یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
۱ |
۴
پیکه به سرمربی بارسلونا طعنه زد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا می‌گوید حتی یک آدم مبتدی هم می‌داند مشکل تیم‌شان کجاست.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا می‌گوید که باخت ۲ بر صفر تیمش برابر اتلتیکومادرید در لالیگا نتیجه‌ای عادلانه بوده چرا که تیم او اگر به جای ۹۰ دقیقه ۳۶۰ دقیقه هم در میدان حضور داشت، باز هم کاری از پیش نمی‌برد.

او در این رابطه گفت: «ما بازی را قابل قبول آغاز و برای کسب پیروزی هم تلاش کردیم. از این نظر فکر می‌کنم که تیم‌مان توانست شجاعت خود را نشان دهد. در ادامه بازی حریف روی ۲ حرکت مشابه و عملاً از هیچ چیز ۲ گل ساخت. بعد از آن شرایط بازی به سمتی رفت که اگر ۳ ساعت دیگر هم بازی‌ می‌کردیم دیگر نمی‌توانستیم گلی به ثمر برسانیم. وضعیت سخت است و راستش را بخواهید تیم ما تحت فشار قرار دارد. فعلاً کاری از دست‌مان ساخته نیست جز اینکه به تلاش‌های‌مان ادامه داده و بجنگیم. بازی‌های ملی فرصت خوبی است که کمی استراحت کنیم و با انرژی بیشتر برگردیم.»

پیکه ادامه داد: «فقط یک مشکل نداریم بلکه مشکلات متعددی وجود دارد. فکر می‌کنم که مردم می‌دانند ایراد کار کجاست.حتی یک مبتدی هم می‌تواند تشخیص دهد که کجای کارمان می‌لنگد. با این وجود،ما این وضعیت را پشت سر خواهیم گذاشت. نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم اما بسیاری از ما قبلاً هم چنین روزهایی را پشت سر گذاشته‌ایم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهید یاسین اهوازی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    قبل اینکه کومان مقصر اولی قلمداد بشه خوده پیکه مقصر اصلی و باخت دیشب وباخت در مقابل بایر و بنفیکاست پیکه وقتی ک در اوج بود در حد و اندازهای بارسا نبوده و نیست و یکی از ارگان نقاط ضعف بارساست اگر پیکه در دفاع بمونه همه درمقابلش سیزده بدر دارند یک مربی فهمیده اولین کار باید پیکه رو تیپا بندازه بیرون وقتی مصدوم بود اواخر فصل قبل دفاع بارسا بهترین عملکرد رو داشت با برگشتش بدترین عملکرد رو دفاع داشت پیکه بره گمشه خیلی بهتره تا فوتبال ادامه بده اگر کومان دوباره از پیکه استفاده کنه نفهم بودنش در حیطه مربیگری تایید میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی