نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نسخه مربیان یزدانی برای شکست دیوید تیلور آمریکایی لو رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فینال المپیک توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو (نروژ) تکرار شد و حسن یزدانی و دیوید تیلور دوباره به هم رسیدند.

دو کشتی گیر پرقدرت و ستاره در جهان درحالی برای چهارمین مرتبه به یکدیگر برخورد کردند که در سه مسابقه قبلی دیوید تیلور توانسته است حسن یزدانی قهرمان پرافتخار کشورمان را شکست دهد.

پژمان درستکار سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از عهده دار شدن این مسئولیت مدعی شد برنامه ویژه ای برای شکست دیوید تیلور آمریکایی دارد.

البته درستکار گفته بود شیوه کشتی یزدانی در المپیک توکیو چندان هم بد نبوده و فقط یک چیزهایی باید کم و یک چیزهایی باید اضافه شود!

حالا از اسلو خبر می رسد؛ مربیان تیم ملی و در رأس آنها پژمان درستکار فرمول و نسخه پیروزی بر دیوید تیلور را پیدا کرده اند.

بر اساس شنیده ها مربیان تیم ملی از حسن یزدانی خواسته اند همان شیوه زیرکتف زدن معروف خود را دنبال و دست های کشتی گیر آمریکایی را کنترل کند. همچنین یزدانی با بردن کشتی به کنار تشک و با اتکاء به توانایی زیرکتف زدن خود دیوید تیلور را به بیرون تشک هُل داده و کسب امتیاز کند.

امیدواریم نسخه مربیان تیم ملی کشتی آزاد و پژمان درستکار برای کنترل دیوید تیلور کشتی گیر زیرگیر و سرعتی آمریکا مؤثر واقع شده و برنده نبرد سوپراستارها در نروژ، حسن یزدانی دلاور ایرانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    به وقت انتقام⁦♥️⁩به امید خدا امشب پلنگ مازندران تو فینال داغ و مهیج طلا رو از چنگ گربه سیاه آمریکایی در میاره، پرچم مازندران بالاست بالابالابالااااا⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩ تیلور باهوش است ولی از لحاظ قدرت بدنی حسن یزدانی قویتر است و تیلور اینو خوب میدونه برای همین تمام قدرتش رو‌میذاره سه دقیقه دوم! حسن یزدانی همیشه کشتی هاشو مقابل تیلور تو‌ دو دقیقه آخر باخته به خاطر اینکه انرژیشو در سه دقیقه اول تخلیه میکنه و‌ دقایق و ثانیه آخر کم میاره بهتر است اینبار برعکس عمل کند سه دقیقه اول با این‌کشتی گیر چغر فاصله دار کشتی بگیرد و به اداره بازی بپردازد و سه‌دقیقه دوم‌انرژیشو تخلیه کند..
  • کشتی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    ممنون که تاکتیک مربی و یزدانی رو لو دادین 3هیچ بنفع تیلور
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    عجب فرمولی، این که همون فرمول المپیک بود، همه انتقاد کردن که حسن فقط با هل دادن امتیاز گرفت. تیلور از نظر بدنی قویه، چطور میتونه دست زیر کتفش کنه، بعدش تیلور فقط داره زیر میگیره و توی المپیک دیدیم حسن به راحتی زیر میداد و پل میرفتن. فکر زیراش رو کنه نه هل دادن
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    تیلور اگر باخت هم بده، کارش رو انجام داده، سه تا بازی برده و طلا گرفته.چهارمی معنی نداره، و همچنین تیلور سنش از حسن بیشتره. پس حسن اگر ببره از نظر روحی براش خوبه و از نظر مدالی
  • حامد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    این کارو که تو همون المپیکم کرد و جواب نگرفت آخه! نمیگیم از ثانیه یک حمله کنه ولی چرا انقدر باید بترسه با این همه توانایی؟؟ پس مربیای آمریکایی به کشتی گیرشون چی میگن تا یه امتیاز عقب میفتن رو تشک گرد و خاک به پا میکنن؟؟ انقدر کشتی گیرامونو ترسوندیم که تو المپیک وقتی کشتی گیرمون عقب میفتاد باز دفاع میکرد! این همه فن قشنگ ایرانی هست که کسی مثه یزدانی استاده استفاده ازشونه ولی تو مهمترین بازی بهش میگیم بزن زیر کتف حریف و هولش بده بیرون و یه امتیاز یه امتیاز جمع کن. بعد نمیگن ثانیه های آخر فن امتیاز دار ممکنه بخوره. اگه واقعا مربیای ما مربی باشن که بعد از اینهمه بازی که تیلور انجام داده باید آنالیز کرده باشن و بالاخره دوتا نقطه ضعف ازش در بیارن. اگرم واقعا نقطه ضعفی نداره که اجازه بدن یزدانی بره رو تشک و خودش هرطوری بلده مبارزه کنه و برنده شه. کاری که دقیقا تیلور میکنه. واقعا میجنگه. معلومه بهش گفتن هرکاری اون لحظه میتونی بکن که امتیاز بگیری. نه اینکه از قبل ذهنشو بایاس کنن برای یه کاری که قبلا هم جواب نداده!
  • بی نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    عالی بود خوشحالی خانواده ما شدی دمت گرم قهرمان
  • اسماعیل حبیبی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    عشق ایران عزیز وعشق حسن یزدانی باغیرت مازندرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی