نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۶
ستاره ایرانی می‌خواهد امشب به آ اس رم گل بزند/ اگر به تیم ملی دعوت شوم ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین گفت: برای بازی مقابل تیم آ اس رم آماده هستیم و یکی از هدف‌های بزرگ خودم گلزنی به این تیم مطرح ایتالیایی است.

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در چارچوب مسابقات یوفا کاپ پنجشنبه این هفته در خانه میزبان باشگاه سرشناس و قدیمی آ اس رم ایتالیاست.

اللهیار صیادمنش لژیونر استقلالی کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره شرایط خودش در آستانه دیدار مقابل تیم آ اس رم حرف زد.

ظاهرا شرایط تیم زوریا در لیگ اوکراین بهتر شده است؟

بله. شکر خدا ما دو بازی آخر را با نتایج ۳ بر صفر و ۴ بر صفر برنده شدیم و توانستیم هم تفاضل گلمان را بالا ببریم و هم تا رده پنجم بالا بیاییم.

چرا با وجود تفاضل گل بهتر شما با تیم چهارم که هم امتیاز هستید یک رده پایین‌تر ایستاده‌اید؟

در لیگ اوکراین تفاضل گل ملاک نیست بلکه بازی‌های رودررو را قبل از تفاضل گل در نظر می گیرند و به همین خاطر الکساندریا که مثل ما ۱۷ امتیازی است با تفاضل گل مثبت ۳ در رده چهارم ایستاده ولی ما با تفاضل گل مثبت ۱۱  و همین تعداد امتیاز پنجم هستیم. باز هم خیلی خوب است.

چه چیزی خوب است؟

همین که تیم‌مان دوباره دارد تیم می‌شود. در صحبت قبلی هم با شما گفتم چون تعدادی از بازیکنان اصلی تیممان آخر فصل از ما جدا شدند شرایط خوبی نداشتیم ولی در این مدت و با چند بازی هماهنگی بین نفرات تیم خوب شده و فکر می‌کنم بتوانیم دوباره جایگاه خوبی را در لیگ به دست بیاوریم. رقابت خیلی نزدیک است و اختلاف امتیاز ما با تیم‌های بالای جدول یکی دو امتیاز بیشتر نیست.

این هفته در یوفا کاپ بازی دارید؟

بله. بازی خیلی مهمی است که همه بچه های تیم برای این بازی انگیزه زیادی دارند. پنجشنبه باید با آ اس رم دیدار کنیم. فکر می‌کنم یکی از بازی های جذاب و دیدنی برای خود ما و البته تماشاگران باشد.

به گلزنی مقابل آ اس رم هم فکر می کنی؟

بله. چرا که نه. یکی از اهداف مهم من در این بازی گلزنی است. البته می دانم که تیم های ایتالیایی خط دفاع خیلی خوبی دارند و تیم آ اس رم هم در جدول رده‌بندی سری آ نتایج خوبی گرفته و در ۶ بازی اش ۴ برد داشته. بازیهای اخیر این تیم را دیده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.

چقدر به برد تیمتان امید داری؟

به هر حال کار سختی است. تیم ما نسبت به آ اس رم تیم کمتر شناخته شده ای است ولی خودمان را دست‌کم نمی‌گیریم. تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را در این بازی خانگی بگیریم.

تو در فصل گذشته لیگ اروپا به لسترسیتی گل زدی. فکر می‌کنی باز هم بتوانی به تیم‌های مطرح گل بزنی؟

گفتم که خیلی برای این بازی انگیزه دارم. سرمربی تیم من هم به من گفته که در نشست خبری این بازی من را با خودش به کنفرانس می‌برد و این موضوع خیلی به من روحیه داده و فکر می کنم او هم از من توقع دارد که برایش در این بازی گل بزنم.

بعد از آن به اردوی تیم ملی می آیی؟

نه! بعد از بازی مقابل رم، یکشنبه هفته آینده با تیم دسنا بازی داریم که در رده ششم جدول و یک رده پایین‌تر از تیم خودمان است. بازی حساسی است و برای اینکه جایگاهمان را بهتر کنیم و پایین نرویم باید با قدرت بازی کنیم. من فعلاً همه تمرکزم را روی بازی با آ اس رم گذاشته ام و اگر به تیم ملی هم دعوت شوم با اجازه از کادر فنی و باشگاه بعد از بازی یکشنبه هفته آینده به اردوی تیم ملی می روم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصالت ریشه افتخار DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    چقدر تیم تیم می‌کنه انکار ده سالی هست اونجاس
  • پرسپولیس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    من پرسپولیس هستم ولی بیاد عالی میشه مهدی قاعدی دعوت شه مهدی و عبدی آل کثیر و سیامک نعمتی الهیار صیادمنش و مهدی قاعدی و وحید امیری و ترابی و نور الهی من همین انتخاب می‌کنم
    • ششتقلال IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      خوبه دیگه هافبک و دربازبان و دفاع نمیخوایم تو هر بازی 10 میخوریم
  • محمد صادق IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    خداوکیلی از طارمی خیلی بهتره طارمی اصلأ بازی نداره بازاین کیفیتش خیلی بالاتره ایشالله پرچم ایران و استقلال و میبره بالا حالا چه خبره تا حرف طارمی میشه همه تون تعریف میکنید معلومه یه پول میده که ازش تعریف کنن اما ما آبی ها عقده نداریم همین که هودارامون پشتمون باشن بسته کلا لنگی همه چیشون باذلته خب مکتب اونا پروینه اما ما مکتبون حجازی بقول ناصر خان من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم زبی آبی ‌‌‌ولی باذلت و خاری پی شبنم نمی گردم امیدوارم صیادمنش موفق باشه
    • امیر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      خودت فهمیدی چی گفتی ؟ از طارمی بهتره؟ ده تا گلم بزنه به پای طارمی نمیرسه
    • فوتبالیست کهنه کار IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      دوست عزیز ، مهدی طارمی توی پورتو بازی میکنه قهرمانی لیگ قهرمانان رو تو کارنامه داره و از تیم زوریا خیلی بهتر هستش ، حتی خود مهدی طارمی تو ۶۹ ثانیه تونست یونتوس رو حذف کنه و گل قیچی اش به چلسی هم تو هایلایت خود رقابت ها قرار گرفته . طارمی تو پورتو با تیم های بزرگتر از آاس رم بازی کرده و از صیادمنش ۱۰ برابر بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی