نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
موعود بنیادی فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور فوتبال کشورمان به خانه نشینی داورانی که اشتباهات تاثیرگذار داشته باشند، واکنش نشان داد.

موعود بنیادی فر در حاشیه برگزاری کلاس دانس افزایی داوران فوتبال اظهار داشت: متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل کرونا این کلاس برگزار نشده بود. یکی از الزامات است و ما داوران نیاز داریم که این کلاس‌ها برگزار شود و از نظر آمادگی جسمانی بررسی و با جدیدترین قوانین داوری آشنا شویم تا در لیگ قضاوت بهتر و عادلانه تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تست آمادگی جسمانی هم امروز برگزار می‌شود. این تست همه ساله بوده و داورانی که شرایط خوبی نداشته باشند، نمی‌توانند قضاوت کنند.

داور فوتبال کشورمان در افزایش ۴۰۰ درصدی دستمزد داوران و اینکه چه مبلغی قرار است پرداخت شود، عنوان کرد: ما هم مانند شما از رقم خبر نداریم. سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داور وسط برای هر بازی دریافت می‌کرد و با این افزایش فکر کنم تا ۴، ۵ میلیون تومان برسد. کمک داوران احتمالا به ۳ میلیون می‌رسد. البته این نظر من است و باید دید فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.

بنیادی فر ادامه داد: این موضوع اتفاق خوبی است و باید از رئیس و دبیر فدراسیون که از داوران حمایت می‌کنند، تشکر کنیم.

وی در مورد مطالبات سال گذشته داوران گفت: ما هنوز چند هفته از مسابقات فصل قبل را دریافت نکرده ایم و امیدوارم قبل از شروع فصل جدید پرداخت کنند.

داور فوتبال کشورمان در مورد اشتباهات داوران و اینکه گفته شده برای فصل بعد اگر داوری اشتباه تاثیرگذار داشته باشد، ۶ هفته خانه نشین می‌شوند، عنوان کرد: داوری بدون اشتباه نبوده و همیشه اشتباهات تاثیرگذار وجود داشته است. امیدوارم در فصل بعد کمتر شود. بحث کمیته انضباطی و اخلاق در اواخر فصل قبل خیلی خوب بود و اگر آرامش وجود داشته باشد، در عملکرد داوران خیلی تاثیر مثبتی خواهد داشت. سیستم VAR  هم امیدواریم زودتر وارد شود و اشتباهات از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی