نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ایران ۲ - قزاقستان ۳/ حذف تلخ و باورنکردنی تیم ملی فوتسال از جام جهانی!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی از دور این مسابقات کنار رفت تا در رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها ناکام بماند.

آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی امروز بین دو تیم ایران و قزاقستان برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود قزاقستان ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر کاوناس قزاقستان برگزار شد، مسلم اولادقباد (۸) و احمد اسماعیل پور (۱۲) برای ایران گلزنی کردند. «تورساگولوف» (۲۵)، «نائوب» (۲۸) و «تاینان» (۳۸) گل های قزاقستان را به ثمر رساندند.

به این ترتیب تیم قزاقستان با حذف ایران راهی مرحله نیمه نهایی شد تا حریف پرتغال در این دوره شود. ایران در دوره گذشته جام جهانی در رده سوم قرار گرفته بود.

غافلگیری در ترکیب تیم ملی ایران با حضور طیبی

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایران تیمش را با ترکیب علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده ، سعید احمدعباسی و مسلم اولاد قباد به زمین فرستاد. مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی، محمد شجری، فرهاد توکلی، سپهر محمدی، باقر محمدی، طاها نعمتیان، علیرضا رفیعی پور ‏‬ در لیست بازی امروز حضور داشتند.

شگفتی لیست امروز، حضور حسین طیبی در آن بود. طیبی به دلیل آسیب دیدگی دنده، از ابتدای جام جهانی در لیست ایران غایب بود و سرمربی ایران هم گفته بود که به این مسابقه نمی رسد اما در نهایت شرایط تغییر کرد. در لیست امروز نام فرهاد فخیم به دلیل مصدومیت خط خورده بود.همچنین اثری از نام محمدرضا سنگ سفیدی در لیست ایران نبود؛ بازیکنی که گفته می شد در بازی قبل با کادر فنی دچار اختلاف شده بود.

نیمه نخست؛ قزاقستان اندازه کل جام گل خورد!

دقایق ابتدایی نیمه نخست این تیم قزاقستان بود که یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد و دروازه ایران را تهدید کرد اما رفته رفته ایران جلو کشید و صاحب چند فرصت برای گلزنی شد. همکاری مسلم اولادقباد که از ابتدا در ترکیب قرار داشت با سعید احمدعباسی در دقیقه ۸ جواب داد و گل نخست ایران به ثمر رسید. ایران بعد از این گل سعی در کنترل بازی و افزایش اختلاف گل ها داشت که این برنامه دقیقه ۱۵ نتیجه داد؛ زمانی که احمد اسماعیل پور پاس بلند مهدی جاوید را به شکل زیبایی پشت مدافعان قزاقستان کنترل کرد و با دریبل «هیگوئیتا» دروازه بان حریف، گل دوم را به ثمر رساند.

قزاقها بعد از گل دوم جلوتر آمدند و با کمک هیگوئیتا که در بازی «با پا» تبحر دارد، دروازه ایران را تحت فشار بگذارند اما درخشش علیرضا صمیمی گلر ایران مانع گلزنی حریف شد. قزاقستان حتی در دقیقه ۱۸ تیرک دروازه ایران را به لرزه درآورد اما توپشان به گل نرسید. به این ترتیب نیمه نخست با برتری دو گله ایران به پایان رسید تا قزاقستان که از مرحله گروهی تا یک چهارم تنها دو گل دریافت کرده بود، به اندازه تعداد گل های خورده اش در این جام، دروازه اش را باز شده ببیند.

فوتسال ایران - قزاقستان (جام جهانی فوتسال 2021)

نیمه دوم؛ شوک قزاقستان به ایران با ۳ گل!

در نیمه دوم تیم قزاقستان با همان تاکتیکی که پیش بینی می شد کار را آغاز کرد یعنی جلو آمدن هیگوئیتا و افزایش فشار با یک بازیکن بیشتر در بخش هجومی. علیرضا صمیمی دروازه بان ایران که با واکنش هایش بارها مانع گلزنی قزاقستان شده بود، در دقیقه ۲۳ آسیب دید و جای خود را به سپهر محمدی داد اما بعد از گذشت یک دقیقه دوباره به زمین آمد. برنامه هجومی قزاقستان که با عقب نشینی ایران همراه بود نتیجه ای جز باز شدن دروازه تیم کشورمان نداشت و تیم حریف توانست در عرض سه دقیقه با دو گل کار را به تساوی بکشد.

تیم ایران که به طور محسوسی نسبت به نیمه اول افت کرده بود، نتوانست آنطور که باید و شاید دروازه قزاقستان را تحت فشار بگذارد. بازی برتر قزاقستان در دقیقه ۳۸ بازهم به ثمر نشست تا این تیم توسط تاینان برزیل به گل سوم برسد. ایران بعد از دریافت گل سوم به بازی پنج نفره روی آورد اما کاری از پیش نبرد و با نتیجه ۳ بر ۲ بازنده شد تا با جام خداحافظی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    تیمی که از ازبکستان 8 گل دریافت میکنه شایستگی رسیدن به مراحل پایانی رو نداره. این تیم مشکل انسجام دفاعی و تیمی داشت.
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه یعنی قوی ترین تیم غرب آسیاست و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی به نوچه هاشون در استقلال یعنی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دستور دادن که تیم قهرمان گروه مرگ برای بازی با الهلال عربستان نابود بشه و همین امر در دستور کار قرار گرفت. پس تمامی بازیکنان کلیدی مانند محمد نادری، رشید مظاهری، مسعود ریگی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی رو حذف کردن و یک استقلال جدید که نشانی از اون استقلال نداشت رو فرستادن تا با الهلال بازی کنه. حتی یک بازی تدارکاتی برای استقلال در نظر نگرفتند که برای بازی با الهلال آماده بشه. به این ترتیب، هم از شر استقلال و گرفتن ستاره سوم راحت شدن و هم قوی ترین تیم منطقه غرب آسیا از جلوی راه تیم پیروزی برداشته شد. اون تیم استقلال به عنوان قهرمان گروه مرگ که ساخته و پرداخته استراماچونی بود به راحتی به فینال آسیا راه پیدا می کرد. قبلا هم خبر داده بودم که مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و مجید صدری دنبال از بین بردن استقلال قهرمان گروه مرگ هستن که همینطور هم شد.
    • انصاف IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      اساتیدی که نظر میدین همین آقای ناظم الشریعه بود که با وجود همین بچه ها برای اولین بار سوم جهان شد که حتی نسل دوست داشتنی شمسایی و حیدریان نشدند و یکجوری بعضی ها میگن تکنیک نداشتیم انگار قزاقستان همه گلهاشو با کارهای تکنیکی خاصی زده یکم جنبه باخت هم داشته باشیم بدنیست
    • .... IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      فوق العاده ضعیف بودیم...حذف بهترین گزینه ی ممکن برای این تیم زوار در رفته بود.
  • ساوالان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    کاری با بازیکنان برزیلی قزاق ندارم. ولی مربی تیم ملی مثل داماد لباس پوشیده بود با انگشتر بدست لب خط ور رفتن هیچی بلد نبود. بازیکن ایران 5 ثانیه وارد بازی نشده دست تکان می داد مرا تعویض کنید. انگار نفس نداشتند. ادم فکر می کنه بازیکن قلیانی بودند!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی US ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    این ناظم الشریعه تیم رو نابود کرد فقط با پاچه خوری شده مربی تیم ملی و از فوتسال چیزی سر در نمی یاره. تیم ایران با مربی گری ایشون این دوره بسیار ضعیف بود
    • بی نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      هم بازیکنان مقصر بودند هم مربی مثل اینکه خودشان خواستند شکست بخورند مقصر اصلی خود مربی ایران بود
    • ع ع IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      این هم از شاهکارهای تاج وکفاشیان است از روزی که این آقا شده سرمربی تیم فوتسال ایران افت کرده مربیانی مانندشمس وشمسایی باید بیرون باشند این آقا ی بدون کارنامه سرمربی تیم فوتسال ایران باشه این دولت جدیدنبایدازتعلیق بترسه فدراسیون منحل کنه فوتبالی های تحصیل کرده و امتحان پس داده زیادهستند اینها بیاره وکفاشیان تاج پهنه دارودستش محاکمه کنند یکسال تعلیق بشیم هیچ اتفاقی نمی افته روسیه کویت و. تعلیق شدن چه شد چقدرخیانت بسه طوری مجمع چیدن به فوتبالی می‌ره هشت تارای میاره آقایون دلالها همه رای ها شرم اوره
  • رضایی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    حقمون هم نبود بالا بیایم!....خودمون رو گول نزنیم! ....به مراتب ضعیفترین دوره مون رو تجربه کردیم!.....دریغ از یه دریبل و تکنیک!.... دریغ از کوچکترین هماهنگی و تاکتیک ثابت!.....به طوری که تو تمام بازیامون پرس شدیم!.... کجاست اون نسل طلایی وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان و بابک معصومی و غیره که لقب پادشاه فوتسال آسیا رو برامون یدک میکشیدن؟! حالا اما فقط از ازبکستان ۸ تا میخوریم و از قزاقستان ۱۰ تا نمیخوریم و کلا تو پرسیم و اخرشم حذف!!
  • جواد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    تیم ایران در همه بازیها در نیمه اول توان داشت ای کاش از بازیکنان جوانتر دعوت میشد
  • مردم IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    این تیم با مربیش لیاقت نداشت تا این مرحله هم بیاد تیمهای محلات بهتر از این بزدلها بازی میکردند
  • مهرداد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    متاسفانه از لحاظ بدنی شاید به جرات میشه گفت: ضعیف ترین تیم جام بودیم! نیمه دوم بازیکن توی زمین دست به زانو بود و بازیکن تعویضی هم از اون بدتر! انگار وزنه به پاهاشون بسته بودند! به جای پاس دادن توپ رو از خودشون دفع می کردند! و کاملاً ایستا بازی می کردند! وقتی این بازیکنا رو با کسانی مثل رجبی، حیدریان و شمسایی مقایسه می کنم چقدر افسوس می خورم! که چی بودیم و چی شدیم!
  • میلاد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    وقتی بازیکن پیر با دلالی میاد جام جهانی همین میشه
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    مربی ایرانی چه در فوتسال و چه در فوتبال جواب نمیده
    • بی نام IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      همین مربی ایرانی با همین بازیکنا دوره پیش برزیل رو برد و سوم جهان این دوره هم بهترین بازیکن ایران طیبی مصدوم بود و مصدومان دیگه ای هم داشتیم اگه یکی مثل کی روش می‌بود الان چوری با حرف و کار رسانه ای این باخت رو برامون نشون میداد که خوشحال هم بودیم تا کی میخوام غریبه پرست باشیم مربی خارجی خوبه ولی مربی داخلی هم چیزی کم نداره
  • کاظم IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    آقای ناظم الشریعه دو بار ایران را قهرمان اسیا نمود.در جام جهانی هم تیم را سوم دنیا کرد.پس ایشان برای ایران زحمت کشیده است و شایسته نیست فقط در خوشیها شاد باشیم و در زمان ناکامی او را این طور مورد حمله قرار دهیم.به نظر می رسد سن تیم ما بالا بود و تیم توان دویدن تمام چهل دقیقه را نداشت.من فوتسال داخلی را پیگیری نمی کنم و نمی دانم بازیکنان جوان داریم یا نه و در این مورد اهل فن باید نظر بدهند.تیم ما ساده ترین مسیر برای حضور در جمع چهار تیم نهایی را داشت.ولی متاسفانه قدر آن را ندانستند.در هرحال شاید الان زمان تغییر مربی و نسل بازیکنان و ایجاد طرحهای نو با افکار جدید است.
  • کامی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    چه دروازبانیه هیگویی تا نویره فوتساله لامثب.شک نکنید قذاق قهرمان میشه
  • راز IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    همش تقصیر مربی بودش
  • علی US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    یعنی واقعا این ناظم الشریعه شاهکاره مربی گری یه! کسی که نتونه بازی 2 بر صفر جلو رو هدایت کنه و تیم رو ببازونه واقعا نوبره! بیشتر به درد ناظم مدرسه شدن یا مداحی می خوره تا مربی گری
  • مهران TR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    درود واقعا تاسف اوره تمام نیمه مربیان رو تیم باخت یعنی نیمه دوم، واقعا مربیان ما چکار کردند و می‌کردند، در قبل از اینکه بازی‌ها شروع بشه وحین جام، هیچ حرکتی، هیچ برنامه بدرد بخوری مخصوصا روی ضربات آزاد. نمیدونم تا اینجا که بالا اومد هیچ تیم قوی جلو ما نبود آرژانتین بود که باختیم ازبکستان هم که خیلی بهتر بازی کرد از ما وشجاعانه وآینده فوتسال آسیا متعلق به ازبکستان هست. چرا کهما اصلا پشت وانه سازی هم نکردیم حدود 6تا 10 سال همین تقریبا20 بازیکن ثابت. .. از اون ور جقدر منزجر کننده وحال بهم هست این تلویزیون ومجریانش که همش میخان لاپوشانی کنند، طوری نشده وهیچی از ارزش‌های ما کم نشده و جزو 8 تیم جهان.... لطفا بس کنید وببندید.....
  • طرفدار IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    قبلا گفتیم این مربی هیچ تاکتیکی به تیم یاد نداده وفقط روحساب تعصب وخلاقیت فردی بازیکنان تیم تا این مرحله بالا آمد.مسبب اصلی باخت هم مربی بود وکسانیکه تیم رابه این مربی سپردند.
    • ایرانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      تیم یه لحاظ بدنی اماده نبود.باید بازیکنان جوانتر هم دعوت بشن.
  • محمودهستم IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    وقتی تیمی با یه بازی هجومی میتونه تو یه نیمه به اندازه کل جام به قزاقستان با داشتن بهترین گلر دنیا گل بزنه باید بدونه بهترین دفاع حملس این و مربی تیم باید به بازیکنانش گوشزد می‌کرد که نکرد وباعث باخت تیم شد.
  • مهران IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    دروازه بان فوتسال انقدر ضعیف؟حالا خوبه اندازه دروازه انقدر کوچیک بود. دروازه بان فقط بیجهت تمارض میکرد. تیم هم که مثل بقیه تیمها پرس بلد نبود. یعنی کل تیمها یه طرف ایران یه شکل دیگه بازی میکنه. تو جام جهانی فوتبال هم همینطوری هستیم. تیمی ترسو و اکثرا ضعیف
  • محمدطاها IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    خوابیدن تو دفاع نتیجه اش همینه،زیر فشار حریف گل میخوره..اینم عاقبت تیم ترسو که با دو گل پیش بود‌ کامبک خورد و بازی رو باخت:|
    • واحد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      باعث و بانی باخت فقط فقط سرمربی . همیشه گفتن بهترین دفاع ،حمله ست .واقعا بازیا قبل هم بسیار بد بودیم . اقای ناظم الشریعه باید تشریف ببره از تیم. بسیار هم لجباز هست وحید شمسایی هم میتونست اقای گل جهان باشه دعوتش نکرد رو لجاجت.
  • مصطفی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    تیم ایران خوب بود فقط بخاطر ترس از قزاقستان و زیادی بزرگ کردن تیم قزاقستان برای خودشون باخت و بعد دو گل رفت تو لاک دفاعی و باعث باختشون شد
  • اربابی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    افتضا
  • امید IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    اصلااین ناظم الشریعه رزومش چیه فوتسالیست بوده مربیگری راازکجاشروع کرده واقعاتیم ملی ضعیف بود کاری به بازی با قزاقستان نداریم بازیاقبلشم واقعاخوب نبودیم خدایی جدایی ازتعصبمون به تیم ملی بااین بازیاضعیف حقمونم صعودبه چهرتاتیم نبود
  • فرشاد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    خدایی چه گلرخوبی داشتندچقدرخوب باپابازی میکردچقدرخوب جلومیومد
  • حمید IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    باسلام. تیم قزاق با اینکه 2 گل عقب بود نترسید وشجاعانه بازی کرد و برد. متاسفانه چند وقتیه ورزشکاران ایران محتادانه بازی میکنن. حسن یزدانی هم تو المپیک همین طور شکست خورد
  • علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    خیلی نارلحت شدم و اشک در چشمانم جاری شد ، من نمیدونم چرا داور یه خطا الکی گرفت و باعث شد ما گل دوم رو بخوریم درصورتیکه داشتیم گل سوم رو میزدیم داور چطور خطا گرفت واقعا !! درکل قزاقستان انصافا خوب بازی کرد و دروازه مارو به توپ بسته بود و حقش حضور در نیمه نهایی بود ولی برای این ورزش متاسفم که بازیکن برزیلی رو میشه جذب کرد دروازه بان برزیلیشونو دیدید؟ اصلا تبریک به قزاقستان نباید گفت تبریک به مردم برزیل و ننگ بر تیمایی که از خودشون هیچ چی ندارن مثل روسیه قطر و همین قزاقستان
  • عظیم بابانتاج IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    سلام و خسته نباشید همونطور که مشخص بود از بازی تیم ملی فاکتور قدرت بدنی در بچه ها پایین بود دوم مربی خیلی خوب تاکتیک رو به تیم نمی داد ما همش تو دفاع کم میاوردیم که بهتر بود در مقابل قزاقستان راهکار حمله رو مثل نیمه اول در پیش میگرفتم ک در موقعی که پنج نفره حمله میکردن بسیار شکننده بودیم که هیچ فکری برای این مسئله نشد متاسفانه
  • مهرداد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    فقط اعصاب مردم رومیریزند بهم بااین بازیشون یه بازی تواین چندتابازی خوب بازی نکردندفقط حرس دادند
  • شیشعلی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    تیم فاقد کوچکترین برنامه برای حمله بود
  • مازیار IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    گل سوم رو زده بودیم که داور به اشتباه خطا اعلام کردم و همون خطا گل اونا شد من نمیدونم چرا مربی ما درخواست ویدئو چک نکرد
  • سامان IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    ای خاک بر سرتون
  • سید IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    همونطور که قبلا عرض کردم من میتوانم تیم فوتسال رو به فینال برسونم اگر نتونستم تو ملا عام تو ورزشگاه اعدامم کنن بابا نمیدونم کی ارنج تیم رو میچینه این بازیکنای پیر مال این بازیا نیستن اصلا بلد نیستن یار بگیرن و یا جاگیری کنن من همین تیم رو با یه فرصت دو ماه یه تیمی درست میکنم که مثل اب خوردن ببرم داشتم بازیه دو صفر برده رو باختیم اونقد حرص میخوردم که نگو
  • حسین IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    آخه این مربی بود،،این چه بازیکنانی بود که دعوت کرده بود،،،،،،ابن تیم باید تو گرئهی حذف میشد،،تااینجا هم که اومده،شانسی بود،،،آدم میسوزه مقابل چه تیمی حذف شده خاک توسرت مربی با این بازیکنات
  • کاظمی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    تیم ایران از همان روز که باخت مصلحتی به آرژانتین داد اوت شد
  • مجید IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    افتضاح الشریعه به جای ناظم الشریعه بازی با ازبک هم شانس آوردن، نه تاکتیکی نه هماهنگی آخر بازی مربی ناشی بهشون گفته بود توپ ببرید لب خط کرنر بعد بندازین رو نقطه پنالتی، دیگه دوره پیرمردها و این مربی که هیچی بلد نبود تمام شده،
  • محسن IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    دو عامل مهم بنظر اومد باعث باخت تیم شدند یکی نداشتن تاکتیک برای مقابله با حمله قزاقها ، وقتی پایه گذار حملات دروازه بانشون بود میبایست دفاع سریع به حالت ۳ یک در میامد یعنی اجازه امدن بیرون دروازه بان قزاق تا نیمه های زمین را نمیدادند از همان جلو پرس رو انجام میدادند تا نتواند پی ریز حملات باشد و نظم تیمی ایشان بهم میریخت.دومی سن بالای بازیکنها بود ، بازیکن زمانی که سن بالایی داشته باشه فالکائو هم باشه رفلکس بدنیش بسبار کم و ایستا میشه در بازی هم بارها شاهد این موضوع بودیم توپ از جلوی مهاجم رد میشد و فقط نگاهش میکرد. در مجموع نیاز به پوست اندازی شدید داریم.
  • عبدالله IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    خدا وکیلی تما م تیمهایی که ما با اونا بازی کردیم چه بردیم وچه باختیم بلحاظ فنی تاکتیکی فنی تکنیکی و کادر از ما بالاتر بودند قصد توهین ندارم تنها تیمی که هیچ استارتژی وهدف نداست تیم ایران بود ازبک خیلی لایق تر از ایران بود ۶ تا گلشان به ایران در دونقطه گور چپ وراست دروازه بود فقط گلرهای ما خوب بود فوتسال ما یک دورهمی بیشتر نبود وااسفا
  • Omid US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    moraby in team savadeh in kar ra nadasht. man baed az bazy ghably goftam teamy ke be raghathy 8 gooel az Ghazagestan be rahathy mikhorad be rahathy ham hazfe mishavad
  • Kiyasha ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    وقتی گل سوم رو دریافت کردیم 2 دقیقا زمان داشتیم، ولی بیشتر این دو دقیقه توپ رو وسط زمین به هم پاس میدادن هیچ حمله ای نداشتیم.
  • Omid US ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    shomareh 9 iran aslan mesleh footbalistha nist, shoma badanhayeh Ghazagha ra negah konid onvaghat Iranyha ra negah konid? alean badaneh Taremy khodeman ra negah konid? ghablanash ra ham negah konid? neshan midahad ke in sar moraby bisavadeh ahmagh aslan hich kareh dorosthy nakardeh
  • امین DE ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    چشم کردن ما رو ، اون از المپیک ، حسن یزدانی، شکست امیر علی اکبری، اینم از فوتسال. من الان چند وقته دپرس شدم...
  • ایرانی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    این همه بازی کن پدیده داخل لیگ فوتسال این چه دلال بازی تمومی نداره
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    ناظم الشریعه در حد سرمربیگری تیم ما نیست....ما تا همین جا هم با غیرت بچه ها رفتیم نه تدبیر مربی ....مربی ک همه رو بازی میده اصرار داره بازیکن شاخص نداشته باشه اونم تیم ما با سابقه بزرگایی مث شمسایی و حیدریان فقط میخاد کسی شاخ نشه ... خوب معلومه فنی بارش نیست ....سنگ سفیدی رو چرا کنار گذاشت ،چرا دروازبان خوبو نیمکت گذاشت دروازبان گلخورو بازی داد....دروازبانی ک همون بازی ازبکستانم داشت میبازوندمون چرا فیکس بود.....بنظرم این ادم فقط ی ادم دوزاریه مدل مربیا دهه شصت ...ما حقمون جزو چهارتا بودن بود ،متاسفانه فوتسال مث فوتبال تو چشم نیست و این اقایون بکارشون با کمال پررویی ادامه میدن وگرنه قدرت تیم ما همون بود ک تو دوازده دقه اندازه کل تورنمنت به قزاقا گل زدیم ...عامل حذف فقط مربی بود و بس.
  • ایران IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    خدا از دست اقای ناظم شریعه ، کوره نیمه دوم نیمه مربیانه برار، پاسکاری دم دروازه خودی خوب معلومه گل میخوریم ، ترا خدا به من بگید ما بازیکنان بهتر در فوتسال نداریم به جای بعضی از این برادران عزیز می اوردیم ، زحمت کشیدند ولی در نیمه دوم بی برنامه بودند ، چرا همون بازی نیمه اول رو ادامه ندادند ، کوره گل دوم دق مرگمان کرد دیشب تا صب نخوابیدم بخدا ،
  • Ali IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    گزارشگر بازی گفت که محمدرضا سنگ سفیدی مصدومه در صورتی که ناظم الشریعه به دلیل اینکه بازی قبل موقع تعویض بهش دست نداد خطش زد.توو بازی با ازبک و آمریکا نیمه دوم تیم کم میاورد میانگین سنی تیم خیلی بالا بود معلومه که از لحاظ نفس کم میاوردن باید بازیکن جوان دعوت بشه آخه کم سن ترین بازیکن یه تیم باید ۲۶ سالش باشه؟.تاکتیک خاصی برا مدیریت بازی نداشتن..حتی نتونستن یه خطا بگیرن که پنالتی بزنن
  • فری IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    سلام من هم موافقم بنظرم هم سن و سال بازیکنا بالا بود هم اینکه تیم ما موقع دفاع تیم نبود و بیشتر انفرادی دفاع میکردن. باز بازیکنا با این سن و سال خیلی خوب زحمت کشیدن بنظرم لذ همین بازیکنا اگه ی مربی کار بلد و با دیسیپلین داشتیم امسال حتی میتونستیم قهرمان بشیم بنظرم کادر فنی فوق العاده ضعیف کار کرد و تمامی بردها هم روی تکنیک انفرادی بچه ها بود. مقابل ازبکستان 4 گل جلو بودیم ولی در نهایت با شانس و اختلاف 1 گل بردیم. امیدوارم فدراسیون ی مربی خارجی کار بلد و با دیسیپلین بیاره چون واقعا تیم فوتسال ما حرف برا گفتن زیاد داره و امیدوارم آقای ناظم و شریعه دست از سر این فوتسال برداره چون سیستمی که ما از تیم ملی دیدیم علی اصغری بود و تمام گلا رو حساب تکنیک ناب ايرانی بچه ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی