سیدمجید صدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از انتخاب مصطفی آجورلو و هیئت مدیره جدید استقلال به تازگی جلسه ای با مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کرده است.

پس از قبول استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره این باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند. این تصمیم در مجمع باشگاه پرسپولیس اتخاذ شد و مورد موافقت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت.

در این رابطه گفته شد که حمید سجادی دخالتی در انتخاب صدری نداشته و اعضای هیات مدیره هم به این نتیجه رسیدند صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس شود تا در آینده برای انتخاب مدیرعامل تصمیم مقتضی گرفته شود. این درحالی است که شنیده می‌شود مجید صدری به دلیل قانون بازنشستگی قادر نیست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد.

برهمین اساس در روزهای اخیر به ویژه پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال تهران و امضای حکم مدیرعاملی مصطفی آجورلو، وزارت ورزش تحرکاتی برای انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس داشت. در این میان زمزمه‌هایی نیز به گوش رسید که محمد پنجعلی و حسین خبیری قرار است به عنوان دو عضو هیئت مدیره جدید به این باشگاه اضافه شوند.

درهمین راستا شنیدیم مجید صدری در آخرین جلسه خود با حمید سجادی از وزیر ورزش درخواست کرده است که فعلا تا پایان بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برابر الهلال دست نگه دارد! ظاهرا وزیر ورزش و جوانان نیز با توجه به حساسیت این دیدار به درخواست مجید صدری پاسخ مثبت داده و همه برنامه‌های خود برای تغییرات یا اضافه شدن چهره‌های جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به بعد از پایان بازی با الهلال موکول کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    خیر. آقای سجادی صدری رو نگه داشته که ازش امضای اسپانسر مشترک و بگیره بعد بگه خداحافظ. لعنت به کسایی که سعی دارن برند پرسپولیس و با استقلال یکی کنن تا از صدقه سری ما به اونا نونی برسه. آه هوادار پشتتون میمونه.
  • کیسه حکومتی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    وزیر استقلالی دو تا آدم ضعیف برای پرسپولیس مثل پنجعلی و خبیری هیت مدیره انتخاب می کنه در صورتی که برای کیسه آدم های کله گنده و با نفوذ تعیین می کنه با انتخاب امثال خبیری و پنجعلی شاهد یه هیت مدیره ضعیف باشیم از این به بعد شاهد ضربه زدن وزیر کیسه به پرسپولیس باشیم پرسپولیس مثل کیسه هیت مدیره قوی اقتصادی سیاسی و ورزش با آدم پرقدرت پرنفوذ می خواد نه آدم کوچک ضعیف مثل پنجعلی و خبیری
  • ایلیا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    حیف که سمیعی استعفا داد،مدیر خوبی بود
  • بیخودی الملک IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    بله تا این آقای صدری مثل ایرج عرب و رسول پناه از خدا بیخبر زهر خودش رو به پرسپولیس نریزه ول کن ماجرا نیست؟! .....بر سر وزیری که چند تا مشاور درست و حسابی نداره و باید به حرف این جماعت گوش بده؟! اصلأ وزیری که درد پرسپولیس و کیسه رو نفهمه دوزار نمی ارزه.
  • ت IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    ازبس پیام دادیم آقای وزیربزرگوار رنگي هستی وبوده ای اماالان که هرطوری شدی وزیردیگه بخاطراین فرداروزی دیرنشه نگی بم نگفتن دست ازدخالت های بی جادرموردپرسپولیس بردار.. اسپانسر مشترک بادشمنمون یعنی پایان عمرت... دو... مگه اجرلوشصت ساله نبودبازنشست شدالان سالها هم میگذره چرااون شامل بازنشته نیست که کردیش مدیرعامل استقلال.. تعصب بی جاورنگی بودن توی این مدت یعنی عمروزیری به سال هم نمیرسه مثل دادکان مردومردانه بین دوباشگاه قضاوت کنید حتی دادکان نه تنها ساختمان تریلیاردی الان اون موقع برااستقلال خریدبلکه زمین های زیادی براباشگاه وزمین ورزشی چندتا ید... اماتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی