استنلی کیروش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاق های عجیب این فصل فوتبال ایران، پرطرفدار شدن مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان است.

سپاهان در شرایطی فصل گذشته کارش را با محرم نویدکیا آغاز کرد که تحت هدایت این مربی ابتدا بازی های باقی مانده اش در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را انجام داده بود. اصفهانی ها که از صعود بازمانده بودند، در آخرین دیدارشان برابر العین به برتری چهار بر صفر رسیدند که یکی از گل های سپاهان را در آن مسابقه کیروش استنلی به ثمر رساند.

با این حال، این بازیکن که در لیگ هجدهم آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شده بود، در لیگ بیستم نتوانست حضور موفقی در ترکیب زردپوشان داشته باشد و در ۱۷ بازی ۶۱۲ دقیقه به میدان رفت و تنها یک گل به نساجی زد. این بازیکن بزریلی که در جام حذفی هم گلی نزد، در طول فصل چندان نتوانست نظر نویدکیا را جلب کند و نیمکت نشین بود، در پایان فصل در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و از سپاهان جدا شد اما پس از مدتی توجه پرسپولیسی ها را به خود جلب کرد و تا آستانه بستن قرارداد با این تیم هم پیش رفت ولی سازمان لیگ به دلیل پرونده باز پرسپولیس در فیفا، اجازه بستن قرارداد با او را نداد تا اینکه حالا خبر رسیده استنلی کی روش مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی پس از اینکه موفق نشد لوسیانو پریرا مهاجم ۳۹ ساله فولاد را بگیرد، حالا به دنبال کی روش رفته که آمار ضعیفی را در فصل گذشته از خود به جا گذاشت و حالا این سوال به وجود آمده که این بازیکن مازاد چطور به گل سرسبد نقل و انتقالات فوتبال ایران و هدف سرخابی ها برای حضور در خط حمله این تیم ها قرار گرفته است؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    در مورد بحث فنی کیروش نظری ندارم اما تیتر شما جالبه. حالا که پرسپولیس امکان جذب نداره بازیکن شد مازاد تا چشم استقلال رو ازش دور کنه
  • ۶و۶ IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    واقعا فرهاد بازیکنان رو بخاطر نیاز تیمش میخره یا اینکه از رقیبش دور کنه ؟ اگ بخاطر نیازه چرا از اول سراغشون نمیره اگ میخاد رقبا قوی نشن اینجوری از اون طرف بوم میوفته . آخه چند تا بازیکن اینجوری خریده آغاسی ، قاسمی نژاد و ... و کیروش . شاید هم تجربه و دانش خرید بازیکن خوب نداره صبر میکنه دیگران بنویسن تا از رو دستشون تقلب کنه
  • گرگانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    فکر میکنم احیا میشه اینجا
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    بازیکن خوبیه حتما بره استقلال ما اینجا به همچین بازیکنانی نیاز نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی