پیشنهاد سرمربیگری استقلال را بعد از باخت به الهلال به من دادند/ هر کس می‌گوید مهدوی‌کیا کارنامه ندارد را باید با بنزین آتش زد
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ملی پوش اسبق استقلال گفت: مذاکره با من در دوران مدیرعاملی ایشان انجام شده بود اما در مورد اینکه اگر قضیه جدی می‌شد آیا حاضر بودم هدایت استقلال را قبول کنم یا خیر، باید بگویم همه چیز به شرایط بستگی داشت.

داریوش یزدانی اگرچه سال‌هاست در امریکا زندگی می‌کند و همان جا مشغول کار مربیگری شده ولی وضعیت فوتبال ایران و به‌ ویژه شرایط استقلال را از همان ینگه دنیا دنبال می‌کند و در جریان وقایع آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

یزدانی البته زیاد اهل مصاحبه نیست و اساساً اعتقاد دارد گاهی اوقات حرف زدن در مورد استقلال ناخودآگاه باعث افزایش حاشیه‌های این باشگاه می‌شود ولی با توجه به شایعاتی که پیرامون ارائه پیشنهاد به او برای هدایت استقلال پس از ناکامی این تیم مقابل الهلال عربستان مطرح شد با او تماس گرفتیم.

مهمترین اظهارات یزدانی در گفت‌وگو با خبرورزشی را در زیر بخوانید:

* واقعیت امر این است که من فکر می‌کنم گاهی اوقات اساساً چرا باید در مورد استقلال صحبت کرد؟ به نظرم همین صحبت‌هایی که هواداران و چهره‌های قدیمی استقلال پیرامون این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ها انجام می‌دهند حتی اگر از سر خیرخواهی هم باشد باز هم گاهی اوقات این تیم را به حاشیه برده و دچار چالش می‌کند. به نظرم برخی مواقع حرف‌های پیش‌کسوتان در مورد استقلال برای کادر فنی و مدیریتی باشگاه حاشیه درست می‌کند و باعث دردسر می‌شود.

* استقلال به الهلال باخت و از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شد اما من فکر می‌کنم در حال حاضر هر طوری این ناکامی را تحلیل کنم حاصلی جز اینکه استقلال را وارد حاشیه می‌کند،  نخواهد داشت. واقعاً نمی‌دانم چرا بعضی از چهره‌های قدیمی استقلال آن‌قدر در مورد تیم حرف می‌زنند؟ بعضی از آنها حتی در تهران و ایران هم زندگی نمی‌کنند ولی به طور مستمر پیرامون استقلال و شرایط فنی و حاشیه‌ای آن اظهارنظر می‌کنند.

* مهدی پاشازاده دوست خوب من است و در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان با همدیگر همبازی بودیم ولی واقعاً درک نمی‌کنم چرا در همان مدت کوتاهی که داخل مجموعه مدیریتی استقلال سمت گرفت، آن همه مصاحبه کرد و در مورد مسائل بسیاری حرف زد؟

* به نظرم در استقلال بهترین افراد برای صحبت کردن و توضیح دادن، کادر فنی و مدیریتی این تیم هستند. از فرهاد مجیدی و برادرش گرفته تا آقای آجرلو. البته محمد مؤمنی عزیز و پرویز خان مظلومی هم می‌توانند خیلی خوب شرایط را برای مردم توضیح بدهند چون هم خودشان سابقه سالیان حضور در استقلال را دارند و هم اینکه الان عضو هیئت مدیره باشگاه هستند.

* اینکه بگوییم چهره‌های قدیمی استقلال می‌توانند در مورد این تیم حرف بزنند چون ژاوی هم هنوز در مورد بارسلونا صحبت می‌کند تفکر کاملاً غلطی است. ژاوی و بارسلونا اصلاً در یک کهکشان دیگری از جهان فوتبال هستند و نمی‌توان آنها را با استقلال و پیش‌کسوتانش مقایسه کرد. متأسفانه برخی از چهره‌های قدیمی استقلال در رسانه ها مصاحبه می‌کنند ولی در عمل برای رسیدن به اهداف خود زیر آب دیگری را می‌زنند.

* شما ببینید یک عده آدم هستند که مرتب انتقاد می‌کنند. از فتحی انتقاد کردند، سعادتمندی را کوبیدند و در مورد احمد مددی هم همین سیاست را به کار بردند. این وسط فقط آقای فتح‌الله‌زاده بود که دوران مدیریت بسیار کوتاهی داشت و اعلام کرد به خاطر بیماری کرونا کنار می‌رود. البته من بعید می‌دانم فتح‌الله‌زاده کرونا گرفته بود بلکه خودش به هر دلیلی ترجیح داد نباشد.

* در مورد پیشنهاد سرمربیگری استقلال که خبر ورزشی پیرامون آن گزارش نوشت صراحتاً می‌گویم که شایعه نبود بلکه یک پیشنهاد کاملاً رسمی بود که به من شد.

* بله! بعد از شکست استقلال مقابل الهلال با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری استقلال را دادند. حتی من به آنها در مورد اینکه چند دستیار می‌خواهم و چه کسانی را با خودم می آورم نیز توضیحات اولیه را ارائه کردم ولی حدوداً ۱۰ روز پس از آن مذاکره، آقای مددی کناره‌گیری کرد و داستان به طور کامل منتفی شد.

* مذاکره با من در دوران مدیرعاملی ایشان انجام شده بود اما در مورد اینکه اگر قضیه جدی می‌شد آیا حاضر بودم هدایت استقلال را قبول کنم یا خیر، باید بگویم همه چیز به شرایط بستگی داشت. من وضعیت کنونی مربیگری در ایران را نمی‌دانم و فقط شنیده‌ام برخی مربیان برای تیم گرفتن در لابی می‌کنند. کاری که خودم به هیچ عنوان علاقه‌ای به انجام آن ندارم. به هر حال اگر پیشنهادی جدی شود باید به صورت جدی هم در موردش فکر کرد.

* در اینکه شیخ دیاباته و میلیچ بازیکنان تأثیرگذار بودند کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد. قایدی هم همین طور ولی فراموش نکنیم استقلال مجموعه بزرگی است و هرگز به یک یا چند بازیکن متکی نمی‌شود بنابراین نباید به خاطر جدایی نفراتی که اسمشان آورده شده عزاداری کنیم. قطعاً می‌توان برای این بازیکنان جانشین پیدا کرد. به نظرم استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر به لحاظ بازیکن است. با تلاش کادر فنی‌ و مدیریتی حتما استقلال می‌تواند فصل موفقی را رقم بزند.

* فوتبال ایران به لحاظ استعداد انسانی کاملاً غنی است. من برای این ادعا یک مثال عینی می‌زنم. نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته مشکلات فراوانی داشت ولی اگر همین تیم را با همان پتانسیل بازیکنان در اختیار استراماچونی بگذاریم، شک نداشته باشید که پایان فصل جزو پنج تیم برتر قرار خواهد گرفت.

* در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و محمد رشید مظاهری به استقلال باز می‌گردند یا خیر به نظرم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم نظر نهایی را می‌دهد. مدیران قبلی با آنها دچار مشکل شده بودند ولی حالا فکر نمی‌کنم آقای آجرلو مسئله‌ای با این دو بازیکن داشته باشد. در مجموع احساس می‌کنم با توجه به اینکه استقلال تیم کاملی است، برگشتن رشید و فرشید زیاد مسئله مهمی تلقی نمی‌شود.

* مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده و برخی افراد مدعی‌اند او کارنامه ندارد و چنین انتخابی اشتباه بوده است. به نظرم کسانی که می‌گویند مهدوی‌کیا کارنامه ندارد را باید با بنزین آتش زد! مهدوی‌کیا فوتبالیست فوق‌العاده بزرگ و با اخلاقی بود که در یک چرخه آموزشی مناسب نیز قرار گرفت. او لایسنس آ از آلمان گرفته و در باشگاه بزرگی مانند هامبورگ دوره گذرانده و مربیگری کرده است. این افراد در جایگاهی نیستند که از مهدوی‌کیا انتقاد کنند. متأسفانه برخی افرادی که نسبت به انتخاب مهدوی‌کیا معترض هستند، درواقع کج‌فهم هستند و اعتراض می‌کنند تا فالوور پیدا کنند.

* در فوتبال ما توهین کردن و برچسب زدن به مربیان خارجی عادی شده است. وینفرد شفر قبل از اینکه سرمربی استقلال شود هدایت تیم ملی کامرون در جام جهانی را برعهده داشت و مربی بازیکن بزرگی مثل ساموئل اتوئو بود ولی در فوتبال ایران به چنین مربی بزرگی گفتند دلال! اگر تمام فوتبالیست‌های ایران را جمع کنیم، توانایی همه آنها به اندازه اتوئو نمی‌شود ولی به مربی او برچسب دلالی زدیم. در مورد استراماچونی هم همین طور. گفتند این مربی باید افتخار کند که سرمربی استقلال شده است. واقعاً استرا چرا باید افتخار کند که سرمربی استقلال شده؟ این آقا هدایت اینتر میلان را برعهده داشته است. چرا پیش خودمان فکر نکردیم که استقلال باید افتخار کند که سرمربی اسبق اینترمیلان را به خدمت گرفته است؟ متأسفانه ما گاهی اوقات فوتبال خودمان را خیلی خیلی بزرگ‌تر از حد واقعی تصور می‌کنیم.

* وقتی  اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران شد خیلی‌ها در داخل کشور انتقاد کردند و گفتند این مربی در حد نیمکت ایران نیست ولی همان منتقدان اگر نتایجی که اسکوچیچ گرفته را می‌گرفتند، می‌خواستند ما را دار بزنند! در مرحله اول انتخابی وقتی دراگان ۴ پیروزی متوالی کسب کرد گفتند کار بازیکنان بود و حالا هم که سوریه و عراق را شکست داده‌ایم حرف‌های دیگری می‌زنند. به نظر من مزیت مثبت تیم ملی ایران در حال حاضر بهره‌مندی از یک سرمربی به نام دراگان اسکوچیچ است. البته بازیکنان خیلی خوبی هم داریم ولی در کمال احترام باید بگویم سرمربی ما جلوتر از ملی‌پوشان کشورمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    اخلاقیات بهم حکم می‌کنه یکی از بدیهی‌ترین هنجارهایی طی حدودا یک‌دهه اخیر در مورد استقلال جاری وساری بوده رو نقد نمایم بنابراین جهت تنویر عنایت داشته باشید که زین پس اصل "منطق واستقلالی به‌مثابه دوخط موازی اند که هیچگاه با یکدیگر نمی‌رسند" از اعتبار ساقط می‌باشد زیرا که باتوجه به اظهارات منطقیه داریوش یزدانی پرواضح است که درصد بسیاربسیار قلیلی از استقلالی‌ها با منطق بیگانه نیستند.
    • اصالت آبي آريايي IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      منطق شما رو هم در نحوه نگارش كلمه استقلال در پروفايل ديديم.تريپ روشنفكر برميداري ولي سعي كن يه مقدار بسيار بسيار قليل بفهمي تو هر جمع و گروهي تفكرات مختلف وجود داره ولي بايد به همه تفكرات احترام گذاشت.صحبت كردن در مورد فرهنگ غني استقلال خيلي فراتر از گنجايش فهم شماست.
    • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      لنگیهای مافیایی لطفا در مورد تیم محبوب بابا مسعود و سایر حکومتی ها سخن گویند تا دهانشان عادت کند لنگیها نزدیک نیم قرنه با ارتزاق از حکومتی ها بهترین امکانات بازیکنان مدیرعاملان و رسانه های حکومتی را داشته اند و قهرمانی های پوشالی مهندسی شده کسب کرده اند و توهم زده اند یک قهرمانی استقلال به هزار قهرمانی حکومتی مهندسی شده دستوری مافیایی لنگیها ارزش دارد مشکل استقلالیها عدم اتحاد و تشتت آراء آنهاست و البته مظلوم و نجیب بودن آنها ... حال اگر داریوش یزدانی در حد مورینیو بود و سرمربی تیم امید میشد همین آقای مهدوی کیای به ظاهر محترم زیرآب داریوش را میزد و تیم ملی و کل کشور را ارث پدری لنگیهای حکومتی مافیایی میدانست ولی داریوش خان از مهدوی کیا حمایت کرد و سطح فرهنگی و شعوری استقلالیها و تفاوت آنها با طرز فکر تمامیت خواه مافیایی حکومتی و ننگین لنگیهای سرسپرده را مشخص و متمایز کرد لنگیها میخواهند کل کشور را هاپولی کنند و در این راه مصمم و پر رو هستند
    • تاج آسیا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      یزدانی جایگزین مناسبی برای مجیدی بود ولی حیف که فوتبال در لیگ مافیایی شده ، برادر طرف سر نخواستنش بعنوان کمک سرپرست دعوا بود، شد مربی!! انگار مربیگری مسخره بازیه، آخر فصل کاسه و کوزه ها رو سر کسی نشکنیم که از ماست که برماست
  • امیر IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    همین طرز حرف زدن امثال شما هست که بجای اینکه از فوتبال لذت ببریم به دشمنی با هم بلند میشیم.مهدوی کیا نیازی به تعریف ندارد و بجای بنزین ریختن دعا میکنیم که موفق باشد و در صورت عدم موفقیت هم نیز سعی میکنیم او را دوباره به صحنه بیاریم.نتیجه دشمنی در فوتبال را چند روز پیش در تبریز دیدیم.ورزش جای دوستی،مهربانی،گذشت و لذت بردن هست،برد و باخت داره،قدیما تو یه پیکان قراضه ۱۰ نفره میریختیم و تو استادیوم هر کسی راه خودشو میرفت و بعد از بازی هم با هم بودیم،شما با این دیدگاه میخواستی مربی استقلال بشی؟
    • مهدی US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      داریوش یزدانی می خواهد آدمهایی رو که نظرشون با ایشون فرق داره با بنزین آتش بزنه داعش به راحتی ایشون رو استخدام می کنه. نمی دونم ایشون اسید هم می پاشه؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    احسنت نظرات کارشناسی خوبی بود
  • درجواب اس دق لالی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    منطق که با منطق تو خودت بی منطقی که ازعقده نوشتی اس دق لالی توتوهین کردی برآن نگارشت بی سواد هم هستی اگر درحد دیپلم بودی درس منطق دررشته ادبیات و علوم انسانی راپاس میکردی ضمنا یزدانی یا اینکه ازوضع مدیریت نالایق تیم بزرگ استقلال درزمان مددی وملکیان بی خبر بوده یا اینکه برای دشمنی با فرهاد مجیدی محبوب قصدداشته با امثال مددی وملکیان همکاری نماید عالم وآدم میدانند که اینها ماموریت داشتند استقلال رانابود کنند وفرهادخان راسد محکمی درمقابل آنها بود ونقشه های شومشان را نقش بر آب کرده بود
    • 0251789829 IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      داریوش یزدانی حرف های درستی زده هم در مورد مصاحبه هدف دار برخی پیشکسوتان و هم در مورد مهدوی کیا و اسکوچیو ولی مطمئن باش دو صبا دیگه استقلالی ها میگن آحرلو رو آوردن استقلال و نابود کنن
  • علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    نگاه خود برتر بینی در بین برخی مربیان لیگ و پیشکسوتان فوتبال ما بیداد میکند، چون دوبار چهار قرن پیش جام جهانی رفتن و مقابل فلان تیم گل زدن یا دوبار قهرمان اسیا در بیست قرن پیش شدن، خودشنو برتر از خارجی ها میدونن، میگن فلان مربی ما از مورینیو هم بهتره، میگن مربی خارجی باید افتخار کنه فلان تیم ما سرمربی شده، اگه بهترن چرا عربا هم نمیخوانشون. اینها اگر سختی گرفتن تیم بعنوان سرمربی در خارج رو درک کنن ازین حرفا نمیزنن، بقول دایی اگر کیروش بد بود پشت فنسهای رئال هم راهش نمیدادن، یا استراماچونی همینطور. همین تفکراتشون باعث میشه کیروش، شفر، استراماچونی و غیره رو دلال و لمپنیسم بنامن. بخدا این افراد رو ببری خارج کشور شاید بعنوان توپ جمع کن مشغول کارشون کنن. ولله بالله مربی خارجی در اون امکاناتی که اموزش دیده، دانشش خیلی بیشتراز شماست.نمونش همین اسکوچیچ، همین شفر، همین کیروش، همین استرا که بقول داریوش اگر نفت مسجدسلیمان هم دستشون بدی میارن جزو 5 تیم میکنن. مربی ایرانی بره خارج دوره ببینه کاراموزی کنه چندسال کار کنه بله بعد بیاد تیم بگیره توی لیگ، نه اینکه چندتا مربی هستن چرخشی هر فص دارن تیم عوض
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    سردار آزمون از اتوئو خیلی خیلی بهتره، ما مهاجم های بهتر از اتوئو تو ایران داریم
  • شمسعلی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    به نظرم کاش جای مجیدی میامد حیف شد
  • مهدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    خدا رو شکر که نیومد و مجیدی موند تا سپاهان و پرسپولیس برای جام رقابت کنند و بقیه برای سهمیه و بقا
  • کیانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    گرچه کمی باعصبانیت که اونم یه واکنش دربرابرانسانهای خودشیفته ومنصب طلبه،امامن به عنوان یه پرسپولیسی ازنگاه فنی وحرفه ای وکارشناسی آقاداریوش حمایت میکنم وآموختم.آفرین،جقدرفرهنگ حاکم وپیرامونی درانسان تاثیرداره حضوردر.... والبته اصالت ونجابت فرد وخودسازی انسان راواقع بین ومنطقی میکنه ،واقعاامروز بدلایل زیادکه جای بحث نیست هنه مادچارتوهم خودبزرگ بینی وخودشیفتگی و...شدیم.آگاهی دانایی آگاهی دانایی.....
  • رضا.سپه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    فقط تو رو کم داشتیم که تشریف بیارید آخه تو رو چه به مربیگری در استقلال
  • سعید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    مجیدی قطعا بعد از یک یا دوباخت دیگه از استقلال قهر خواهد کرد تا نگویند اخراج شد. کاش زودتر یه فکری له حال استقلال شود، تیم بزرگ یک مربی نامدار و بزرگ نیازدارد . مجیدی اینکاره نیست و فقط بازیکنان خوبی مثل قائدی را از تیم جدا کرد و با ادعاهای عجیب باعث شده همه در فضای مجازی مضحکه بشیم.
    • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      مجیدی خار چشم لنگیها ست
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    مهدوی کیا کارنامه ندارد حالا میخای چه غلطی بکنی
    • سهراب FR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      پسرجان: بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد.
  • مهسا IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    حتما آقای جک تی ری دی تهدید کرده که قهر میکنم اونام اومدن به ت پیشنهاد دادن
  • ماسال IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    هر چه این کامنت ها را خوندم چیزی جز بغض و خود خواهی ندیدم . برید یه ذره کامنت خارجی بخونید تا نحوه نوشتن دستتون بیاد و به دیگران توهین نکنید.
  • حسین IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    اگر دوکلمه حرف حساب باشه اونهم اینکه شما پیشکسوت عزیزدر زمان خودت قرار داد داشته‌ای وپول آنرا گرفته ای الان من که اصلا فوتبال بازی نکرده‌ام ولی تمام دوره های مربیگری فوتبال دیده‌ام ودر کلیه تیم هایی که مربیگری کرده‌ام بطور نسبی موفق بوده‌ام حق ندارم مربی استقلال یا پرسپولیس بشم چرا؟اگر شما مخالفی پس چرا آقای مورینیو توانست آقای پیشکسوت مگر مجانی فوتبال بازی کردی دستمزد گرفتی پس چی میگی هی انتقاد میکنی شما مگر علم مدیریت را داری که دائما انتقاد میکنی شما آقای پیشکسوت الان حتی اگر جرات داشتی به آقای آجرلو هم اعتراض میکردی الان یه مجموعه مدیریتی وکادر فنی در استقلال باکمی آرامش مستقر شده چرا انقدر بهانه می‌آوردند اجازه بدهید یک یا دو فصل این آقایان کار کنند نتیجه را بینیم بعد حرف بزنیم آقای جلالی وقتی ۱۴ ساله بود پشت مسجد مدیریت تیم بچه محل‌ها را بعهده داشت از همان دوران ایشان ثابت شده است ۵۰ ساله با فوتبال درگیره ومتخصص در این رشته، سردار هم که سابقه‌اش معلومه ،اجازه بدید کادر فنی کارش را بکند اقا چرا آقای ابطحی وکارو ومهندسی کلانی وقلیچ خانی وفرکی و....انتقاد نمی‌کنند اقا بس کنید 12
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    آقای یزدانی! این چه طرز حرف زدنه برادر من ؟ با بنزین آتیش زدن دیگه چه صیغه‌ای؟ یه کم توی حرفات دقت کن عزیزم! همین مدتی که کلاسهای دانش آموزان ایرانی مجازی بود چند تا بچه به خاطر نداشتن گوشی خودکشی کردند. جلوی نسل امروزی نباید اینجوری حرف زد چون متوجه نیستند که داری کنایه می‌زنی . ببخشید سرتو درد آوردم خداییش از نصیحت کردن متنفرم چون دوست ندارم کسی نصیحتم کنه!
  • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    به عنوان یه پرسپولیسی، وقتی تیتر رو خوندم، از فحوای اون، فکر کردم که لابد یه پرسپولیسی خواسته از مهدوی کیا حمایت کنه.پیش خودم گفتم این کدوم پرسپولیسیه که اینطور خرد و منطق رو زمین گذاشته و با تفکر داعشی ها حرف زده.این بود که کلیک کردم و دیدم نه بابا، داریوش یزدانیه. بعد گفتم خوب باشه استقلالیه،قبول!انتظار حرفهای بی خردانه و متوهمانه را همیشه از آنها، آنهم به وفور انتظار داریم. اما نه دیگه تا این حد!! که بیاد بگه اگه کسی به مهدوی کیا انتقاد کرده باید بنزین بریزن روش اتیشش بزنم. خوب برادر من که آمدی میگی ایشون منطقیه و فلان و فلان. پس فرق داعش با ایشون و ما چیه؟! این فکر، فکر داعشیه.(توجه داشته باشید که میدانم در حد حرفه. اما خیلی واضحه، وقتی شما اینطوری میگید، حتی میدانیم طرف صددرصد چنین قصدی رو نداره، اما چون اینگونه فکر کنید، فکرتان میشود داعشی. اگر عمل شود آنوقت عمل میشد داعشی.)من نمیتوانم به عنوان اینکه چون پرسپولیسیم، و ایشان هم از یکی از اسطوره های ما حمایت کرده، پس بیایم از این تفکر خوشحال شوم و حمایت کنم،که اگر اینگونه باشم انسانیت را زیر پا گذاشته ام.
  • شهروز FR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    آخه این چه جور دفاعیه که از مهدوی کیا میکنین؟! مهدوی کیا اونقدر بزرگ هست که نیازی به این دفاعهای متعصبانه نداشته باشه.
  • پدرام CA ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    من میگم حرفهات در مورد بزرگ بینی ما نسبت به جایگاه تیمهامون و فوتبالمون دقیقا درسته! و شیر مادر حلالت به خاطر حرف حق در مورد اسکوچیچ! بالاخره یکی پیدا شد از بازهورد حرفش نترسه و لب مطلب رو ادا کنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی