شروعی طوفانی داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد دیدار مقابل قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هم بیان کرد: قزاقستان تیمی متفاوت است و پایه بازی این تیم، استفاده از دروازه‌بان در بازی و مشارکت او در حمله است. دروازه‌بان قزاق‌ها چند سالی است که به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان انتخاب می‌شود. هیگیتا بازی با پای بسیار خوبی دارد و زمانی که جلو می‌آید، کار دفاعی رقبا سخت می‌شود.

ناظم‌الشریعه درباره نقطه قوت رقیب دوشنبه شب ایران خاطرنشان کرد: دلیل برتری قزاق‌ها، استفاده از همین تاکتیک است. ما با آنها بازی کرده‌ایم و می‌دانیم کار آسانی نداریم، اما اگر می‌خواهیم در جمع چهار تیم نهایی جام جهانی باشیم، باید قزاقستان را ببریم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی