افشاگری جورجینا رودریگس در مستند نتفلیکس/ در انتظار ازدواج کریستیانو رونالدو/ حواشی جدیدی از زندگی فوق‌ستاره پرتغالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جورجینا رودریگس نامزد فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در مستند زندگی‌اش که از «نتفلیکس» پخش شد، اعتراف کرد خیلی مشتاق این است که کریستیانو از او خواستگاری کند.

جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.

این مدل ۲۷ ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر ۳ ساله دارد و برای ۳ فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

جورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.

در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

فروشنده سابق که اکنون مدل و اینفلوئنسر است در این کلیپ خطاب به ۲۷٫۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش پیغامی می‌فرستد: «من بالاخره می‌توانم با این کلیپ به شما خبر بدهم که مستند من به زودی در نتفلیکس پخش می‌شود.»

پیش از این گفته شده بود که در این مستند رونالدو به تمام جهان ماجرای عاشق شدنش را خواهد گفت. اینکه چطور در یک ثانیه به جورجینا دل باخت و چه احساس عمیقی به او دارد. هنوز تاریخ اکران این مستند مشخص نیست.

مستند جورجینا رودریگس

آلوارو دیاس که کارگردان اسپانیایی بخش سرگرمی نتفلیکس است با تأیید حضور رونالدو در این مستند گفت: «قطعاً رونالدو در این مستند حضور دارد اما تمرکز اصلی بر روی شناختن جورجینا از نگاه خودش و رابطه‌اش با پدر فرزندانش است.»

جورجینا در پیش نمایش اولین سری از این مستند می‌گوید: «من ۲۷ ساله هستم و ۵ سال قبل زندگی‌ام به طور کامل عوض شد. وقتی که برای اولین بار رونالدو را دیدم پنج‌شنبه یک روز تابستانی بود و داشتم از مغازه بیرون میرفتم که یک جوان خوشتیپ قد بلند...»

رونالدو و جورجینا بارها و بارها شایعات ازدواجشان را رد کردند. اخیراً هم گفته می‌شد آنها مخفیانه در سفری به مراکش ازدواج کردند. اعتراف جورجینا در این مستند مبنی بر تمایلش به ازدواج با این ستاره فوتبال نشان می‌دهد که تمام گزارشات قبلی در مورد ازدواج‌شان کذب بوده‌اند.

هفته گذشته مادر کریستیانو رونالدو گفت که رابطه خیلی خوبی با جورجینا دارد و او را «دختر خوب» و «حامی بزرگی برای کریس» خطاب کرد.

خانواده رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیگ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    وکیل این خانم مصاحبه کرده گفته هواسمون هست در ازدواج با رونالدو منافعش به خطر نیافته و در صورت طلاق متضرر نشه! دنبال تلکه کردن رونالدو هست + رونالدو اگه زرنگ باشه زیر بار قرارداد ازدواج 50-50 نمیره، موقع طلاق هرکی هرچی داره مال خودش گرچه رونالدو در جریان پسر اولش، ثابت کرد دست اینجور زنها رو خونده به اون مدل معروف اج نداد چه برسه به این خانم که اگه رونالدو نبود هنوز فروشنده پاساژ بود!
  • رضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    من هنوز متوجه نشدم اینا اول بچه دار میشن بعد ازدواج میکنن ؟؟؟؟
    • م IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      کلا خارجیا همینن یا چند تا زن میگیرن یا هی طلاق میگیرن یا قبلش دوستن بچه دارم میشن همین رونالدو یا خود مسی قبل ازدواج باهم بودن
    • لاوین IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      آره چون اونجا مثل اینجا نیست و قبل ازدواج هم با هم رابطه دارن بعضیاشونم اصلا ازدواج نمیکنن و همینطوری دوست دختر دوست پسر میمونن
    • یوسفی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      رونالدو به دوست دخترش درخواست ازدواج داده در ضمن نامزدش تو پاساژ کار نمی کرد یه مترلینگ خیلی معروف داری از حسودی اونا میسوزه
    • آریهان DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      عزیز من.شما نباید حتمان ازدواج کنی تا بچه دار بشی یا با کسی که دوست داری زیر یه سقف باشی.چون قوانین طوری هست که پدر ومادر یه حق مشترک دارند.تنها پول و ثروت سما هست که از هم جدا می مونه.مثل صیقه در کشور ما .
  • !!! IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    چیبگم والا اگه ماآدم هستیم ایناچیندانگشترا دستش اندازه چندبرابرپول خون منه مازندگی میکنیم اینام زندگی میکنند خداااا
  • ایرانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    خاک بر سرشون کنن این دیگه چه مدلشه
  • &*&*&*& IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    یکم هم صبر کنند بچه شون بزرگتر بشه شاهد عقد و ازدواجشون باشه
  • شهروند IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    کلا تو برزیل افرادی که دارای پدر و مادر قانونی هستند از نظر اجتماعی و استخدام در الویت و مرتبه بالاتری هستند اما انچه که رواج داره ازدواج سفیده و تولد فرزندانی که پدر یا مادر قانونی ندارند. ازدواج سفید هم حق و حقوقی را برای طرفین ایجاد نمیکنه..ولی در این مورد اگر کریس با جورجیا ازدواج رسمی کنه اونها در دارایی های همدیگه سهیم هستند.
  • مری IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بچه های دیگه مال کین؟؟
    • مهدی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      رحم اجاره‌ای
  • سعید IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    شاید هنوز با هم آشنا نشدن ....طرف چهار تا بچه آورده هنوز خانمش میگه هنوز زوده برای ازدواج...حتمن تا الان نامزد بودن ...
  • ساسان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    بابا ازدواج برا چیشونه اینا ک دارن کیف خودشونو میکنن هر وقتم دلشون بخاد بدون دردسر میرن سراغ کیس بعدی اخ ازدواج توغرب واقعا سخت شرایطش
  • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    رونالدو یه آدم بیماره بنظر ،که با این زن شایسته هم درست نمیشه و مظمئنا این زن با این ثروت رونالدو باز یه برده است کنار یک آدم بیمار از خود رازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی