کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم امنیتی کریستیانو رونالدو ماشین‌های او را برای بنزین زدن بردند، اما به آن‌ها هم مثل بقیه مردم در این روزهای بحرانی انگلیس، سوخت نرسید.

خبرورزشی - راننده کریستیانو رونالدو به مدت ۷ ساعت منتظر ماند تا به بنتلی ۲۲۰ هزار پوندی بنزین بزند، اما دست خالی آنجا را ترک کرد. این ماشین چند کیلومتر آنطرف‌تر از خانه سوپراستار منچستریونایتد در صف بنزین مشاهده شد.

یک رنج‌روور که یکی از اعضای تیم امنیتی رونالدو پشت آن نشسته بود هم در کنار بنتلی پارک کرده بود. رانندگان در ساعت ۲:۲۰ دقیقه عصر به سمت پمپ بنزین حرکت کرده بودند به امید اینکه تانکر حمل سوخت به این مرکز بیاید. اما بعد از ۶ ساعت و ۴۰ دقیقه متوجه شدند که هیچ تانکری نخواهد آمد و دست از انتظار کشیدن برداشتند و در ساعت ۹ شب آنجا را ترک کردند.

خبری از رونالدو در این ماشین‌ها نبود. او در ۳۶ سالگی در عمارت هفت خوابه‌اش نزدیک این پمپ بنزین در منطقه «ویلمسلو» چشایر زندگی می‌کند. رانندگانش سعی کردند روحیه خود را بالا ببرند و در زیر باران منتظر قهوه‌های آماده استارباکس شدند و آن را نوشیدند و رفتند.

یک منبع در این باره می‌گوید: «رونالدو با آن‌همه پولی که دارد مانند یکی از ماست. نیروهای امنیتی‌اش ساعت‌ها منتظر شدند به امید اینکه تانکر حمل سوخت از راه برسد اما سرانجام مجبور شدند آنجا را ترک کنند. به نظر می‌رسید که راننده‌ها از انتظار کشیدن زیر باران خسته شده‌اند. اگر این روند ادامه پیدا کند رونالدو هم مانند بقیه ممکن است در خانه حبس شود.»

حتی اگر تانکر از راه می‌رسید بیشترین میزانی که میتوانستند بنزین بخرند ۳۰ پوند بود چون این روزها انگلیس با کمبود سوخت روبه‌روست و شرایط بحرانی شده.

رونالدو - بحران سوخت در انگلیس

ستاره پرتغالی به تازگی بنتلی فلائینگ اسپر را خرید و آن را به مجموعه ۱۷ میلیون پوندی سوپرماشین‌هایش اضافه کرد. در هفته گذشته بارها با این ماشین به زمین تمرینی منچستریونایتد رفت. این جدیدترین خرید رونالدو بعد از انتقال به منچستریونایتد از یوونتوس بود. مجموعه ماشین‌های رونالدو شامل فراری‌، لامبورگینی‌، مک‌لارن، دو رولزرویس، پورشه ۹۱۱ توربو اس، کونیگزگ CCX، بنتلی کانتیننتال، رنج روور و چند آئودی و مرسدس است. او یک فراری مونزای ۱٫۴ میلیون پوندی، یک بوگاتی ویرون گرنداسپورت ۱٫۷ میلیون پوندی و یک بوگاتی شیرون ۲٫۱۵ میلیون پوندی دارد. اما جواهر مجموعه‌اش بوگاتی چنتودیچی ۸٫۵ میلیون پوندی است که تنها ۱۰ نمونه از این ماشین ساخته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یدالله IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    چهار تا لگد زده به توپ ! دیگه هیچ هنری نداره بازی فوتبال ارزش این همه درآمدو نداره .
  • استقلال بزرگ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    خاکبر سرا بیاین از ایران بخرین
  • تاج آسیا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    وقتشه یه پراید هاچ بک به مجموعه ماشیناش اضافه کنه تا در کنار اون بوگاتی ۹ میلیون پوندی بشن گل سر سبد ماشیناش
  • Nima IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    فقط تیبا 2
  • کوروش IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    همش رو بذاری رو هم به پراید ماشین ملی ما نمیرسه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    بیاین ما بهشون بدیم. یه پراید با یه باک پر از بنزین رویایی!!
  • ابی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    ححححح چقدر ساده هستید شما جوجه رو آخر پائیز می‌شمردند ۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی