نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی عبدیان - استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: معاون وزیر ورزش در جایی گفته بود که ما برای استقلال ۸۰ درصد وقت می‌گذاریم و من در جواب گفتم که جای مددی و جعفر سمیعی را عوض کنید و آن وقت ببینید چقدر وقت برای چه تیمی صرف می‌کنید.  

مهدی عبدیان دوشنبه شب  گذشته در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی فوتبال برتر در مصاحبه‌ای صریح به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*هر موقع که خواستیم صحبت کنیم تیم شرایط خاصی داشت و دوستان ابهاماتی به هیئت مدیره وارد کردند که باید جواب دهم. ما با کادرفنی مشکل نداشتیم و تا روز آخر نیز از آن‌ها حمایت کردیم.

*دوستان مصاحبه‌های کذبی داشتند. برخی در مورد قرار دادهایی صحبت می‌کنند که در مورد آن اطلاعاتی نداشتند. خیلی راحت دروغ می‌گوییم و تهمت می‌زنیم. موضوع اول موضوع مالی است. اختلاف مبلغ بین اسپانسر و باشگاه بوده است. آنها می‌گویند یک مبلغی دادند اما باشگاه می‌گوید این رقم تفاوت دارد. چرا در مورد این پولها شفاف سازی نمی‌شود؟

*من تا روزی که بودم اسپانسر می‌گفت ۹۰ میلیارد تومان پرداختی دارد اما در هیئت مدیره می‌گفتند کمتر از ۷۰ میلیارد داده شده است. بیایند بگویند این پول کجا هزینه شده است. بابت هر برد یک مبلغی پرداخت می‌شد و ما از مدیرعامل می‌پرسیدیم که از باشگاه پرداخت می‌شود که او گفت از سوی اسپانسر داده شده است. باید در این مورد شفاف سازی شود.

*ما برکنار نشدیم و استعفا دادیم. ما پنج گزینه به وزارت ورزش گفتیم که قبول نکردند. یک بار احمد مددی آمد گفت که می‌خواهم برای مدیریت آکادمی‌باشگاه یکی را انتخاب کنم اما از سوی دیگر وزارت ورزش هم با پیشکسوتان در این مورد جلسه گذاشته بود. ما با مددی مخالفتی نداشتیم اما می‌گفتیم سه روز زمان بده تا احترام پیشکسوتان حفظ شود اما او فردای صبح آن روز مدیر آکادمی‌را معرفی کرد. زمان سرپرستی مددی مصوبه داشتیم که نقل و انتقالات با من است اما او به این موضوع توجهی نکرد.

*تمامی‌جلسات هیئت مدیره در باشگاه برگزار نمی‌شد. وقتی هنوز اعضای هیئت مدیره خبر از جلسات نداشتند، کانال‌های طرفداری استقلال از این جلسات خبر داشتند.

*با محمد نادری و مهدی مهدی پور با نظر سرمربی قرارداد بستیم. قرارداد نادری با استقلال یکساله بود. من با او سه ساله صحبت کردم و زمانی که با ما صحبت کرد، مدیربرنامه نداشت. هیئت مدیره تمامی‌این موضع را خبر داشت. زمانی که مددی از این موضوع خبردار شد، گفت که این قرارداد نباید بسته شود. به همین دلیل این قرارداد یکساله شد. نادری با باشگاه بلژیکی خود صحبت کرده بود اما چون کتبی نبود، زیرش زده بودند. نادری مردانگی کرد و پای قراردادش ایستاد. پولی که به او دادند، پول رضایت نامه اش بود. او از استقلال چیزی حدود ۴۰۰ میلیون گرفت. او بازیکن با اخلاق و بزرگی بود که از دستش دادیم.

عبدیان تصریح کرد: میلیچ حدود ۴۵۰ هزار دلار می‌تواند از استقلال بگیرد. هر بازیکنی که علیه مددی مصاحبه کرد، آن‌ها دیگر او را نمی‌خواستند. وقتی این بازیکن قهر کرد و از آمادگی بیرون آمد، فرهاد مجیدی او را نخواست. در قرارداد قبلی میلیچ مالیات بر عهده باشگاه بود.

*وقتی اختیار نداریم که مدیرعامل را انتخاب کنبم، چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم. ما را جلوی هوادار قرار می‌دادند و نمی‌گذاشتند کاری کنیم. بابت آکادمی‌استقلال یک سری خانواده‌ها شکایت داشتند. برخی می‌گفتند این تیم نتایج خوبی گرفته اما مراغه چیان این تیم‌ها را چیده بود. بیایند بگویند که این اتفاق‌ها افتاده یا نه. معاون باشگاه در برنامه زنده می‌گویند مسعود ریگی ۲۰ میلیارد پول می‌خواهد و مدیر دو روز بعد آن را تکذیب می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    آقای کیسه کش اونوقت به وزیر نگفتی که جای مولتی میلیاردرهای کیسه رو با هیئت مدیره ما عوض کنه
    • تاج دو ستاره IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      منظور از مولتی میلیاردر حسین هدایتی هستش دیگه؟ خجالت بکش دوچرخه سوار لنگی
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      آره عزیزم منظورم خلیل زاده و برج ساز و هتل‌دار و تاجر مواد پتروشیمی و صاحب خطوط هوایی و 800 میلیارد و ... بود
  • مهدی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    زمان گه بگذره خیانتهای که خلیل زاده و عبدیان به استقلال کردن را نشون میده این دوتا فقط امدن از اسم استقلال اسم رسمی پیدا کنند و باشگاه را زیر بدهی ببرن الان استقلال بابت مدیریت این دوشخص بی سواد که فقط پول دارن بابت قرضهای ۱ میلیاردی باید ۸ میلیارد پول پس بده نزول کردن پس خودشون باید پس بدن گناه استقلال چیه گه دوتا مدیر احمق برای مخارج باشگاه پول نزول میکنن که ۱ میلیارد که گرفتن ۸ میلیارد پس بدن این فقط ۱ نمونشه به گفته سعادتمند بالغ بر ۲۰ میلیارد پول نزول کردن این دونفر که الان باید باشگاه کلی پول پس بده به اشخاص
  • فری امپرازول IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    اون 20درصد باقیمانده هم صرف نابودی پرسپولیس میشه
    • 4444 IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      خدا کنه این هشت سال نابودی لنگیا رو ببینیم که تو این هشت سال قبلی نابودی استقلال رو خواستار بودند فقط لنگ رو با کمک فیفا تو دسته یک ببینیم به امید خدا
  • ادریس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    با عرض سلام واقعا من و همه ی هواداران باشگاه پر افتخار استقلال میدانیم که استقلال دست آدم های سیاسی پول ندیده افتاد و چه آسیبی دید و قطعا اگر فرهاد مجیدی نبود استقلال چه صدمات بیشتری باید میدید که ندید علت اینکه همه مردم از فرهاد مجیدی حمایت میکنند این است فرهاد آدم بسیار پولدار و بی نیازی است و عاشق استقلال و همه میدانیم فقط به عشق استقلال آمده و پول برایش بی معنی است خوب تموم شد رفتن استرا در اوج قدرت رفتن بهترین ستاره ها تیام ابراهیمی کریمی کاوه جباروف قائدی نادری حسینی و .... که همه با دسیسه وزیر و علی نژاد بود خدارو شکر باز استقلال پاییز و زمستان اش را پشت سر گذاشت و منتظر بهاری شایسته باشیم با سردار و مجیدی و انشاالله وریا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی