نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی با استقلال ۳ ساله تمدید کرد و سردار آجرلو تمام خواسته‌های او را برآورده کرد.

از تغییر مدیر رسانه‌ای گرفته تا حضور فرزاد مجیدی در کادر فنی و بیژن طاهری به جای بهرام امیری که سرپرست استقلال شد تا آجرلو در شروع کار با تمام خواسته‌های مجیدی موافقت کند. مسلما اگر همین امروز فرهاد فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری را هم بخواهد، مدیرعامل جدید تلاش می‌کند تا این خواسته اش را هم برآورده کند اما با تمام این اوصاف مجیدی می‌داند که امسال سطح توقعات از او و تیمش بسیار بالاست و همه هواداران استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند.

استقلال ۹ سال است که قهرمان لیگ نشده و این توقع و فشار روی شانه‌های فرهاد مجیدی است. از طرفی حمایتی که سردار آجرلو از مجیدی کرد، کاملا قابل پیش‌بینی بود و بسیاری از مدیران همین حمایت از سرمربی تیمشان به عمل می‌آورند. مجیدی که سالها فوتبال بازی کرده و با مربیان مطرح و بزرگ هم کار کرده است حتما خوب می‌داند که حداقل در فوتبال ایران خیلی نمی‌توان روی قراردادهای سه ساله حساب کرد و او هم فقط در شرایطی سه سال در استقلال می‌ماند که در همین سال اول جام بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    شک نکنید با شرایط بدی از استقلال می رود. با دلقک بازی نمی شود جام گرفت
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    متاسفانه ما با مجیدی رنگ جام نخواهیم دید..نکونام بهترین گزینه بود..اجرلو با این قرارداد فقط خواست صندلی مدیریت اش را محکم کند . ولی بعد مدتی چوب اش را خواهد خورد.. مجیدی دو تا تیم خوب شفر و استرا را نابود کرد.. کلا حاشیه هست..
  • اس اس 4444 IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    جام حداقل چیزیست که این تیم مدیریتی و این کادرفنی به هواداران فوتبال خواهد داد استقلال به جامها و عناوینی مهمتر از عناوین داخلی فکر میکند
  • ارسلان IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    با تک روی ها و نگرفتن مشورت از بزرگانی چون اقای روشن و... امکان ندارد اقای مجیدی رنگ جام و قهرمانی را ببیند و هواداران چون نه سال گذشته در حسرت خواهند ماند.سرمربی استقلال فرد بزرگتری را نیازدارد.زمان از دست میرود و باز اشک هواداران در می آید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی