علاقه اسکوچیچ به گلرهای لژیونر/ لک و مظاهری شانسی ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی علاقه‌ای به دروازه‌بان‌های داخلی ندارد و می‌خواهد از گلرهای لژیونر استفاده کند.

لیست تیم ملی در شرایطی برای دو بازی مقابل امارات و کره جنوبی اعلام شد که باز نام سه دروازه‌بان مورد نظر دراگان اسکوچیچ همان اسامی قبل بود؛ علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و سید پیام نیازمند.

۳ دروازه‌بان لژیونری که دو نفر از آنها در لیگ برتر پرتغال توپ می‌زنند و عابدزاده نیز در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند.

در این شرایط به نظر می‌رسد که سرمربی کروات تیم ملی نظر مثبتی روی دروازه‌بان های شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

محمدرضا اخباری و سید حسین حسینی دروازه‌بان‌های تراکتور و استقلال، آخرین دروازه‌بان های لیگ برتری بودند که در مینی کمپ قبل از بازی با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شدند ولی خط خوردند و جای خود را به بیرانوند، عابدزاده و نیازمند دادند.

این در حالی است که حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس در فصل گذشته بیشترین کلین شیت را در لیگ بیستم داشت و آمارهای خوبی از خود به جا گذاشت.

لک در این مدت تنها یک بار از سوی اسکوچیچ به اردو فرا خوانده شد و آن هم بعد از مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری بود. البته به او بازی هم نرسید.

در ادامه اما باز هم اسکوچیچ گلر اول پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکرد. از سوی دیگر، مظاهری هم که در اردوهای قبلی توسط اسکوچیچ دعوت می شد، دیگر به اردو فراخوانده نشد تا حضور در تیم ملی را از دست بدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی