مهدی مهدی پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم استقلال گفت: تمرین است که می‌توان گفت افتضاح است و شرایط تمرین ندارد، اما با مساعدتی که شده قرار است این مشکل برطرف شده و تمرینات به جایی منتقل شود.

مهدی مهدی‌پور در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم، شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود. آقای پین هم مشخصا یک آدم فوق‌العاده قوی است که در ادامه فصل خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

وی افزود: متاسفانه فقط تنها مشکلی که الان داریم زمین تمرین است که می‌توان گفت افتضاح است و شرایط تمرین ندارد، اما با مساعدتی که شده قرار است این مشکل برطرف شده و تمرینات به جایی منتقل شود که هم زمین تمرین خوب باشد و باشگاه و استخر هم داشته باشد تا برای آماده‌سازی وضعیت خوبی داشته باشیم.

بازیکن استقلال گفت: استراحت خیلی کمی داشتیم؛ یک بازی هم در آسیا داشتیم که بلافاصله خیلی سریع کار را برای فصل جدید شروع کردیم. تنها ۴ - ۵ روز استراحت کردیم، اما این استراحت برای فصل فرسایشی که سپری کردیم کافی نبود. باید خودمان را با شرایط وفق دهیم و برای فصل جدید آماده شویم تا خیلی با قدرت کارمان را شروع کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوستت داریم آقا مهدی آبی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    مهدی پور بعد از یه فصل پر فرازو نشیب این فصل باید نشون بده که یه سرو گردن از علی کریمی و همه هافبکهای ایران بالاتره علی کریمی هم بعد از مدتی در استقلال کریمی شد و تاثیر گذار
  • امیر IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    استقلال تیم نق نقو ها شده است. فقط غر می زنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی