۲
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
۲ |
۴
سرمربی پورتو فقط از طارمی تعریف نکرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی دیدگاهش بر خلاف رسانه‌ها و تماشاگران است و وقتی یک بازیکن دست به یک کار بزرگ می‌زند از تیم هم تعریف می‌کند. به این خاطر که فوتبال یک بازی تیمی است.

شاید تصورها بر این بود بعد از بازی پورتو در برابر ژیل ویسنته که با گل استثنایی مهدی طارمی و اولیویرا به دست آمد سرمربی پورتو در پایان بازی تنها این دو بازیکن را ستایش کند اما او به گونه دیگری صحبت کرد و تیمش را ستود.

سرجیو کونسیسائو در پایان بازی این گونه با خبرنگاران صحبت کرد: یک چیز مهمی از تیم کم شده است. ما در دقیقه ۹ به گل رسیدیم ولی پس از آن در دقیقه ۱۸ یک موقعیت گل از دست دادیم. سپس در دقیقه ۲۰ یک پنالتی برای ما گرفته نشد و پس از آن بازی به تساوی کشید. گل حریف هم بسیار عادلانه بود زیرا ژیل وینسته هر موقع که به دفاع ما می‌رسید، می‌توانست خطرساز شود و موقعیت ایجاد کند. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و نتیجه پیروزی نیز عادلانه بود. ما به خاطر کیفیت فردی توانستیم گل بزنیم ولی به مانند یک تیم برای گل تلاش کردیم. طارمی و اولیورا گل زدند در حالی که هفته گذشته فابیو ویرا و دیاز گلزنی کردند. این یعنی همکاری در تیم. این موضوع در تیم ما وجود دارد و رفته رفته اعتمادمان نسبت به تیم بیشتر شود. اگر ما بازی را طوری آغاز کنیم که انگار یک تیم نیستیم، آن وقت به مشکل برخواهیم خورد.

البته این طور نیست که سرمربی پورتو نسبت به درخشش مهدی طارمی در این بازی و حتی گل سرنوشت‌سازی که اولیویرا در دقیقه ۸۹ بازی به ثمر رساند بی تفاوت بوده باشد و در مورد آنها هم صحبت کرد. او به خوبی می‌داند رسانه‌ها به اندازه کافی این گل‌ها را برجسته می‌کنند و از سویی تماشاگران هم در فضای مجازی این دو بازیکن را تحسین خواهند کرد بنابراین بهتر است او در مورد تیم و تلاش همه شاگردانش در زمین حرف بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    لیگ پرتغال و بازیکنانش به هر حال بازیکنان حرفه ای هستن فصل پیش یوونتوس رو حذف کردن و تمی مثل چلسی رو در دقایق پایانی بردن هرچندکه حذف شدن. با این توضیحات نمیشه این لیگ رو با لیگ‌های ضعیف امارات و قطر مقایسه کرد اون لیگها فقط و فقط برای بازیکنا پول داره وگرنه خیلی ضعیفه اینقدر که تو لیگ امارات یه بازیکنی معمولی هم در حد نیمار! بزرگش میکنن و مربی هم ممکنه خیلی ازش تعریف تمجید کنه ولی حد بازیکن و لیگها مشخصه
    • اس اس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      اقا شما نمیخواد به اقای قاعدی تیکه بندازی اگه با انگشتان دست یک دوسه کنیم شما لنگی ها بیستر به عرب ها علاقه دارین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی