نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
منتقدان به اشتباهشان پی بردند/ بارسلونا با رفتن مسی خیلی چیزها را از دست داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به مشکلاتی که در حال حاضر بارسلونا با آن دست به گریبان است خیلی‌ها را یاد افرادی می‌اندازد که سال گذشته معتقد بودند حضور لیونل مسی در  این تیم مشکل اصلی بارسا است.

نگاهی به مشکلاتی که در حال حاضر بارسلونا با آن دست به گریبان است خیلی‌ها را یاد افرادی می‌اندازد که سال گذشته معتقد بودند حضور لیونل مسی در  این تیم مشکل اصلی بارسا است.

هر کسی می‌تواند نظر خود را در فوتبال داشته باشد که متفاوت از دیگران باشد. سال گذشته هم بخشی از هواداران بارسا به این نتیجه رسیده بودند که بهتر است بارسلونا با مسی قطع همکاری کند و فصل جدیدی را در فوتبال خود هرچه زودتر رقم بزند. آن‌ها به تمایل مسی به جدایی در ابتدای فصل گذشته اشاره می‌کردند و حضور او را برای تیم غیر مفید می‌دانستند.

آن‌ها می‌گفتند بهترین کار این است که باشگاه اجازه جدایی به فوق ستاره آرژانتین بدهد تا او  هم دوره جدیدی را در فوتبالش تجربه کند. اما حالا اوضاع عوض شده است.

مسی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بود و بدون شک تاثیرگذارترین بازیکنی که این باشگاه از ابتدای تاسیسش به خود دیده است. او در هر فصل زدن ۴۰ تا ۵۰ گل برای تیم را تضمین می‌کرد و البته به همین تعداد یا بیشتر هم پاس گل می‌داد.

بله، هزینه نگهداری او در باشگاه زیاد بود چون او بهترین و شاید گرانترین بازیکن جهان بود. مشارکتش در امور دفاعی هم کم بود. اما تیم فعلی بارسلونا وضعیتی دارد که به نظر می‌رسد فقط به دفاع و گل نخوردن فکر می‌کند اما باز هم در دفاع ناکام است و هم در گل زدن.

لیونل مسی

منتقدان مسی همچنین می‌گفتند که لئو باعث می‌شود استعداد دیگر بازیکنان زیر سایه او قرار بگیرد و اینکه ترمز آن‌ها همیشه در این تیم کشیده می‌شده چون مجبور بودند همه توپ‌ها را به مسی پاس بدهند. در واقع نظر آن‌ها این بود که این بازیکنان با بازی کردن در کنار مسی فوتبالشان دچار افت و بدتر می‌شد.

شاید این سؤال را باید از یکی مثل جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا پرسید که ایا فوتبالش بعد از بازی کردن با مسی بهتر شده یا بدتر و نظر او می‌تواند پاسخ این نقد باشد.

هفته گذشته یک شب قبل از آنکه بارسلونا در بنفیکا تحقیر شود، همین بازیکن غیر مفید، یعنی لیونل مسی گلی به ثمر رساند که خیلی شبیه گل‌های او در بارسلونا بود، حرکت از سمت راست به سمت داخل و سپس زدن یک ضربه مرگبار و با پای چپ.

در سال‌های قبل او این کار را در بارسلونا در کنار ژاوی، اینیستا یا لوئیس سوارس انجام می‌داد. اما آن زمان‌ها گذشته و هواداران بارسلونا تا وقتی که همه این ستاره‌ها را از دست دادند متوجه نشدند که چه ستاره‌هایی را در اختیار داشتند.

بارسلونا با از دست دادن مسی خیلی چیزها را از دست داد و آن‌هایی که معتقد و منتظر بودند که این اتفاق بیفتد شاید حالا به اشتباهشان پی برده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میهن IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    اینایی ک میگن مسی بازیکن نیست هم اونایین ک میگن سعدی شاعر نیست. همه فک میکنن کار آسونیه. اینا که کاری نکردن!! مسی مفتخوره، سعدیم واژه های کوچه بازاری رو جمع کرده. ن داداااااااااااااااش. از قافله عقبی.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی