نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نامه احساسی و معروف مدیرعامل استقلال/ باید تو را برکنار کنم ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل جدید استقلال در شرایطی کارش را در این تیم آغاز کرده که نامه‌اش برای برکناری مجید جلالی یکی از نامه‌های معروف فوتبال ایران است.

 پاس در لیگ سوم حرفه ای در شرایطی به قهرمانی رسید که این قهرمانی اولین و آخرین جامی بوده که مصطفی آجرلو در زمان مدیریتش به دست آورده است. 

پاس با مربیگری مجید جلالی به این عنوان دست یافت ولی وقتی این تیم در بازی هفته چهاردهم لیگ چهارم بازی اش را دو بر صفر به ذوب آهن واگذار کرد، آجرلو تصمیم به برکناری آقا معلم گرفت و نامه ای احساسی در تاریخ هفتم دی ماه 1383 خطاب به او نوشت که در واقع نامه برکناری جلالی بود. 

آجرلو در آن نامه آورده بود:

«برادر عزیز مجید جلالی. روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم، مثل تو که می‌دانم چنین شرایطی داری.برادر! فوتبال عجب حکایتی دارد. در اوج بودنش، قهرمان شدن‌هایش و شکست‌ها، اینها دو روی یک سکه‌اند، مثل زندگی، فوتبال زندگی.من با تو رفیق هستم این که تاکنون سرمربی پاس بوده‌ای از سر رفاقت ما نبود. علم و دانایی تو بود که ما را پاس به سوی یک هدف مصمم کرد، نه رفاقت مان، این طور اگر نبود تو پاس را قهرمان نمی‌کردی.استراتژی ما تلفیق اخلاق و علم بود و هست و خواهد بود. این استراتژی پاس است و بر این اساس ما قهرمان شدیم، یعنی تو قهرمان شدی، پس برای همیشه قهرمان هستی. در تاریخ پاس نام تو بزرگ خواهد ماند، تو با آن قهرمانی ثابت کردی که مربی عمل گرایی هم هستی. به خاطر قهرمانی پاس از تو متشکرم، قهرمانی بعد از یک دهه، به خاطر فوتبال زیبایی که تیم تو بازی می‌کرد. به دلیل تمام فشارهایی که متحمل شدی، به دلیل تمام شب‌هایی که در اندیشه قهرمانی نخوابیدی، به خاطر تمام سختی‌هایی که خانواده‌ات متحمل شدند.من از تو متشکرم مجید!یقین دارم، که باور می‌کنی چه لحظه‌های سختی را می‌گذارنم، چه روزهایی و چه شب‌هایی. مسئله این است؛ مجید باید تو را از پاس برکنار کنم. تو! مربی تیم قهرمان را. کار دشواری است.رفیق عزیزم! تو از پاس می‌روی اما از کنار من نه!نمی‌دانم به چه عنوانی ولی برای همیشه با هم هستیم، برای تفکری که به آن پایبندی و ما دوستان تو باید آن را ادامه دهیم. پاس خانه تو، فوتبال زندگی تو و من برای همیشه دوست تو. من را درک کن! برادر و دوست تو مصطفی آجرلو»

آجرلو پس از آن مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی پاس انتخاب کرد ولی حضور این مربی ترکیه ای هم به قهرمانی دیگر برای سبزپوشان منجر نشد و هم او و هم سردار از پاس رفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیسی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    اجر لو اچرت لو مورینیو هم بیاد کیسه کی سه فرقی نمیکنه شاید بزرگتر بشه گل بیشتری جا بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی