نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روزبه چشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جدی شدن بازگشت روزبه چشمی به جمع آبی پوشان، این سئوال پیش می‌آید که این بازیکن باتجربه و دو پُسته، قرار است در کدام پست برای استقلال بازی کند.

بازگشت روزبه چشمی بازیکن باتجربه استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به جمع آبی پوشان قطعی شده و حالا مسئولان این باشگاه به منظور نهایی کردن توافق با این بازیکن باتجربه، مترصد حضور وی در تهران هستند.

باتوجه به ترافیک بالا در قلب دفاعی آبی پوشان با حضور بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف آقاسی که بعد از چند هفته عارف غلامی هم به این جمع اضافه می‌شود، بعید به نظر می‌رسد فرهاد برای استفاده در قلب دفاعی قصد به خدمت گرفتن چشمی را داشته باشد.

پس از جدایی مسعود ریگی که یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال بود، با اینکه آنها بازیکنانی را هم در این منطقه از زمین جذب کردند، اما باز هم به نظر می‌رسد خلاء حضور این بازیکن باتجربه در بین آبی‌ها احساس شود. لذا احتمال اینکه قرار باشد روزبه چشمی در فصل جدید برای آبی پوشان در مرکز خط میانی به میدان رفته تا کمتر جای خالی ریگی احساس شود، وجود دارد.

در تیم تحت رهبری مجیدی بازیکنانی مثل زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری و حتی آرش رضاوند نفراتی هستند که می‌توانند در پست هافبک دفاعی به میدان روند؛ که قطعاً حضور چشمی می‌تواند بر استحکام خط میانی این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر بیفزاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    استقلال تا همین امروز اندازه 3 تا تیم بازیکن داره!! از نیم فصل به بعد شیرفرهاد شروع میکنه به زبون درآوردن که ما مهره نداریم بازیکن نداریم :)))))))))))))))))))))) مهم جمع کردن بازیکنان نیست، مهم دانش مربی گری ِ که شیر فرهاد خان نداره
    • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      پر از بازیکنای معمولی و درجه دو شده تیم
    • سامان GB ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      راست میگه بازیکنای درجه دو و معمولی همه چی مربی نیست وقتی بازیکن خوب نداره بهترین مربی هم بیاری تهش تیم بالا درخته یکم واقع بین باشید با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه
    • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      عزیز‌.واسه‌چی.ما‌هنوز‌یاد‌نگرفتیم‌‌‌‌‌‌نصبت‌به‌‌مسایل‌فنی‌‌که‌فقط‌مربوط‌به‌‌اهل‌فن‌‌و‌کارشناسا‌ن‌‌‌فوتبال‌میشه‌همین‌جور‌‌احساسی‌‌نظر‌میدیم‌‌‌.اصلان‌حرفم‌مربوط‌به‌مجیدی‌نیستش‌که‌‌فکر‌‌کنید‌تعصب‌دارم‌..منظورم‌کلی‌میباشه‌وبه‌نظر‌شما‌دوست‌عزیز‌‌احترام‌میزارم‌فقط‌چرا‌ما‌‌منطق‌و‌عقل‌رو‌‌‌قاضی‌نمیکنیم‌و‌احساسی‌‌درباره‌مسایل‌برخورد‌‌میکنیم‌‌همین‌هم‌هستش‌که‌شده‌بلای‌جونمون‌...
  • بهمن IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    واقعا بعضي از بازيكنا شانسشون گرفته ،روزبه چشمي نه خصوصيات يك هافبك دفاعي قلدر رو داره نه خصوصيا يك مدافع مياني كه هم قدرت بازيخواني رو داشته باشه و هم در تك به تك ها راحت جا نمونه
  • محمدطاها IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    خب اگر برای بازی تو پست هافبک دفاعی بیاد امیدوار کننده هست به مراتب جنگنده تر و موثرتر بازی میکنه شاید اون حلقه گمشده استقلال تو وسط زمین باشد ولی برای دفاع آخر نیاد هنوز سوتیهاش از یادمون نرفته دوباره بیچاره میشیم:/ایکاش یه بندی تو قراردادش بذاره که من فقط هافبک دفاعی بازی میکنم نه دفاع آخر تماااام..
  • ناشناس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    هرچیزی که خار آید روزی به کار اید. حالا روزبه جشمی هم بالاخره ازلحاظ مادی توقطرساپورت شده حالا تو استقلال بازی بکنه یانکنه براش فرقی نمیکنه.
  • علی عبدلی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    جای یه بازیکن خلاق و بازیساز مثل مجتبی جباری احساس میشه ، درسته دیگه مثل مجتبی جباری نمیاد ولی استقلال می تونست به جای این ده نفر بازیکن ۶ بازیکن جذب میکرد و پول اون چهار نفر دیگه را به علی کریمی می داد تا مشکل هافبک تیم حل شود .
  • سید IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    هر بازی یه پنالتی ..اگر داوران چشم پوشی نکنند !
    • کامی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      دمت گرم سید منم با نطرت موافقم این یارو همش خطا میده یا سوتی میده اگه خوب بود از قطر نمینداختنش بیرون
    • علی GB ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      سلام جناب کامی الان سرمربی تیم فرهاد مجیدی و ما فقط باید از تیم حمایت کنیم نه تخریب الان چه ما بخوایم چه نخوایم سرمربی تیم فرهاده پس بهتره حمایت کنیم تا به جایی برسیم البته بعید میدونم تا استقلالی باشین
  • پرسپولیس IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    فرناز خودش هیچ بلد نیست، میره از رو دست کی‌روش تقلب می‌کنه چقدر بی خاصیته این فرناز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی