نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شادی گل لوئیس سوارس؛ اتلتیکومادرید - بارسلونا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید دلیل شادی نکردنش بابت گلی که شب گذشته مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند را توضیح داد.

لوئیس سوارس که در برتری خانگی ۲ بر صفر اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا در هفته هشتم لالیگای اسپانیا یک پاس‌گل به توماس لمار داد و در دقیقه ۴۴ هم گل دوم روخی‌بلانکو را به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا، درباره شادی نکردنش بابت گلزنی‌ به تیم سابقش گفت: «به خاطر احترام و علاقه‌ام به بارسلونا، به خاطر اینکه یک بارسایی بودم، به خاطر دورانی که در بارسلونا داشتم، به خاطر دوره‌ سختی که هم‌تیمی‌های سابقم در آن هستند و به خاطر هواداران این تیم، بی‌احترامی بود اگر شادی گل می‌کردم.»

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا حرکت دستتان پس از گلزنی به بارسلونا که به شکل تلفن زدن بود را به رونالد کومان تقدیم کردید؟»، اظهار داشت: «این حرکت تقدیم به کسانی بود که می‌دانند من همان شماره موبایل سابق را دارم و همچنان از تلفن استفاده می‌کنم. این حرکت اصلاً ربطی به رونالد کومان نداشت. من با لحن شوخی با فرزندانم این کار را می‌کنم.»

سوارس در پایان با اشاره به بازی کنار توماس لمار و ژوائو فلیکس خاطرنشان کرد: «وقتی شما بازیکنان باکیفیتی کنارتان دارید که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند، در زمین احساس راحت‌تری دارید، اما کورئا و گریزمان هم وقتی بازی می‌کنند، عالی کار می‌کنند. با این شرایط کار سیمئونه برای انتخاب ترکیب اصلی دشوار است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی