نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
محمد مومنی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تمدید سه ساله قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال یک تدبیر عالمانه و البته عارفانه بود که آرامش را به جامعه استقلالی تزریق کرد.

از جمله اقدامات مهم در بدو ورود سردار مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال عقد قرارداد سه ساله با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم بود که پیش از آن قراردادش دو و نیم ساله بود که نیم فصل از آن را پشت سر گذاشته شده و تنها دو فصل دیگر باقی مانده بود. محمد مومنی از اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر این مجموعه و البته تمدید قرارداد فرهاد مجیدی حرف زد:

از باشگاه استقلال چه خبر؟

خداروشکر خبری نیست جز آرامش و آسایش.

سوال خیلی‌ها این است که آیا روزبه چشمیبه استقلال برمی‌گردد؟

به نظر کادرفنی و البته شخص مدیر عامل بستگی دارد. ما به عنوان اعضای هیئت مدیره دخل و تصرفی در بحث یارگیری نمی‌توانیم داشته باشیم.

نظر خود شما در این رابطه چیست؟

شخصا دوست دارم استقلال یک تیم مقتدر و با ثبات داشته باشد تا بتواند در نتیجه گیری رضایتمندی هواداران را فراهم کند. وظیفه ما این است که با یک سیاست درست و محکم به هواداران و سرمربی تیم کمک کنیم تا هر کسی به استقلال می‌آید بتواند چرخ این مجموعه را با قدرت و سرعت به جلو ببرد. در این میان هر کسی سرمربی تیم تشخیص بدهد با درایت مدیر عامل باشگاه درباره اش تصمیم گیری می‌شود.

موضوع جذب کی روش استنلی تا چه اندازه جدی است؟

هیچ بعید نیست. من بیش از این که به هیئت مدیره استقلال بیایم حدود یک ماه پیش کی روش استنلی را به فرزاد مجیدی پیشنهاد کردم و گفتم که او می‌تواند در خط حمله استقلال کمک کند.

درباره تمدید قرارداد فرهاد مجیدی به مدت ۳ سال این پرسش توسط برخی مدیران سابق استقلال (امیررضا واعظی آشتیانی) عنوان شد که مدیرعامل نمی‌تواند بدون اجازه هیئت مدیره این کار را انجام بدهد. آیا شما در جریان این موضوع بودید؟

بله که بودیم. ما همگی در جریان این مسائل هستیم و سردار با نظر موافق اعضای هیئت مدیره قرارداد سرمربی تیم را تمدید کرد.

ارزیابی خودتان درباره این اتفاق چیست؟

تمدید سه ساله قرارداد فرهاد مجیدی برای این بود که حرف و حدیث‌های اخیر از بین برود. این یک تدبیر کاملاً عاقلانه و شاید بتوان گفت عارفانه بود که آقای آجرلو برای فرهاد مجیدی در نظر گرفت. فرهاد مجیدی واقعاً یکی از افتخارات باشگاه استقلال است و برای اینکه مشکل و دغدغه‌ای بابت شرایط کاری نداشته باشد این تصمیم اتخاذ شد. مدیرعامل استقلال با این تدبیر به فرهاد مجیدی اعلام کرد که حالا تو برو و در حوزه فنی با قدرت کار کن تا من هم در حوزه مدیریت کارهایم را انجام بدهم. قطعاً در چنین شرایطی رضایت هواداران هم جلب شده است. این یک هنر مدیریتی بود که در اوج بحران‌های اخیر چنین تصمیمی‌گرفت و آرامش را به تیم تحت تزریق کرد.

به آینده استقلال امیدوارید؟

با توجه به شرایط به وجود آمده شک نداشته باشید که روزهای خوبی در انتظار استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    عجیبه این چرا اینقدر مصاحبه می‌کنه؟؟؟؟!!! مگه قرار نشده بود هیات مدیره استقلال ممنوع المصاحبه باشند
  • لنگی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    به امید خدا و کوری چشم لنگیا همیشه خبرهای خوب میشنویم
  • ناصر IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    طرفدارای مجیدی نه ارتش سایبرین ونه چیزدیگری عاشق چشم و ابروی فرهاد مجیدی هم نیستند،اسیستم فوتبال فرهاد مجیدی شجاعانه و تهاجمیه وهوادارپسند
  • حمید علوی CA ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    عارفانه؟!؟!؟ کجا بهت دکترا دادن خداوکیلی؟!؟ معنای عارف و عارفانه میدونی جیه؟!؟! قرارداد حرفه ای فوتبال عارفاه بود؟!؟!
    • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      عارفانه یعنی عملی که از روی شناخت و آگاهی باشد
    • حمید علوی CA ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      جناب کاربر دو ستاره، اولا ممنونم از توجه شما. اما ضمن احترام به شما و نظر شما، بنظرم بیشتر مطالعه کن. بنظر میاد جناب مومنی هم همین سطح برداشت شما رو داشتن که البته خیلی غلطه. اینکه ریشه ی ع رف به معنای شناخت هست، متفاوت از کاربرد مفهوم صوفیگرایانه ی قید “عارفانه” هست. وقتی میکیم عارفانه، برخلاف اشتباه شما، منظور انجام به کار معمولی و‌ دنیوی از روی شناخت نیست، (مثلا: عارفانه ماشین خریدن!!، که مفهوم مسخره ای هست ) بلکه منظور فراغت از دنیا و سطحیات متعلق به دنیا هست. عارف در کاربرد ادبی و فرهنگی ما، یعنی کسی که به این معرفت و شناخت رسیده که ظواهر دنیا و زندگی و دین (و حتی شریعت رو، طارهر دین رو) چیزی نیست که در مجموعه ی مسیر تکامل روح نقشی داشته باشه و بنابراین این ظواهر رو میذاره کنار و براشون ارزشی قائل نمیشه (حتی شریعت رو ظاهر عبادت میدونه). بنابراین گفتن آیتمه به کسی قراداد مربی رو عارفانه تمدید کرد، مثل اینه که بگیم فلانی بصورت عارفانه ای یه خونه رو‌ نصف قیمت خرید!!. عارف شناختش برای انجام امور مثدنیپی نیست، بلکه دقیقن سناختشبه معنای رسیدن به بی ارزشی امور معمول دنیا ست.
  • فرامرز IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    عارفانه را خوب آمدی!!!بزار چند هفته از بازی‌ها بگذره شاعرانه هم میشه
  • اس اس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    به امید موفقیت استقلال وکوری چشم مخالفانش!
  • حسین US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    این تازه باسوادشونه. !!! انتخاب عارفانه !! حالا سردار وبقیه شروع نکردن
  • نهرمیان شازند IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    مهم شمردن جوجه ست ،اونم نه الان اخر پاییز. به امید قهرمانی پرسپولیس در اسیا.
  • كيسه نيوز IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    عارفانه؟ خداي اينا كي هستند با اين سطح سواد!! تيم عرفا در مقابل تيم مثلا پيكان خخخخخخ بازيكنا هم كه حتما جملگي از شيخ و شيوخ هستند لابد خخخخخخخخخخخ
  • .. IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    مرسی اقای مومنی عزیز
  • سید IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    فرهاد به رضوانی مجری فوتبال برتر گفته: میام همه حرف ها را می زنم!!!! حرف چی میخواد بزنه ...آیا حرفی هم هست؟! دو سه هفته گذشت سرش هم اوردند تماشاگران و هواداران را دور می زنند و بازار گرمی و...و... خوبه ...هنوز کجا ...سه سال قرار داد ...وای در استقلال سابقه نداشت و نداره... هوادار چه می کنی !!!
  • سید IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    با این قرار داد سه ساله خدا کند حداقل یه جام بگیره...!!!!
  • مهران IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    عارفانه دیگر چه صیغه ای است، حتما فردا می‌گویی شاعرانه بعد فرنازانه، بعد عشقولانه و..... این چه شروورهایی است که برزبان جاری میکنید
  • جهان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    اس اس با فرهاد ده سال دیگه هم جام نمگیرد
  • شاهین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    عارفانه های فرناز آخر فصل نمود پیدا میکنه اونجایی که آقا سید جام رو بالا سر میبره و فرنازو پسرش گوشه ایی دنج و در خلوت خودشون گریه میکنند فقط موندم اینطور مواقع کمک سرپرست کجا غیبش می زنه عارفانه ینی از رو دست سرورش کپی کردن بازیکن جذب کردن آدم شارلاتان رو چه به عرفان !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی