نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
۱ |
۵
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که دیدار با ایران در حضور ۵۰۶۴ برگزار می شود و بلیط فروشی این مسابقه نیز آغاز شده است.

تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روز پنج شنبه ۱۵ مهر در سومین دیدار خود از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استادیوم زعبیل شهر دبی، ورزشگاه خانگی الوصل امارات به مصاف هم می روند که طبق اعلام فدراسیون فوتبال امارات، این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود.

طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال امارات، تماشاگران می توانند به میزان ۶۰ درصد از ظرفیت استادیوم زعبیل امارات در ورزشگاه حضور پیدا کنند و وب سایت رسمی برای فروش بلیط این مسابقه نیز اعلام شده است. از آنجایی که ورزشگاه زعبیل گنجایش ۸۴۴۰ نفر را دارد، در نتیجه ۵۰۶۴ نفر می توانند برای تماشای دیدار ایران و امارات راهی استادیوم شوند.

نکته دیگر اینکه در وب سایتی که فدراسیون فوتبال امارات برای فروش بلیط معرفی کرده، هزینه هر بلیط نزدیک به ۱۵۰ هزار تومان بوده ضمن اینکه در این وب سایت، تمامی بلیط های جایگاه هواداران ایرانی به فروش رفته که مطابق قانون به میزان ۱۰ درصد از ظرفیت ۵۰۶۴ نفری را می توانند پر کنند که تعدادی نزدیک به ۵۰۶ نفر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    حالا ببینیم تو استادیوم 100هزار نفری آزادی چه درصدی رو به ما میدن با این مسئولان بیخیال مطمئن باشید 10% رو هم نمیزارن بیان استادیوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی