نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
۵ |
۴
برانکو با اسکوچیچ دشمن شده است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران با انتقادهایی همراه بوده است اما این مربی کروات در همه بازی‌ها به پیروزی دست پیدا کرده و این یک نتیجه فوق العاده است.

در ماه‌های ابتدایی حضور اسکوچیچ در تیم ملی و تغییر مدیریت در فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی مبنی بر حضور برانکو به میان آمد و حتی برخی تلاش کردند کارلوس کی‌روش را دوباره به تیم ملی برگردانند اما در نهایت اعضای هیات رییسه دوباره به حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران رای دادند. اکنون نیز این تیم با رهبری اسکوچیچ دو بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشته است و مهیای دو بازی مهر ماه در برابر تیم‌های امارات و کره جنوبی می‌شود.

حالا بعد از چند ماه برانکو که سرمربی تیم ملی عمان است در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی تحلیل جالبی داشته است.

او می‌گوید: «گروه A آسان تر از گروه ما است. در گروه ما ۳ تیم قدرتمند استرالیا، ژاپن و عربستان حضور دارند که تجربه حضور در چندین جام جهانی را دارند. در گروه ایران تنها کره جنوبی به عنوان تیم قدرتمند حضور دارد. کار شاگردان اسکوچیچ برای صعود نسبت به گروه ما آسان تر است.»

خیلی‌ها تحلیل کرده اند که برانکو می‌خواهد در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی این کار بزرگ جلوه داده نشود! می‌گویند به واقع به باور برانکو صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با رهبری اسکوچیچ یک اتفاق محتمل است نه یک کار بزرگ و اگر او (برانکو) به همراه عمان به جام جهانی صعود کند دست به یک کار بزرگ زده است؟

آیا این تحلیل‌ها درست است؟ این برانکو با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دشمن شده است؟

برانکو و اسکوچیچ رابطه خوبی با هم دارند و حتی اسکوچیچ بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران مشورت‌های زیادی از برانکو گرفته است؛ مصاحبه اخیر او یک تحلیل ساده از گروه بندی بازی‌ها است که پیش تر هم از سوی افراد مختلف بدان اشاره شده است. این تحلیل برانکو ناراحتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به همراه نداشته است.

قبلا سرمربی تیم ملی یک بار در واکنش به گفته مجید جلالی که اظهار کرده بود تیم ملی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و طبیعی است حریفان خود را شکست دهد گفت چرا این نتیجه در بازی رفت با عراق و بحرین در بازی رفت مرحله نخست جام جهانی رخ نداد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    برانکو در اینجا ایران را همطراز عمان فرض کرده و ۳ تیم استرالیا و ژاپن وعربستان را آورده است . این بابا فراموش کرده وقتی گروه های دیگر به مقایسه حریفان آسیایی با ایران می پردازند ایران را قدرتمند تر از تیم های مورد نظر برانکو از نظر قدرت فرض می کنند . رنکینگ آسیایی ایران هم همه چیز را نشان می دهد و روشنگر است . حالا برانکو چشم کیروش را دور دیده و به پر وپای هموطن خود پیچیده است . .... نیش عقرب نه از ره کین است === اقتضای طبیعتش این است
  • آرش IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    نه دوست عزیز...سراغ نیش عقرب و مار نگرد اتفاقا برانکو چون خود ایران رو یکی از قدرتهای فوتبال آسیا میدونه این حرفو زده...مثل این میمونه ما بگیم ژاپن سعود کنه کار بزرگی کرده... ایران،ژاپن،استرالیا سه تیمی هستن که واقعا زمانی جای تعجب داره که صعود نکنن از گروههاشون اما اگه تیمی مثل عمان یا سوریه و... صعود کنن واقعا کار بزرگی نکردن؟ اگه نگاه فوتبالی داری واقعا فوتبالی و به دور از هرگونه جانبداری این قضیه رو نگاه کن
  • حسن IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    برانکو میخواد خودشو بزرگ جلوه بده از حسادت این کارش
  • گرگاس IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    با صحبت های برانکو موافقم و در اینکه ایران در گروه ساده ترین افتاده اصلا شکی نیست و از طرفی دلیل موفقیت اسکوچیچ خلاقیت های فردی بعضی بازیکنان تیم ملی است ولی در نهایت باید از اسکوچیچ تشکر کنیم چونکه به هر حال خوب تیم را مدیریت کرده
  • موسی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    باسلام البته نقش کریم خان هم در مدیریت تیم ملی نبایدنادیده گرفته شود هم درپرسپولیس موفقه هم در تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی