نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
۱ |
۴
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که ترجیح می‌دهد به جای پرداختن به مشکلات مدیریتی، روی بازی با الهلال تمرکز کند.

پرسپولیس در حالی به استقبال بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان می‌رود که اعضای این تیم هنوز قرارداد فصل گذشته را تسویه نکرده‌اند و پیش پرداختی هم برای فصل جدید نگرفته‌اند. این در حالی است که باتوجه به معرفی نشدن مدیرعامل و هیئت مدیره و فسخ قرارداد کارگزار، چشم انداز باشگاه چندان مطلوب نیست.

در این بین و در میان سکوت مسئولان باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در مقابل پرسش‌های مربوط به مدیریت باشگاه قرار گرفت و البته پاسخ‌های هوشمندانه‌ای را به خبرنگاران داد.

او درباره مشکلات پرسپولیس گفت: خیلی وقت است که مشکلات وجود دارند اما ما سعی کردیم کار خودمان را کنیم و تمرکز و اولویتمان پرسپولیس و تمرینات باشد. ما این را در اولویتمان قرار دادیم و کار کردیم و سعی داشتیم تمرکزمان روی کارمان باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی راجع به نقش هیئت مدیره هم تلاش کرد تا به حواشی دامن نزند و گلایه‌ای انجام ندهد: نمیدانم نقش هیئت مدیره چیست. آنها هم اندازه خودشان کمک می‌کنند و امیدوارم که تصمیماتی که گرفته می‌شود در آینده برای باشگاه، تصمیماتی باشد که به تیم کمک کند.

در بخش دیگری خبرنگاری از یحیی در مورد گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس پرسید که وی عنوان کرد: در حیطه و اختیارات من نیست که درباره گزینه‌های هیئت مدیره صحبت کنم. اجازه بدهید که تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد.

نکته جالب اینکه یحیی فصل گذشته بارها اقدام به گلایه درباره موضوعات مختلف کرده بود که پیش از هر فرد یا گروه دیگری با واکنش منفی بخشی از هواداران پرسپولیس مواجه شد و حالا این تغییر رویکرد سرمربی پرسپولیس که در ماه‌های اخیر دیده شده، بی تردید با استقبال این دسته از طرفداران مواجه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۰ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    خیلی یحیی لطیف صداش خیلی با نمک است فکر کنم حتی بچه قلدر ها هم نتونن بزننش فقط بعضی موقع ها یکم ... یحیی تو چون تو ایرانی هستی معنیش نیست که مثلا استقلال النصر بازی داشت طرفدار استقلال باشی الان می دونی اون استقلالی ها چی هستن یعنی من ازشون می راجب فوتبال اولین کلمه ای که به ذهنش میاد پرسپولیس سوراخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی