تشکیل اپوزیسیون جدید پرسپولیس علیه صدری/ پُست‌های پرسپولیس را هم تقسیم کرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی افراد رانده شده از باشگاه پرسپولیس به همراه بعضی ادمین‌های کانال‌های مجازی اپوزیسیون جدید این باشگاه را تشکیل داده‌اند.

متأسفانه به نظر می‌رسد در فوتبال ایران و به ویژه باشگاه‌های بزرگ فرهنگ هواداری را از دست داده باشیم. شیوع ویروس کُرونا نیز مزید برعلت شد تا طرفداران پرسپولیس (و همین طور استقلال) به جای حضور در استادیوم‌های ورزشی درگیر فضای مجازی شوند. فضایی که در اختیار برخی افراد فرصت طلب قرار گرفته است تا با سوء استفاده از احساسات هواداران کم سن و سال کسب درآمد کرده و یا به منافع شخصی خود برسند.

اگر تا دیروز فریاد «حیا کن، رها کن» روی سکوی ورزشگاه‌ها شنیده می‌شد حالا گوشی‌های موبایل وسیله ای شده اند برای فراری دادن مدیران، مربیان و بازیکنانی که نتوانسته اند بنگاه‌های نفرت پراکنی را بسازند یا به آنها باج بدهند!

این یک داستان ساختگی نیست؛ متأسفانه یکی از افراد رانده شده از باشگاه به همراه فرد دیگری که در سال‌های گذشته با عناوین مختلف در پرسپولیس حضور داشته و قصد بازگشت مجدد دارد اتاق فکری تشکیل داده اند. اتاق فکری که چند ادمین کانال‌های مجازی هم در آن دیده می‌شوند که مدیریت کنونی پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند تا عطای کار در این باشگاه را به لقای آن بخشیده و مجبور به استعفاء شود!

عجبا که دوستان حتی در این اتاق فکر پُست‌های مختلف باشگاه در آینده پس از «مجید صدری» را نیز بین خود تقسیم کرده و قول‌هایی نیز در این راستا داده اند.

شاید پیش خود روی تأثیرپذیری وزارت ورزش و جوانان از فضای مجازی حساب باز کرده باشند. جایی که متولی باشگاه استقلال متأثر از تجمع عده ای هوادار آبی مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تصمیم به تغییرات اساسی در این تیم گرفت و حالا اپوزیسیون پرسپولیس قصد دارد همان راه امتحان پس داده را پیش بگیرد.

این کانال‌ها و صفحات مجازی به لطف مدیران ناکارآمد و مجازی (!) فوتبال ایران درحال ترکتازی، تصمیم سازی و حتی تصمیم گیری برای باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران هستند و دور از ذهن نیست اگر مجید صدری هم قربانی این فضای مسموم و غیر حقیقی شود.

لازم به ذکر است این گزارش در دفاع از مدیریت باشگاه پرسپولیس تهیه و تنظیم نشده بلکه آنچه مطلب را به درازا می‌کشاند خطری بزرگ است که حتی می‌تواند درآینده ای نزدیک خود وزارت ورزش و جوانان را نیز منفعل کند. این خط و این هم نشان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    در غیاب فوتبال داخلی و در کسادی بازار و نبودن مطلبی برای پر کردن صفحات و خورد و خوراک رسانه ای ٬هر از گا هی مطالبی بدون محتوا و برای پرداختن الکی و جذب مخا طب ٬ مسا یلی بی سر و ته ما نند آنچه در این با صطلاح آگهی و اطلاع رسانی که معلوم هم نیست چه و کسانی با ید برای چا ره جویی این معضل دست بکار شوند عر ضه می گردد و کلی بندگان خدا بدون دلیل و رو ی هوا مشغول حدس و گمان و تخیلات می شوند و عده ای هم پهلوان پنبه ما جرا شده و دق دلی خود شان رو روی هوا نثار این و آن می کنند و دلی از عزا در می آورند .
  • حامد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    خیر نویسنده عزیز. این کاریه که هوادارای استقلال با باشگاهشون کردن نه ما. ما با کسی دشمنی شخصی نداریم. شمام مثکه بدت نمیاد صدری حرف گوش کن بمونه تا به امر وزیر از اعتبار پرسپولیس برای استقلال خرج شه با گرفتن اسپانسر مشترک! ما اگه حرفی میزنیم دنبال باج گرفتن و بیشتر از حقمون نیستیم. ما فهمیدیم صدری رو نگه داشتن تا قرارداد مشترک با کارگزار رو برای 2 باشگاه امضا کنه و بعد بگن خداحافظ. متاسفانه از نجابت هوادارای پرسپولیس داره سواستفاده میشه. مام اگه هر روز جلوی وزارت بودیم شاید الان این بلاها سرمون نمیومد!
  • فری امپرازول IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    اتاق فکر و این بازی ها فقط مخصوص کیسه کشاست باشگاه رو اشتباه گرفتی باید تیتر می‌زدی کیسه
  • افشین IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    اومدن سردار آجرلو و تمدید ۳ساله شاه فرهاد انگار بدجور لنگیا رو سوزونده....از کی تا حالا اسپانسر تیمی که فقط از کنار جام باشگاه های اسیا رد شده،،باید قهرمان دوباره آسیا یکی باشه
    • کیسه سوز IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      منم موافقم باهات چرا اسپانسر تیمی که دستاوردش تو ۱۰ سال اخیر فقط موز بوده و تو اسیا آبرو ریزی میکنه و رده ۱۲ ام اسیا و ۲۰۰ جهان قرار داره با اسپانسر تیمی که دوبار نائب قهرمان لیگ قهرمانان اسیا شده و تو اسیا دوم و تو جهان ۸۲امه و تو اسیا آبرو داری میکنه وتو لیگ داخلی گلات کرده و هر سال چندتا جام میاره...باید مشترک باشه!!
    • کیسه ۴تایی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      فعلا بدویید مونده به ما برسی یکی دوتا نیس که...گلات کردیم
    • هواداررئال مادریدوپرسپولیس6 IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
      پاسخ افشین ماقهرمان جام درجام آسیاشدیم که کاملا ازچهاجانبه امجدیه شمامعتبرتربودوالهلال وبردیم. شماهم هروقت به فینال واقعی آسیارسیدید وتونستیددرهرجامی حتی جام شهداازقهرمانیتون دفاع کنید کری بخوان استقلالی حسود صمناما سه باردرجام باشگاه های آسیا سوم شدیم نادان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی