نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره پرسپولیس کاندیدای مرد سال آسیا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی آمار فوق العاده ای در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسانده است.

پرسپولیس در یک بازی سخت و نفسگیر موفق شد با یک گل استقلال تاجیکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. ستاره این دیدار مهدی ترابی شماره ۹ پرسپولیس بود که با یک گل زیبا حکم صعود تیمش را به مرحله بعد امضا کند.

ترابی در سه بازی مقابل گوآ (دو گل) و استقلال تاجیکستان موفق به گلزنی شد و در بازی با الریان، الوحده، گوآ ۵ پاس گل داد تا نقشی پررنگ در عملکرد هجومی پرسپولیس داشته باشد. نکته جالب اینکه او روی ۷ گل از ۱۵ گل قرمزها نقش آفرینی کرده و آمار ۴۶.۶% را دارد.

ستاره شماره ۹ پرسپولیس بیشترین تعداد پاس گل را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دارد و همچنین با ۲۲ موقعیت سازی، بیشترین تعداد خلق فرصت را به نام خود زده است. با این حساب مهدی ترابی بی گمان جزو بهترین بازیکنان این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده و در صورت صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر این شانس را خواهد داشت تا کاندید مرد سال فوتبال آسیا شود. با توجه به اینکه لژیونرهای آسیایی نمی‌توانند گزینه دریافت جایزه مرد سال آسیا باشند.

ترابی در صورتی که بتواند درخشش را در پرسپولیس ادامه دهد و پرسپولیس هم به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند؛ می‌تواند یکی از گزینه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. گفتنی است آخرین ایرانی که در بین گزینه‌های نهایی دریافت جایزه مرد سال آسیا قرار گرفت علیرضا بیرانوند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واحد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    امیدوارم بازی فینال کولاک کنه .و مرد سال باشه.احسان پهلوان هم با خداحافظی خوشحالمون کنه.به امید جشن قهرمانی اسیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی