سردار آجرلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان به ساختمان باشگاه استقلال رفت و با سردار آجرلو دیدار کرد.

خبرورزشی - مصطفی آجرلو چهارمین مدیر باشگاه استقلال است که فرهاد مجیدی با او همکاری می‌کند.

در زمان شفر فرهاد مجیدی مربی استقلال شد و به نوعی با امیرحسین فتحی که مدیر عامل بود، کار کرد. بعد از آن هم مجیدی با مدیرانی چون احمد سعادتمند و احمد مددی کار کرد.

اگر به خاطر داشته باشید در زمان مدیریت سعادتمند حاضر نشد به ساختمان باشگاه رفته و در دفتر سعادتمند با او ملاقات کند اما  بلافاصله پس از مراسم معارفه آجرلو به ملاقات او رفت تا برای آینده استقلال برنامه‌ریزی کند.

آجرلو چهارمین مدیری است که فرهاد با او کار می‌کند و باید دید آیا این دو نفر در کنار هم می‌توانند استقلال را بعد از حدود ۹ سال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران کنند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    وزیر رفته . کابینه وزیر در حال رفتن . مدیر استقلال عوض شد . داوری پارسال بهانه کرد. امسال باید دنبال بهانه جدید باشد.. چه بهانه ای !!!!!!!!!! زمین تمرین نداریم. پاییز امسال زودتر رسیده.. !!!!!!!!!!!!!!! وقتی پنجره پرسپولیس با برانکو بخاطر طارمی بسته شد . اون سال پرسپولیس نتوانست بازیکن بگیرد . با چند تا بازیکن از رده امید و ساق شکسته به فینال رسید!!!!!!! در عوض برانکو دستور داد پول نقل انتقالات را خرج شود بخاطر زمین تمرین خوب ساماندهی کنند.!!!!!!!!!! پندار تایم بود. شبانه می بست . طرفدار استقلال هم می گفت کمی یواش شاید پنجره ای بسته باشد!!!!!!!!!!! اون زمان به فکر تجهیز زمین تمرین بودید الان فصل زمستان داستان مورچه بلبل . و دانه!!!!!!!!!!!!
    • آل بابا مسعود بای بای IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      میشه بگین چند تا از بازیکنان امید پرسپولیس بازی کردن و چند دقیقه و از دقیقه چند به بعد بود ؟ لنگی عالم و آدم میدونن جامهای پرسپولیس با سلطانیفر ناپاک ترین جامهای تاریخ بشر در ورزش فوتبال بوده البته بعید هم نیست اون جامها به مقر اصلیش فدراسیون برگرده حالتون رو خریداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی