نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرگ عجیب و ناگهانی قهرمان بدنسازی در آستانه مسابقات مستر المپیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورج پترسون بدنسازآمریکایی در اتاقی در هتلی در اورلاندو آمریکا طبق گزارش‌ها جان خود را از دست داده است.

جورج پترسون بدنسازآمریکایی در اتاقی در هتلی در اورلاندو آمریکا طبق گزارشها جان خود را از دست داده است. جسد او در حالی در اتاق هتل پیدا شده که او در آستانه حضور در رقابتهای جهانی مستر المپیا بوده است.

برگزارکنندگان رقابت جهانی بدنسازی مستر المپیا، مرگ پترسون را در یک پست اینستاگرامی اعلام کردند: «با اندوه فراوان درگذشت غیرمنتظره جورج پترسون، که یک قهرمان روی استیج و بیرون از آن بود، را به اطلاع می‌رسانیم. با خانواده و همه کسانی که دوستدار یکی از مهربانترین افرادی که ما می‌شناسیم بودند، همدرد هستیم.»

هنوز دلیلی برای مرگ این ورزشکار ۳۷ ساله اعلام نشده است. جاستین میلر دوست صمیمی و مربی جورج گفته که حال او در شب قبل از مرگش کاملا خوب بوده است.

اما روز بعد، پترسون به شکل ناگهانی به هیچکدام از پیامها و تماس‌های تلفنی خود پاسخ نداده و در نهایت جنازه او در کف اتاق هتل در صورتی که صورتش به زمین بوده، پیدا شده است.

با وجود تلاشهای میلر برای انجام عملیات احیا، اما ظاهرا او از چندین ساعت قبل جان خود را از دست داده بوده. با این وجود هنوز گزارش رسمی در مورد مرگ او منتشر نشده است.

این بدنساز که بیش از یک دهه در رقابتهای مختلف بدنسازی و زیبایی انجام حضور داشته به گاو وحشی مشهور بود. او از سال ۲۰۱۷ که پس از مدتی وقفه به عرصه رقابتها برگشت دوران موفقیت آمیزی را با کسب جوایز سال ۲۰۱۹ رقابتهای آرنولد کلاسیک و سال ۲۰۲۰ تامپا پرو، رقم زد.

نشریه بدنسازی جنریشن آیرون در این زمینه نوشت: «مرگ پترسون در پی یک زنجیره از مرگهایی که به شکل تلخی به صنعت بدنسازی لطمه زده است، رقم خورد. در حالی که هنوز هیچ دلیلی برای علت این مرگ بیان نشده است، اما پترسون دومین فردی است که درست ساعاتی قبل از حضور در یک رقابت رسمی دچار مرگ شده است.»

جورج پترسون در اینستاگرامش با هادی چوپان قهرمان ایرانی بادی بیلدینگ، کری‌های زیادی بابت رقابتهای مستر المپیا امسال خواند. هادی چوپان بعد از شنیدن خبر درگذشت او در اینستاگرامش نوشت که ای کاش بودی و با یکدیگر مسابقه میدادیم من حتی حاضر بودم در مقابل تو بازنده باشم.

رقابتهای مستر المپیا از پنجشنبه شروع شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی