نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهتاش فریبا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال گفت: از رفتن قائدی به کشورهای عربی ناراحتم، او کمی صبر می‌کرد می‌توانست مثل طارمی به اروپا برود.

 بهتاش فریبا درباره زمانی که عضو تیم ملی فوتبال زیر نظر مهاجرانی بود، اظهار داشت:  مهاجرانی بزرگترین حسنش این بود که زمینه را فراهم می‌کرد که بازیکنان رده جوانان برای ورود به رده بزرگسالان آماده و جذب شوند. در دوره ما هم ۹ نفر از جوانان به جام جهانی رفتند.

فریبا افزود: قبل از اینکه به جام جهانی برویم باید انتخاب می‌شدیم. در سال ۱۹۸۸ که به جام جهانی رفتیم ۱۸ تیم بودند و از آسیا و اقیانوسیه یک تیم به جام جهانی می‌رفت. کویت را بردیم و برای جام جهانی انتخاب شدیم. برای بازی برگشت با کویت مربی ما از جوانترها استفاده کرد. شب قبل از مسابقه مربی تیم مقابل در مسابقه ای گفت مهاجرانی می‌خواهد به ما رکب بزند که می‌خواهد از جوانان استفاده کند. در آن بازی گل اول را ما خوردیم بعد من و خلیلی گل زدیم و بُردیم اما مربی آن‌ها بعد از برد با اخلاق حرفه ای خود به تیم ما بسیار تبریک گفت چون ما با تیم دوم تیم اول را در کویت بردیم. 

وی ادامه داد: پست اصلی من هافبک بود. برای جام ریاست جمهوری با تیم پاس به کره جنوبی رفتیم. یک روز قبل از اولین بازی فرکی کشاله اش کش آمد و پست فوروارد خالی ماند و چون خیلی جاها ارتباط خوبی با مربی داشتیم من گفتم دوست دارم فوروارد بازی کنم و بررسی کردند و فردای آن مرا در پست فوروارد گذاشتند. بهترین بازی عمرم را در آن موقعیت داشتم و در آن دوره در همه بازی‌ها زیر ۱۰ دقیقه به همه تیم‌ها گل زدم. یک گل هم به خود تیم کره زدم که ماندگار شد.

فوتبالیست قدیمی ایران اظهار داشت: هر آدمی اولین تجربه و شاکله زندگی اش در خانواده شکل می‌گیرد. من در یک خانواده بسیار پر جمعیت بزرگ شدم؛ ۱۰ برادر و ۲ خواهر هستیم و پدرم فقط می‌توانست شکم خانواده را سیر کند. برادر بزرگم بهزاد برای رسیدگی به امور درسی و اخلاقی نقش پدر را برای ما داشتند. به علاوه پدر و برادرم شانس آوردم که در ۱۳ سالگی به زیر دست مربیانی رفتم که بسیار اخلاق مدار بودند و بین ۵۰ تا ۶۰ بازیکنی که به تیم ملی داده اند همگی اخلاق مدار هستند. این همه سال بازی کردم کلا دو تا اخطار فوتبالی داشتم ولی دعوا در زمین بازی نداشتم این شانسم در زندگی ام هم تاثیر گذار بود.

فریبا گفت: خیلی تمرین می‌کردم؛ به شوت زن معروف بودم ابتدا به ساکن که نمی‌توان شوت زن بود، شاید ۲۰ درصد آن به استعداد آدم برگردد اما ۸۰ درصد آن اکتسابی است. در زمین راه آهن بازی می‌کردیم و بعد از غروب هم با یکی دو تا بازیکن در زمین می‌ماندیم و تمرین می‌کردیم. 

وی درباره گلزنی‌های متعدد با پای چپ تصریح کرد: راست پا هستم اما ۹۰ درصد گل‌هایم با پای چپ است. وقتی انتخاب رشته داشتم دو ماه برادرم نگذاشتند به تمرین بروم چون باید درس می‌خواندم. وقتی برگشتم مربی گفت من تیمم را بسته ام فقط یک نفر را برای گوشه چپ می‌خواستند و من در ۱۵ روز پای چپم را تقویت کردم، سر تمرین‌ها مربی کفش پای راستم را در می‌آورد تا مجبور باشم فقط با پای چپم کار کنم.

این فوتبالیست پیشکسوت افزود: ابتدا در تیم راه آهن بودم بعد از آن تیم رفتم پاس و بعد استقلال. پاس در سال ۵۵ حقوقش ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود و در ازای هر برد در هر بازی هزار تومان پاداش داشت. 

فریبا ادامه داد: با همه بازیکنان استقلال خوب بودم چون من بازیکن بازیساز تیم بودم. یک‌هافبک همیشه آرزو می‌کند فرواردی پرسرعت مثل چنگیز داشته باشد. تیم ما در سال ۶۰ یک دست بود و همه نفرات آن قوی بودند و با اکثر بچه‌ها جور بودیم. همیشه تیم یک دست نیست بلکه نقش مربی در این یک دست بودن مهم است. 

وی اظهار داشت: من‌هافبک نفوذی بودم؛ در همه سال‌هایی که بازی کردیم جزو گل زن‌ها بودم و رو به جلو رفتن را دوست دارم. حتما کسی که شوت خوب می‌زند باید سر خوبی هم داشته باشد. با سرم گل‌های زیادی برای استقلال و تیم ملی زده ام.

این بازیکن برجسته استقلال گفت: سال ۶۱ یک بر صفر در دربی عقب بودیم. یک ربع مانده به پایان بازی روشن به زمین آمد و دو تا گل برای استقلال زدیم. هرچه گل به تیم‌های دیگر بزنیم جزو آمارمان نیست ولی اگر به پرسپولیس گل بزنیم جزو آمار است. برای پرسپولیس احترام قائلم چون همیشه عقیده دارم آدم باید به حریفش احترام بگذارد تا احترام را پس بگیرد.

فریبا در پاسخ به این سوال که از بین علی پروین و ناصر حجازی شخصیت فوتبالی کدام یک بهتر است؟ تصریح کرد: از نظر شخصیت فوتبالی طبیعتا باید بگویم ناصر حجازی ولی علی پروین هم خیلی بزرگ است و افتخار بازی با او را زیاد داشته ام. انتخاب سخت است ولی ناصر حجازی را انتخاب می‌کنم.

وی افزود: نمی‌توانم بین مربیانم یکی را انتخاب کنم. شیوه مربی گری شان فرق داشت از نظر فنی حسن آقا به من نزدیک بود اما از نظر انگیزشی حشمت خان استاد بود. بزرگترین حسنش این بود که بازیکن را با انگیزه و هیجان بسیار زیادی به زمین می‌فرستد.

پیشکسوت تیم استقلال بیان کرد:کی روش و برانکو برای مملکت ما زیاد زحمت کشیدند. کی روش را از نظر فنی کاملا تایید می‌کنم از نظر مسائل جانبی بازیکنان تیم ملی را کوچک می‌کرد و این کارش را دوست نداشتم اما درست کردن زمین چمن دهکده که سال‌ها بود خراب بود آن هم تحت فشارهای زیاد کاری ماندگار برای ما شد.

فریبا که با برنامه «شب نشینی» گفت و گو می‌کرد؛ درباره دو ستاره سابق استقلال اظهار داشت: برای مهدی طارمی واقعا خوشحالم؛ وقتی به تیم‌های بزرگ گل می‌زند و گلش بهترین گل‌های جام می‌شود به او افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم که به اروپا رفته ولی خیلی ناراحتم که مهدی قائدی به کشورهای عربی رفته است. اگر کمی‌سعه صدر داشت می‌توانست مثل طارمی‌به اروپا برود ولی حالا برای فصل بعد به اروپا می‌رود و باشگاه سود کمی‌از این نقل و انتقال می‌برد و همه سودها عاید تیم عربی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    عموبهتاش خوده پرسپولیسی ها هم ناضرخان رو ب اون ادم ترجیح میدن
    • صامت IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      بهتاش ازاون استقلالی هاست که ژرسژولیسی هاهنم دوستش داند.اقلامن یکی که دوستش دارم.
    • تاج آسیا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      دقیقاً همون ناضر رو اگه ترجیح بدن وگرنه تخت یه سلطان داره اونم سلطان علی پروین
    • شمسعلی اورجینال IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      من که یه استقلالی اصیلم تا جایی که حافظم یاری می‌کنه حجازی وقتی رفت عزیز شد وگرنه خود ما استقلالیا یادمون که نرفته چطور پشت حجازی رو خالی کردیم ، حالا حجازی برامون عزیز شده؟!! تاریخ و وقایع یه باشگاه رو نمیشه تغییر داد شمسعلی خان !
    • نوری IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      جام جهانی ۱۹۸۸؟! طارمی استقلالی؟!! حجازی فنی تر از پروین؟!!! بسییییار مصاحبه پربار و راهگشایی بود!
  • MD DE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    آقا بهتاش فریبا، ناصرخان حجازی عشق منِ پرسپولیسی هم هست. میگفت: (( سختی‌ها را به جان خریدم تا از اصولم برنگردم، تا جلوی کسی تعظیم نکنم، تا دست کسی را نبوسم، تا مردانگی‌ام را به حراج نگذارم، تا آدم با شرافت و با عزتی باشم.)) این یعنی ناصرخان یه انسان آزاده بود. روحش شاد
  • شمسعلی. US ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    حجازی از نظر فنی انگشت کوچک پروین هم نبوده منتها بدبختی ما ایرانی ها همین شعاره که اگر میخواهی عزیز شوی یا دور شو یا بمیر درست عین حجازی که وقتی مرد یک دفعه عزیز شد
    • تاجی ۲ستاره IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      چجوری به این نتیجه رسیدی؟! با محمدان که لنگ رو حذف کرد و با امثال مومنی و فرد ملکیان و اصغرخانی و چینی و . . . به فینال آسیا رسید و مچ بزرگان قاره رو خوابوند.درسته که دو تا دربی رو باخت ولی با حمایت کمتر نسبت به لنگ نتایج بهتری گرفت. استاد بازیخوانی و تاکتیک بود و تسلط زبان انگلیسی هم که حرف نداشت. پروین رو بازیکنان اسمی اون زمان لنگ قهرمانش کردند و البته اگر به رگ گردن و فحاشی میگی تاکتیک ! که بنده دیگه حرفی باهات ندارم. رو تعصب نظر ندیم و واقع بین باشیم.
    • amir perspolisi IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      خواهشاااااا با حرف هایی ک خودتم میدونی دوزار هم نمی ارزه ابروی ما پرسپولیسی ها رو هم نبررررررر.مرد حسابی حجازی گلر قرن اسیا شد و همیشه پشت مردم بود و با پروین ک هیچ جایگاهیی بین ماهم نداره یکیش نکن. در ضمن شمسعلی استقلالی بود و همیشه اینجا کل کل میکرد دیگه با تقلید اسم و کپی برداری خودت رو سوژه نکن
    • لنگ IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      بهترین دروازبان آسیا که سابقه بازی در منچستر داشته رو با بازیکن پیزوری لنگ مقایسه میکنی
    • 4 در 6 جواب کيسه مثلا دو ستاره IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      يعني دين محمدي زرينچه موسوي فکري تقوي حسن زاده و فرناز مجيدي و... ادم حساب نميکني که اسمشون رو نمياري يا شايد من اشتباه ميکنم اينا بازيکن کيسه نبودن ؟؟؟؟ بعد بازيهارو انداختن تو آزادي براي کيسه جلوي 120 هزار نفر ...پرسپوليس با 13 تا بازيکن با ربيع خواه و آدام همتي و چند تا گمنام و محروم و مصدوم رفت فينال واقعي آسيا ..بعد تنها افتخار حجازي حذف پرسپوليس بوده که کيسه ها هميشه اعتراف ميکنن ولي سلطان پروين کلي قهرماني آورده از جمله قهرماني جام در جام آسيا که اگه به ستاره باشه پرسپوليس هم بايد بابت اون بزنه ولي عقد ه اي نيستيم --------------جام در جام + جام باشگاه ها === ليگ قهرماني آسيا
    • جواب کيسه IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      اگه حجازي تو منچستر بوده پروين تو رئال بازي کرده.. در جواب دوستي که ميگه حجازي با مردم بوده زمان رفسنجاني حمايت ميکرده ازش تو انتخابات رياست جمهوري اين مردميه؟؟ مردمي يعني علي کريمي که زمان احمدي نژاد تو تمرين از جاش بلند نشد
    • پپپپپرسپولیس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      ماندگارترین بازیکن کیسه 6 تا خورد
  • آریهان DE ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    خیلی معذرت می خوام. ما کی در سال ۱۹۸۸ به جام جهانی رفتیم,وقتی که جام جهانی در سال ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ بود؟
    • حمید علوی CA ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      منظور ۱۹۷۸ بوده، احتمالن اشتباه تایپی شده.
  • مسعود IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    هزینه بیمارستان اون خدابیامرز را که پرسپولیسی ها دادن
    • sepahan IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      ناصرحجازی باشگاه پرسپولیسامیتونست بخره اونوقت پرسپولیسیاهزینه بیمارستانشادادندخخخخخخ
  • جک تری دی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    خخ فوتبال پروین کجا و بقیه کجا پروین با شکم و چهل سال سن اقای گل شد .. خنده داره فنی بحث کنی ... امکانات و مباحثی که این دوره بود اون موقع بود خیلی چیزها فرق میکرد .... بازیکنی ستاره سال که از موقع مطرح میشه تا رفتن تو اوج باشه نه دوفصل بالا و بعد افول .... پروین کسی بود که موقع خداحافظی با اضافه وزن اقای گل شد ببین اون دیگه کی بوده خخخخ ... هرچند من موافق یک سری از مواضع پروین نیستم ولی بحث فنی جداس
  • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    عمو بهتاش خودت چقدر شخصیت فوتبالی داری لطفا پا تو کفش بزرگان نکن
  • مهدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    بهتاش فریبای عزیز من پرسپوليسي هستم اما حجازی را دوست دارم پروین همه گونه مزدش را از نظام و مردم گرفت
  • حسین IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    حیف اون دستهای بامرامت نیود ناصرخان که انداختی پشت این آدم
  • بانوی طلایی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    من سپاهانی ام اما به نظر من حجازی خیلی بهتر از پروین هست پروین شاید بازیکن خوبی بوده اما به گرد پای حجازی نمیرسه الانم که همه چیزو خراب کرده و شده یه سلبریتی نون به نرخ روز خور که پشت مردمو خالی کرد برای منافعش
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      اصلا این دیگه چه مقایسه ایه. پستاشون هم که یکی نبود. هر گلی یه بویی داره یه رنگی گل بی خار هم که خداست. اصلا سوال خوبی نیست.
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    غم قفس به کنار آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغهای بی سروپاست ، ناصر خان حجازی روحت شاد
  • حمید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    ضمن احترام به ناصر حجازی باید عرض کنم فوتبالیست باید در دوره خودش مقایسه بشه ازلحاظ فوتبالی علی پروین نسبت به ناصر خان حجازی خیلی جلوتر بود از لحاظ اخلاقی وحاضر نشدن به اینکه بازیچه افراد سیاسی قرار بگیرن ناصر خان جلوتره در کل هر دو از بزرگان وتاریخچه این فوتبال هستن وقابل احترام همانطوری در دهه 70 یه عده ای از طرفدارهای استقلال بر علیه ناصرخان شعار دادن الان پشیمونن یه عده ای ازطرفدارهای پرسپولیس این اشتباه را در حال حاضر تکرار میکنن تاریخچه پرسپولیس بدون پروین و استقلال بدون ناصر حجازی اصلا قابل بررسی نیست
  • استقلال کبیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    ناصرخان مردمی بود یکیش هم امثال پروین
  • با افتخار پرسپولیسی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    نظر هر کس برا خودش محترمه ولی پروین کجاوو ناصر کجا ....
  • Karim IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    سلام. اولاً جناب بهتاش فریبا هیچگاه یک سوپر استار فوتبالی نبود که بخواد در خصوص سلطان علی آقا پروین نظر بده، در اینکه ناصر خان از لحاظ مردمداری و زیر بار حرف زور نرفتن از علی آقا سرتر بود ولی از لحاظ فنی هیچگاه به پای ایشون نمیرسه. دوما لطفا کمی اطلاعاتتون رو به روز کنید جام جهانی هزار و نهصدو هشتادو هشت کی برگزار شد که ما خبر نداریم اون جام هفتادو هشت میلادی بود داداش گلم، سوما مهدی طارمی هیچگاه استقلالی نبوده که اونو استقلالی جا زدید هر چند که میدونم این سوتی ها را به عمد مینویسید جهت گرفتن کامنت و مطلب بیشتر و این از شگردهای شما رسانه ای هاست. ولی از نشریه شما با کمتر از نیم قرن سبقه خبرنگاری بعیده، دقت کن داور!!!!
  • مجتبی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    بااحترام بتمام پرسپولیسی‌ها علی پروین خودشرا خواسته یا ناخواسته از مردم جداکرد نون بنرخ روز خور شد
  • حمید IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    طارمی ستاره استقلالللللللللله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عطایی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    خب فریبا از باشگاه استقلال هست و اگه از خردبین بپرسن میگه پروین بهتر بود. من لیگ ایران رو زیاد دنبال نمیکنم ولی قدیم‌ها که دوس داشتم و دنبال میکردم انصافاً از نظر فنی که پروین سرتر بود و هنوزم تو پستش در آسیا بهتر از اون نیومده و در تیم منتخب آسیا بهمراه دایی نامش هست ولی حجازی در پست خودش بهترین نشد الدعایه انتخاب شد و چند تا رقیب خیلی نزدیک مثل عابدزاده و بیرانوند هم داره کما اینکه خیلیا عابدزاده رو بهتر می‌دونن، اما اینکه میگن حجازی مردمی بود این حرفها رو بعد از رفتنش گفتن وگرنه اتفاقا به سیاسی ها نزدیک بود و موقع انتخابات از افراد خاصی حمایت علنی کرد و همه هم میدونن، همون طوری که پروین هس
  • آرش تاجى IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اين مقايسه اصلا از نظر فنى اشتباهه، ناصرخان رو بايد با گلرها مقايسه كرد و پروين رو با هافبك ها... پروين يكى از دو سه تا بهترين هافبك هاى زمان خودش بود.. ناصر خان هم كه اصلا به دروازه بانى معناى تازه بخشيد با هوشش در جاگيرى ها و بازيخوانى! از على پروين سرتر تو هافبك پرويز قليچ خانى بود... كه بازيكن چند پسته هم بود و خود پروين هم قبول داره ازش بهتر بود پرويز قليچ. على جبارى هم كه سال ٥٤ خداحافظى اش دادن از تاج، هافبكى كه اگه از تاج خداحافظى اش نمى دادن تو ٢٩ سالگى، تا بعد از انقلاب هم فيكس تيم ملى بود.. پروين بعد از رفتن جبارى فيكس تيم ملى شد و نه قبل از اون... جبارى تو پست هافبك تو تاج نزديك ٩٠ تا گل زده! اونم تو اون دوران... متاسفانه حافظه ى خيلى ها به اين مسائل قد نميده و خيلى وقتها هم از روى تعصب خالى نظر ميديم. ناصر خان حجازى هيچ وقت سياسى كارى نكرد.. وقتى ذوب آهن سرمربى بود حاضر به تبليغ واسه نماينده مجلس نشد و براى همين هم از ذوب آهن رفت.. شاهد اين داستان اصغر حاجيلو هستش.. على پروين متاسفانه يك آدم نون به نرخ روز خوركه هرجا سود و منفعت باشه، همونجا حاضره!برنج هاى فاسد يه نمونه اش
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اقای رسول نویدکیا نوار خودت را خودت پاره کن نه برای پرسپولیس بزرگ. درود خدا بر پرسپولیس . حد اندازه خودت بدون اقای نوید کیا
  • علی AE ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    همون طارمی هم ازکشور عربی تونست بره اروپا، اگه قائدی هم تلاش کنه هم می تونه بره اروپا
    • ممد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      استدلال لیگ عربی تو حلقم! اگه لیگ‌های عربی اینقدر بازیکن سازه پس چرا برای خودشون نیستن؟!
    • ستاره IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      اگه چیزی میخواهید بدونیدازمدیربرنامه هاش بپرسید. ستاره معصومی مدیربرنامه های کیسه اون میدونه چقدرتوکیسه درحال حاضرپول هست. وکی قصدرفتن به اروپا رو دارن
    • سام IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      طارمی تا فکری بح حال جقه ضعیفش نکنه عمرا بتونه از تمارات بره جای دیگه. مقابل مدافعین قدرتی تیمهای اروپائی کاری نمیتونه کنه. بازی تو اروپا عیزیک بدنی خوب میخواد و باید استانداردهای خاص اونا رو داشته باشه که قائدی هیچ کدوم رو نداره و بدتر از همه تو پاش پلاتینه و باید قید اروپا رو بزنه یا فیزیک بدنیش رو درست کنه. عکسهای فتوشاپ شده را ول کنید از نزدیک ببینید متوجه میشید که اندازه مچ پاش با ران پاش یکیه ! و قدش خیلی کوتاهه
  • مسعود GB ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اسطوره مردمی پرسپولیس علی دایی و علی کریمی هستند.افتخار پرسپولیس و فوتبال ایران.در مقابل ناصر خان هم سر تعظیم فرود میآورم.
  • رضا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    قائدی را کی به فنا داد ؟ چرا پیشکسوتان باشگاه جلوی ویران شدن تیم توسط دو تا مجیدیهای دلال رو نمیگیرید ؟ همه میدونن مجیدی رفتنیه و منتظر هستن یکی دو تا باخت بده و بندازه گردن چرخ گردن و بعد هم قهر کنه تا نگن اخراج شد و بگه خودم استعفا دادم. همتون سر پا به کرباسین.
  • عباس استقلالی RO ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    ما استقلالی‌ها بجز حجازی چیزی نداریم که بهش ببالیم البته قدر مرحوم حجازی رو هم تا زنده بود نمی‌دانستیم باید از تیم پرسپولیس یاد بگیریم که چطوری از اسطوره‌هاش قدردانی میکند
  • ایمون زاید IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    جناب بهنوش فریبا بچه خوشگل تیم مهاجرانی فکر میکنی ملت یادشون رفته چرا به تیم ملی دعوت میشدی و چطور بهت بازی می دادند، شاید دهه شصت به این ور یادشون نباشه ولی ما ها که سنی آزمون گذشته همه چی یادمونه ‌،تو جام دوستانه ولیعهد یه گل شانسی به روسیه روی شدی سوگلی حشمت خان و شرفی ،بعدش چی، چه گلی به سر این فوتبال زدی، اگه باز زیادی حرف زدی اسنادی که در شیراز و نیاوران داری رو رو میکنم ،بچه خوشگل تاج ،ناصر حجازی ازت متنفر بود ،برید از بیژن طاهری بپرسید
  • حسین شاکری بوشهری IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    دربازی باکویت‌که بهتاش فریبا به آن اشاره کرده زندده یاد حبیب خبیری یکی از گلزنان بود که دراین مصاحبه به اشتباه گلزن ایران را خلیلی ذکر کرده اند. سرمربی کشور کویت هم ماریوزااگالو معروف بود که برزیل رادرسال۱۹۷۰میلادی قهرمان جهان کرده بود‌.
  • هموطن IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    لنگی جماعت شخصیت نداره اخه انگل فریبا گل شانسی زد یا پروین به کویت یه گل کاشته دیگه از پزوین ادرس بده بعد هم حجازی اونقدر بزرگه که کل پرسپولیس رو بذاری بند کفشش نمیشه تازه سرور شما وکل اسیا خسن اقای روشن که همه تاریخچه و بازیکنان تون روبذارین بند کفشش نمی شن رو میذاریم برای مقایسه با بزرگان جهان بر روزنامه های اون زمان رو بخون ببین برای شما چی نوشتن برای استقلال چی نوشتن تازه علی اقا جباری کاپیتان همه تون هم به کنار
  • ایرانی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    همه ادعاتون پروین هست که ابرویی واسه خودش نذاشت شما ببین نون به نرخ روز میخوره بعد هم نه شخصیت ححازی رو داره نه بزرگی حجازی ببین ححازی اینقدر بزرگه که مقایسه با پروین توهین به ححازی هست حجازی رو باید با الیور کان ویا بوفون یا پیتر اشمایکل مقایسه کرد نه با پروین
  • حسین IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    حجازی اززمانی که مردمحبوب شد.ولی سلطان پروین محبوب بوده هست وخواهدماند.واقعاعلی پروین کجاحجازی کجا.کیسه کشای متوهم به هرآدم فوتبال بلدی بگی حجازی راباپروین مقایسه کن میخنده آخه حجازی کجااسطوره بود
  • محمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    گل شما در فینال جام ولیعهد به شوروی در استادیوم تاجگذاری شیراز همیشه در ذهنم ماندگار هست
  • gaber IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    استقلالی‌ها محرم در آزادی چه سینه ای می‌زدند یادش بخیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی