نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نیمکت آرام ۹ تیم در لیگ برتر/ طوفان تغییرات در ۷ تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۹ تیم لیگ برتری فوتبال ایران، ثبات را سرلوحه نیمکت های خود قرار دادند.

لیگ بیست و یکم فوتبال از اواخر مهرماه آغاز می‌شود و تیم ها رفته رفته خود را برای حضور در این فصل آماده می‌کند این در حالی است که ۹ تیم بدون تغییر سرمربی خود وارد فصل جدید می‌شوند که می‌تواند پوئن مثبت برای این تیم ها باشد.

 پرسپولیس با یحیی گل محمدی، استقلال با فرهاد مجیدی، گل گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی، سپاهان اصفهان با محرم نویدکیا، مس رفسنجان با محمد ربیعی، تراکتور تبریز با فیروز کریمی و نساجی مازندران با ساکت الهامی همراه با هوادار با رضا عنایتی و فجرسپاسی با علی اصغر کلانتری این ۹ تیم هستند. 

در این میان فیروز کریمی با یک رفت و برگشت سرمربی تراکتور در فصل جدید لیگ برتر شد اما ۷ تیم دیگر هستند که با تغییر مربیان خود وارد لیگ جدید می‌شوند و امیدوارند که در نتیجه گیری موفق عمل کنند. 

علیرضا منصوریان روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشسته، مجتبی حسینی هدایت پیکان را برعهده گرفت، عبدالله ویسی به فولاد بازگشته و محمدرضا مهاجری نیز بار دیگر هدایت شهر خودرو را بر عهده گرفته است. مهدی تارتار ذوب‌آهن را هدایت خواهد کرد و رسول خطیبی نیز به آلومینیوم اراک برگشته و هدایت نفت مسجدسلیمان نیز بر عهده فراز کمالوند خواهد بود تا این ۷ تیم به دنبال نتیجه‌گیری موفق در فصل جدید لیگ برتر باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی