استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۸ روز قبل از بازی با الهلال راهی امارات شد تا مهیای تقابل با حریف عربستانی می‌شود ولی ماجراهایی در آنجا رخ داد که بعضی از آنها افشا شد.

اردوی پیش از رویارویی با الهلال که استقلال در دوبی برگزار کرد یکی از پرحاشیه‌ترین اردوهای این تیم طی سنوات اخیر بوده است و همچنان در مورد آن حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود. 

در همین خصوص بد نیست بدانید طبق خبرهای رسیده در یکی از روزهای اردو، به خاطر اختلاف حساب مدیریت هتل با استقلالی‌ها، برای دقایقی بازیکنان این تیم اجازه حضور در اتاق‌های خود را نداشتند و همگی در لابی مستقر شده بودند! ولی با پیگیری مقامات باشگاه سرانجام این مشکل حل شد و شاگردان فرهاد مجیدی توانستند به اتاق‌های خودشان بازگردند. البته استقلال مشکل بودجه نداشت بلکه ظاهرا هنوز پول در حساب هتل ننشسته بود و همین ناهماهنگی باعث معطلی جهت صدور مجوز برای حضور استقلالی‌ها در اتاق شده بود.

به هر حال ماجراهای این اردو همچنان ادامه دارد و بعید نیست در آینده دوباره بحث‌های دیگری پیرامون آن مطرح شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    بازم ماله کشی برای اوردن ابروی رفته اخه چرا دروغ میگید یکسری بازیکنان همراه داشتن برای انالیز مدیریت هتل گیر داده بوده چرا تعداد نفرات نصبت به چیزی که گفتید بیشتره میخواسته کیسه کشا را پرت کنه بیرون که بعد از رفتن یکسری همراه که برای انالیز امده بودن دوباره اجازه رفتن بازیکنان به اتاق را داده شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی