نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
۵ |
۵
مخالفت سعودی‌ها با درخواست پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشور عربستان با حضور هواداران پرسپولیس در پرواز این تیم به ریاض مخالفت کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ۲۱ مهرماه با پرواز اختصاصی راهی ریاض عربستان می‌شود تا برای تقابل با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

سرخپوشان پایتخت قصد داشتند در راستای استفاده از حمایت هواداران و همچنین درآمدزایی از فروش بلیت تور، مجوز حضور طرفداران خود در پرواز به عربستان دریافت کنند اما کشور مقصد با این درخواست مخالفت کرده است.

این در حالی است که کشورهای میزبان معمولا با درخواست حضور هواداران تیم‌های میهمان موافقت می‌کنند اما سعوی ها از این عمل سر باز زدند.

فدراسیون فوتبال عربستان که میزبانی بازی‌های یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را بر عهده گرفته است علاوه بر مخالفت با این درخواست هنوز روادید کاروان ۴۴ نفره پرسپولیس را صادر نکرده است.

صدور روادید کاروان پرسپولیس مستلزم تأیید هتل محل اقامت این تیم در ریاض عربستان است که این موضوع همچنان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده است.

آنچه مشخص است هواداران پرسپولیس نمی‌توانند این تیم را در سفر به عربستان همراهی کنند و سرخ‌ها باید منتظر حضور ایرانی‌های مقیم خارج از کشور در عربستان باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان بازی می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    مسئولان بی لیاقت تو همین کشور خودمون برای پرسپولیس کبیر سنگ اندازی میکنن سعودی ها که جای خود، احسنت به این همه اقتدار وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ❤ DE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    واقعا مدیران بی بخاری داریم که هیچ شکایتی برای میزبانی عربستانی ها نکردن ! تعجب می‌کنم چرا مدیران پرسپولیس هیچ شکایتی نکردن! آخه چرا وقتی عربستانی ها حاضر نیستن تو ایران بازی کنن ما راضی شدیم بریم تو عربستان بازی کنین ؟ اونم حالا که اجازه ورود هوادارای پرسپولیس هم تو عربستان ندادن ! بازی کردن تو خاک عربستان چیزی به جز خفت و خاری برای ما نیست چون عملا جنگ میزبانی رو به عربستانی ها باختیم..‌.پیش خودشون میگن مجبورشون کردیم بیان تو خاک عربستان بازی کنن در حالی که ما نمیریم ایران بازی کنیم...این خیلی بده
    • قرمزته IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      از همه بدتر اینکه تو خونه خودشون از پرسپولیس حذف شن
  • ایلیا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    برای ما پرسپولیسی ها آرزو شده یه بازی از لیگ قهرمانان آسیا تو ایران برگزار بشه
  • بی بخار IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    واقعا فدراسیون فوتبال بی عرضه،بی بخار،مایه ننگ و.........هستند عربستان هرطوری که دلش میخواهد داره بلا به سر ما میاره انوقت ما فقط میگوییم بله قربان حق با شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی