واکنش جالب هواداران پرسپولیس به تمدید ۳ ساله قرارداد فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا پایان فصل ۳ سال دیگر تمدید شد و حالا هواداران پرسپولیس نیز خواستار تمدید بلندمدت با گل محمدی شده‌اند.

تمدید ۳ ساله قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال واکنش هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را نیز درپی داشت. هوادارانی که خواستار تمدید قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس برای مدت ۳ سال دیگر شدند.

این درحالیست که سرمربی پرسپولیس ۹ آذرماه سال گذشته قراردادش با این تیم را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرده بود. این قرارداد یحیی گل محمدی را تا پایان لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس کرده است.

اگر گل محمدی تا پایان لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه‌ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه ای ایران خواهد شد و همچنین فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را هم خواهد داشت. این در حالی است که او لیگ دوازدهم هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت اما پس از واگذار کردن فینال جام حذفی، با انتقادات تند مواجه شد و حمایت محمد رویانیان را هم به هیچ وجه پشت سر خود احساس نکرد.

گل محمدی که کمترین نوسان در نتیجه‌گیری را در دوران مربیگری خود در پرسپولیس داشت با فرمولی که برانکو به جام می‌رسید کارش را آغاز کرد. تاکتیکی که او در طول دوران مربیگری‌اش آموخت و بهترین روش را با بازیکنان هماهنگ پرسپولیس به کار گرفت.

سرخپوشان از زمان حضور یحیی در زمستان ۹۹ تاکنون بازی با بیشترین مالکیت و پاس‌های کوتاه در انتقال توپ از دفاع به حمله را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند در پایان بهار ۱۴۰۰ به دومین جام با این تیم برسند.

پرسپولیس در حالی قهرمانی‌های متوالی در فوتبال باشگاهی کشور را یکی پس از دیگری به ارمغان می‌آورد که شیوه بازی‌اش برای تمام حریفان عیان شده است اما همچنان رقیبان خود را محکوم به شکست می‌کند و این نشان دهنده درستی انتخاب یحیی گل محمدی بوده است.

درخواست هواداران پرسپولیس شاید در فضای مجازی نوعی کُری خوانی به نظر برسد اما ایرادی هم نمی‌توان به آن گرفت؟

نمونه‌های خارجی زیادی وجود دارد که می تواند برشمرد. مربیانی همچون دیه گو سیمئونه، پپ گواردیولا و ... که با باشگاه‌های خود قرارداد بلند مدت بسته و موفق ظاهر شده‌اند. تمدید قرارداد مربی موفقی مثل یحیی گل محمدی ولو تا سال ۱۴۰۵ می‌تواند یک موفقیت برای باشگاه پرسپولیس باشد. به نظر شما این طور نیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    چرا سه ساله چرا بلند مدت تر نمیبندیم که همش استرس داشته باشیم.الان بازیکنایی که فصل پیش خریدیم این فصل قراردادشون تموم چرا بلند مدت تر باهاشون تمدید نمیشه که همش استرس داشته باشیم.
  • مجید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    برانکو تو ۴ سال ۷ تا جام آورد آخرش ۱۱ ماه حقوقش رو ندادن که بزاره بره پرسپولیس رو با هیچ جای دیگه مقایسه نکنید اینجا همه چی برعکسه
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    در فوتبال ایران تمدید قرارداد 3ساله با سرمربی لیگ برتری یعنی خودکشی چون انواع و اقسام ارتباطهای پشت پرده و کثیف وجود داره حالا اینکه با سرمربی ناموفق و بی‌مایه‌ای چون فرهاد مجیدی این تمدید انجام میشه واقعا نوبره متاسفانه استقلال شده محله برو و بیا واقعا گندشون درآوردند پیشکسوت باتجربه‌ای مثل مهدی پاشازاده رو هنوز نیاورده جواب میکنن و با اعتبارش بازی‌میکنن بعدش به فرهاد میگن دمت گرم جام نیاوردی اینم تمدید 3 ساله قرارداد
  • کتک خوران فرودگاه IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    ما پرسپولیسی از فرناز و تمدیذ حمایت می کنیم ..سه فصل تمدیذ به نیت دسته سه
  • شهاب DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    خب بازیکن به تیم ملی ند بازیکن خیلی هست این ۴بازیکن ند بگن مسد ود هستن واقعا تیم واجب تر از تیم ملی هست امسال قید تیم ملی بزنن
  • حسین IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    دوران پرسپولیس تمام شد دگ باباشون رفته باباشونم روحانی بود ک رفت ترکیه با اردوغان مذاکره وگرنه پرسپولیس باید می‌رفت چند دسته پایین تر در بازگشت به ورژن اصلی یعنی سجده برا بقا در لیگ برتر
  • داود IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    ۵سال به واسطه وزیرتاختین والان چوب خدا
    • کیسه سوز IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      اره ما ۵ سال جام بردیم شما چرا ۱۰ ساله جام ندیدین نکنه اون موقع هم وزیر بود!دهه ۶۰ و ۷۰ دبل میکردیم چی اونم کار وزیر بود؟اون موقع دسته سه رفتین چی؟ای بابا بازم کار وزیر بود...حالا چرا بعد وزیر تو حذفی حذف شدین؟وزیر که نبود!!تو اسیا چرا از الهلال باختین؟بازم کار وزیره؟:)))
  • مهدی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بعد میگن وزیر پرسپولیسیه. آخه کدوم تیمی غیر از استقلال با یه مربی بی رزومه ای که نهایت افتخارش حذف در فینال لیگ ایرانه سه ساله قرارداد می بنده؟
  • م.م IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    آجرلو!!!!!!! خدا بخیر کنه این یک لنگی به تمام عیاراست چرا مدیرعامل لنگ نشد
  • راز IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    ما پرسپولیسیها از قرارداد بلند مدت یحیی حمایت میکنیم. ولی از قرارداد بلند مدت فرناز بیشتر خوشحالیم و حمایت میکنیم. خدا مجیدی رو از استقلال نگیره. چون خیالمون راحته تا سه سال دیگه هیچی نمیشین. البته سال دیگه حیا کن رها کن شروع میشه و وزیر جدید هم از استقلالی بودن یک دفعه پرسپولیسی میشه
  • et IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    در جواب استقلالي متوهم که ميگه باد چند دسته پايين تر ميرفتيد مگر فيفا از روحاني ميترسه اگر قرار بود حرف اينا رو گوش ميدادند afc پول پرسپوليس ميداد فيفا در پرونده طارمي پرسپوليسو از دو پنجره محروم کرد وطارمي چهارماه يعني از فيفا بهتر ميدونيد
  • فرهاد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    کاش بابا مسعود نمی رفت
    • کیسه سوز IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      اره واقعا رفته دیگه شیشتقلالیا روشون نمیشه بعد از باخت بهونه وزیر پرسپولیسی بیارن:(

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی