نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی با استقلال ۳ ساله تمدید کرد و سردار آجرلو تمام خواسته‌های او را برآورده کرد.

از تغییر مدیر رسانه‌ای گرفته تا حضور فرزاد مجیدی در کادر فنی و بیژن طاهری به جای بهرام امیری که سرپرست استقلال شد تا آجرلو در شروع کار با تمام خواسته‌های مجیدی موافقت کند. مسلما اگر همین امروز فرهاد فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری را هم بخواهد، مدیرعامل جدید تلاش می‌کند تا این خواسته اش را هم برآورده کند اما با تمام این اوصاف مجیدی می‌داند که امسال سطح توقعات از او و تیمش بسیار بالاست و همه هواداران استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند.

استقلال ۹ سال است که قهرمان لیگ نشده و این توقع و فشار روی شانه‌های فرهاد مجیدی است. از طرفی حمایتی که سردار آجرلو از مجیدی کرد، کاملا قابل پیش‌بینی بود و بسیاری از مدیران همین حمایت از سرمربی تیمشان به عمل می‌آورند. مجیدی که سالها فوتبال بازی کرده و با مربیان مطرح و بزرگ هم کار کرده است حتما خوب می‌داند که حداقل در فوتبال ایران خیلی نمی‌توان روی قراردادهای سه ساله حساب کرد و او هم فقط در شرایطی سه سال در استقلال می‌ماند که در همین سال اول جام بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    شک نکنید با شرایط بدی از استقلال می رود. با دلقک بازی نمی شود جام گرفت
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    متاسفانه ما با مجیدی رنگ جام نخواهیم دید..نکونام بهترین گزینه بود..اجرلو با این قرارداد فقط خواست صندلی مدیریت اش را محکم کند . ولی بعد مدتی چوب اش را خواهد خورد.. مجیدی دو تا تیم خوب شفر و استرا را نابود کرد.. کلا حاشیه هست..
  • اس اس 4444 IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    جام حداقل چیزیست که این تیم مدیریتی و این کادرفنی به هواداران فوتبال خواهد داد استقلال به جامها و عناوینی مهمتر از عناوین داخلی فکر میکند
  • ارسلان IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    با تک روی ها و نگرفتن مشورت از بزرگانی چون اقای روشن و... امکان ندارد اقای مجیدی رنگ جام و قهرمانی را ببیند و هواداران چون نه سال گذشته در حسرت خواهند ماند.سرمربی استقلال فرد بزرگتری را نیازدارد.زمان از دست میرود و باز اشک هواداران در می آید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی