نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره مهم جدا شده استقلال برمی‌گردد؟/ اسماعیلی و مظاهری حفظ می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آجرلو در یکی از بندهای متنی که درباره برنامه‌هایش برای استقلال منتشر کرد نوشت که این استقلال باید تقویت شود.

با توجه به تغییر و تحولات رخ داده در جمع بازیکنان استقلال و اینکه فرهاد مجیدی سرمربی این تیم بابت جدا شدن برخی مهره‌های تاثیرگذار تیمش ابراز نگرانی و البته ناراحتی کرده بود، سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به موضوع بازگرداندن برخی از ستاره های جدا شده از این تیم به شکل جدی فکر می کند.

شنیده ها از منابع مطلع در باشگاه استقلال حاکی از این است که مدیرعامل جدید علاوه بر حفظ فرشید اسماعیلی و محمد رشید مظاهری در جمع بازیکنان فصل جدید استقلال در نظر دارد مسعود ریگی را هم به این تیم برگرداند و قراردادش را تمدید کند.

این در حالی است که مسعود ریگی پس از جدا شدن از استقلال طی مصاحبه ای اعلام کرد که هرطوری خواسته با باشگاه کنار بیاید اما مددی مدیر عامل وقت شرایط وی را نپذیرفته و در نهایت مجبور شده از استقلال جدا و به باشگاه سپاهان بپیوندد.

یکی از افراد آگاه در باشگاه استقلال در این باره که آیا ممکن است مسعود ریگی از سپاهان جدا شده و دوباره به استقلال برگردد به خبرورزشی گفت: «با توجه به اینکه قرارداد مسعود ریگی هنوز در هیئت فوتبال استان اصفهان ثبت نشده می‌توان با رایزنی و مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان مبلغی بابت رضایتنامه مسعود ریگی پرداخت و او را به استقلال برگرداند».

ریگی طی این مدت تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر محرم نویدکیا انجام داده و باید دید سرمربی تیم سپاهان راضی به این امر می‌شود یا نه! مسعود ریگی ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر از باشگاه شهرخودرو جدا شده و توسط آندره آ استراماچونی به استقلال آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    سوالی که پیش میاد اینه که چرا هر سال این اتفاقات برای استقلال می افته. چرا مهره های خوب در زمان بحرانی به راحتی از دست می رن و مدیران بی کفایت تا لحظه انجام کامل خرابکاری با قدرت باقی می مانند و به محض انجام ماموریت مثل باد از باشگاه فرار میکنن. بعد هم که مدیر جدید و روز از نو.
    • rookh IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      باید عرض کنم پارسال برای حفظ ثبات تیم تقریبا تمام بازیکنا تمدید کردند و چند نفر به تیم اضافه شدن (نادری، موسوی، مرادی و...) نیم فصل هم چندتای دیگه اضافه شد مثه آرمان رمضانی از بین جدا شده ها فرچیپ اسمش توی بلک لیست مجیدی بود و مشکل انظباطی داشته و داره (پولهایی که اول فصل پارسال گفته و گفت هدیه بوده و...) مظاهری توی یه هفته سه بار حرفش عوض شده و هی رفت و برگشت و آخر سر دم رفتن به قطر رفت فسخ کرد نادری که بازی فینال با همه خداحافظی کرد ازقبل برنامه داشته که بره ترکیه و.. ریگی پیشنهاد تپل سپاهان رو داشت و به هیچ قیمیتی نمی موند قسمش هم راست بوده که خودش صحبتی از پول نکرده چونکه اصلا حاضر نبود مذاکره کنه و مدیر برنامه هاشو پیش انداخته بود. شجاعیان تو لیست خروجی مجیدی بود قائدی سه ماه به آخر فصل خود مجیدی گفت که رفتنی هستش و گفت مانع پیشرفتش نمیشم و... میلیچ که بیشتر بازی ها اصلا جزء هیجده نفره هم نبود و بازی نمیدادش دیاباته هم همینطور و مجیدی بعد بازی های مقدماتی آسیایی خیلی بازی ندادش و جفتشون تو لیست خروجی بودن و علی آخر. پس الکی جو ندید و هچی بازی درنیارید بازیکنا رو فراری دادن و ...
  • 6 IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    مدير يادت باشه... فرچيپ بايد باشه!
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    میلیچ رو برگردونید
  • سعید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    میلیچ رو هم برگردونید
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    سپاهان با ده میلیارد تومن هم ریگی رو به استقلال پس نمیده
  • علی فرزین آذر IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    بله دیگه از جیب خودش نمیده که،حیف پول بیت المال که اینجوری با ندونم کاری اکثرمدیران حیف و میل میشه
  • هموطن IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    چرا این فعالیتهای مثبت قبل از بازی با الهلال انجام نشد، چرا هرسال درست موقع بازیهای حساس آسیایی به جای تقویت تیم، بازیکنا را فراری میدهند. چطور می شود به خود بقبولانیم که اینها اتفاقی است و عمدی در کار نیست. و در انتها یک خسته نباشید به آقای مددی! ماموریت شما با موفقیت انجام شد.
  • ! IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    فرشید اسماعیلی بدرد نمیخوره
  • فرزاد GB ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    سی و دو سال هوادار فعال هستم که از این مدت دوازده سالش رو لیدر جایگاه هشت بودم به عنوان یه استقلالی که عمر و زندگیمو فدای اس اس کردم یکی از تجربه هام رو میخوام به هواداران نسل جدید استقلال بگم : این خط ـــــــ ، اینم نشون ــــ✓ــــ ، اسـتـقـلال احتیاج به مـربـی بـزرگ داره ، با فرهاد مجیدی تیم ما هیچ جامی کسب نمیکنه ، فرهاد بازیکن خوبی بود اما هنوز برای مربیگری استقلال خیلی کوچیکه ، اینجوری به محبوبیت خودش ضربه میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی