نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۳
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شباب الاهلی در هفته ششم رقابت‌های لیگ امارات با شکستی تلخ همه رکوردهای ارزشمند خودش را از دست داد اما ستاره ایرانی شاخص‌ترین بازیکن این تیم بود.

شوالیه‌های دبی در دربی حساس این شهر مقابل الوصل مغلوب شدند و رکورد ۳۰ مسابقه شکست‌ناپذیری این تیم بالاخره متوقف شد.

میشل آرواخوی اروگوئه‌ای زننده تنها گل این مسابقه در دقیقه ۷۲ بود که زردپوشان الوصل را به یک پیروزی ارزشمند رساند و اولین شکست شباب الاهلی در این فصل را رقم زد.

با این وجود روزنامه امارات الیوم در خصوص این بازی نوشت:‌ مهدی قایدی شاخص‌ترین بازیکن شباب الاهلی در این مسابقه بود که دو بار دروازه الوصل را تهدید کرد. یک بار ضربه بازیکن ایرانی در دقیقه ۲۱ با فاصله کمی از کنار دروازه عبور کرد و یک بار دیگر در دقایق پایانی بازی ابراهیم عیسی دروازه‌بان الوصل ضربه تماشایی این بازیکن را دفع کرد.‌

شباب الاهلی از سال ۲۰۱۸ مقابل الوصل شکست نخورده بود که این رکورد شکسته شد ، همچنین این تیم در ۳۰ بازی پیاپی قبلی خودش شکستی را تجربه نکرده بود و در فصل جاری نیز اولین شکست خودش را تجربه کرد تا با ۱۱ امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ باقی بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    مهدی قائدی و همسرش این روزها در امارات ناهنجارترین کلیپ ها را در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام پخش میکنند در یکی از این صحنه ها همسر او علنا کشف حجاب کرده و قائدی خیلی بی تفاوت از کنار این موضوع میگذرد گویا پول زیادی این دو را خیلی از خود بی خود کرده است و نمی فهمند که ملت روی این موضوع حساس هستند. اگر روزی یک آدم مریض ! مخفیانه از خانم نامداری عکس و فیلم تهیه کرد و در فضای مجازی پخش کرد که نهایتامنجر به اخراج او از صدا و سیما و خودکشی او شد. آنها بدست خود این کار را انجام داده اند . حال آیا باید او را به تیم ملی دعوت کرد .
  • سهیل IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    بازی رو پخش مستقیم دیدم. متاسفانه عملکرد هر دو بازیکن ایرانی ضعیف بود. قائدی بجز دو موقعیت گل هیچ تاثیری بر روند بازی نداشت و گل تیم الوصل نیز به خاطر لو دادن توپ او پایه ریزی شد . بسیار کم تحرک و سنگین بود و بصورت ایستاده در نزدیک محوطه جریمه حریف منتظر پاس بود و حتی گزارشگر عرب این دربی چند بار از کم تحرکی قائدی انتقاد کرد. نورالهی هم که بین نو نیمه تعویض شد.قائدی را کاملا مهار کردند و بارها بخاطر ضعف بدنی پس از برخورد ساده با مدافعین قدرتی الوصل نقش زمین میشد . اگر این گلزن خوب کشورمان فکری به حال این ضعف بزرگ نکند هرگز به آنچه که لیاقتش را دارد نمیرسد. بازی در اروپا با این جثه ضعیف غیر ممکن است. او باید لاغری و ضعف عضلانی خود را با رژیم غذائی و نرمشهای خاص برطرف کند.
  • زرگر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    پخش مستقیم دیدم. بدون تعصب میگم هر دو بازیکن ایرانی خوب نبودند. قائدی که کاملا مهار شده بود و نورالهی هم نیمه دوم تعویض شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی