۰
تیم والیبال بانوان سایپا  برای نخستین بار به نیمه‌نهایی رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال بانوان سایپا در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به دومین برد خود دست یافت و برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

مرحله یک چهارم‌ نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا امروز (دوشنبه) با سه دیدار به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

تیم والیبال بانوان سایپا، نماینده ایران در این مسابقات در این مرحله برابر تیم ژتیزو (قزاقستان) قرار گرفت و با شکست سه بر صفر این تیم به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. نارنجی‌پوشان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند و دومین برد خود در این مسابقات را جشن گرفتند.

آلتای (قزاستان)، ناخون‌راتچاسیما (تایلند)، سوپریم چانبری (تایلند) و سایپا ایران به عنوان چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

تیم والیبال بانوان سایپا در بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برای نخستین سکوی آسیایی والیبال بانوان ایران تلاش می‌کند که در صورت تحقق این هدف، ایران نیز در فهرست افتخارآفرینان این مسابقات قرار می‌گیرد.

فردا (سه‌شنبه) تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا استراحت دارند و مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ مهرماه پیگیری خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی