فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سکوت این روزهای فرهاد مجیدی؛ حتی پس از انتخاب مدیرعامل پرنفوذ باشگاه استقلال نشانه چیست؟ آیا این سکوت حاکی از رضایت سرمربی جوان استقلال است؟

فرهاد مجیدی یک بار دیگر سکوت کرده است؛ او این بار به مناسبت مدیرعاملی سردار آجرلو این سکوت را ادامه داده و فعلا تمایلی به حرف زدن ندارد.

مجیدی پیش از این هم چنین سیاستی را در استقلال دنبال کرده بود؛ او چندین مدیر از زمان سرمربیگری اش در استقلال دیده و با همه آنها نیز تن به همکاری داده است؛ از مدیران نیمچه آشنا با فوتبال و کاملا غیرفوتبالی بگیرید تا مصطفی آجرلو که وقتی برای نخستین بار با فرهاد ملاقات کرد، زبان به تعریف و تمجید از این مربی گشود.

مجیدی اما چه گفت؟ هیچ!

او ترجیح داد فعلا شرایط را بسنجد، محاسباتش را دنبال کند، روزها و شب‌های بحرانی سپری شوند تا به همه زیر و بم ماجرا پی ببرد؛ اما در نهایت این فرهاد مجیدی است که با مدیریت آجرلو راهی مسابقات خواهد شد و او از الان باید بداند در استقلال هیچ نتیجه ای به جز برد قابل قبول نیست و هیچ مقام و عنوانی منهای قهرمانی در لیگ نیز برای هواداران استقلال قابلیت سوت و کف ندارد.

سکوت مجیدی اگر نشانه رضایت از فعل و انفعالات اخیر استقلال است که هیچ؛ اما اگر هر مورد یا نکته فرعی دیگری وجود داشته باشد، او از همین حالا باید درباره اش حرف بزند که فردا هیچ عذر و بهانه ای از فرهاد مجیدی قابل قبول نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    اونش رو دیگه خودمون میگیم که چی جوری باشه و به شما ربطی نداره
  • محمدطاها IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    خب فرهاد مجیدی نه اهل باندبازیه‌،نه رسانه و روزنامه سفارشی دارد سکوت کرده و تمام توانش رو صرف تمرین تیم میکند و این خوب است اهل هر روز مصاحبه کردن نیست، خوب می داند که با آمدن آجرلو آخرین فرصت رو برای اثبات خودش دارد تا سالها روی نیمکت استقلال بنشیند و این فقط بستگی به نتایج استقلال دارد که ماندگار میشود یا نه، اگر رفتنی باشد برگشتی در کار نیست..بنظرم حمایت محکم آجرلو از فرهاد و تمدید قرارداد سه ساله با او یک پیام روشن‌ دارد و آن اینکه با همین اقتدار و قاطعیت که پشت مجیدی ایستاد از او هم نتیجه میخواد و مدیری نیست که بابت نتایج بد احتمالی گزگ به هوادار بده‌ و از همین اول مجیدی رو‌ مسئول تمام و کمال نتایج استقلال میداند..
    • اشکان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      خخخخخ مجیدی اهل باند بازی نیست... دو سه تا بازی از لیگ بگذره بعد مشخص خواهد شد
  • مصطفی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    قبل از شروع فصل با توجه به اینکه سر مربی بازیکنان رو خودش انتخاب میکنه باید به شکلی تیم رو جمع کنه که قهرمانی رو به ارمغان بیاره چنانچه همکاریه همه ی ارکان باشگاه وجودنداشته باشه بهتره قبل از شروع گفته بشه نه بعداز چند هفته از شروع لیگ انشاااله با هماهنگی و ی دلی مدیریت و کادر و بازیکنان قهرمانی حق استقلال هستش
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    امیدوارم این فصل دیگه حرفی از وزیر و داور و فدارسیون پرسپولیسی و مدیر دست نشانده وزیر و ...نشنویم:)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی