بافتیمبی گومیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک خبرنگار عربستانی مدعی شد که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال روز گذشته نامه‌ای مبنی بر عدم نیاز به ۳ بازیکن این تیم از جمله گومیس را برای مدیریت ارسال کرده است.

نتایج چند دیدار اخیر الهلال در لیگ حرفه ای عربستان ناامید کننده بوده و به نظر می رسد مدیران از عملکرد کادرفنی رضایت نداشته و سرمربی این تیم نیز بابت عملکرد چند بازیکن این تیم از جمله خارجی های الهلال ناراضی است و قصد تغییراتی در فهرست تیمش را دارد.

عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف و جنجالی عربستان، شب گذشته در توئیتر خود مدعی شد که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال نامه ای را به مدیران باشگاه ارسال و در این نامه اعلام کرده است که نیازی به حضور بازیکنانی مانند بافتیمبی گومیس، لوسیانو ویتو و آندره کاریلو ندارد و به جای این افراد، خواهان جذب ۳ بازیکن در پست های مدافع، هافبک راست و یک مهاجم است.

از ابتدای تابستان امسال شایعات فراوانی پیرامون جدایی بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال مطرح بود اما سرانجام به دلیل عدم توافق او و مدیران بر سر فسخ قرارداد، این بازیکن در جمع آبی های ریاض ماندگار شد. او در جریان تساوی چند روز پیش برابر الحزم، در دقیقه ۹۰+۱۲ یک ضربه پنالتی را از دست داد تا الهلال به نتیجه ای بهتر از تساوی یک – یک دست پیدا کند. هدر دادن این ضربه پنالتی باعث واکنش های شدید و غیراخلاقی هواداران الهلال در فضای مجازی شد و آنها در صفحات شخصی گومیس دست به اقدامات نژادپرستانه زدند.

در همین رابطه، روزنامه الیوم عربستان در خبری مدعی شد که الهلال از عملکرد لوسیانو ویتو ناراضی است و به زودی این بازیکن را از تیم کنار می گذارد. این روزنامه نوشت که ژاردیم از عملکرد ویتو ناراضی است و قصد دارد با اخراج او، یک بازیکن بهتر را جایگزین کند. البته الیوم اشاره ای به قرار گرفتن گومیس و کاریلو در لیست خروج نکرده است.

به نظر می رسد بحث تغییرات در لیست بازیکنان خارجی الهلال جدی است. سعود السبیعی دیگر خبرنگار عربستانی در توئیتر خود از دلایل غیبت آندره کاریلو در بازی ها و تمرینات تیم پرده برداشت. این خبرنگار نوشت کاریلو به دلیل عدم حضور در لیست آسیایی الهلال، مصدومیت از ناحیه شکم را بهانه کرده تا از این طریق برای قهرمان عربستان به میدان نرود.

به نظر می رسد این روزها حواشی پیرامون الهلال افزایش یافته و مدیران، کادرفنی و بازیکنان این تیم وارد یک بحران شده اند. این تیم در دو بازی گذشت با نتیجه تساوی متوقف شده و صدر جدول را از دست داده است. الهلال حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیداری که قرار است ۲۴ مهر در ریاض برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام پرسپولیسی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اینا سیاه کاری عربا هستش ولی برای پرسپولیس مهم نیست که چه بازیکنی تو ترکیب تیم مقابلش باشه به امید خدا پرسپولیس تنها نماینده ایران امسال قهرمان اسیا هستش ۱۰
  • حسین IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    شانس و ببین شانسپولیس کل تیمش از هم می‌پاشه تا روز بازی
  • عباس IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اینم یه دروغیه مثل دروغ مصدوماشون
  • rookh IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    اینا همش فیلمه. هر روز یکی مصدومه یکی اخراجه و ... به امید خدا و همت کادرفنی و غیرت بچه ها میریم مترکونیمشون و برمیگردیم. حالا میخوان مصدوم شن محروم شن اخراج شن. درضمن کاملاً مشخصه همه این نقشه ها از ترسشونه. اصا حال میده با تمام قوا بیان و ببازن.
  • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    بازهم بخت به خرشانس پولیس رو کرد
  • م،م GB ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    کلا دروغه هرسال همین قضیه وجود دارد با استقلالم چند تا مصدوم وشاخ شکسته بود اما تیم همچنان مارو برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی