نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کیلیان امباپه
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سرانجام فاش کرد که قصد جدایی از این تیم را داشته و این موضوع را به صورت رسمی به مسئولان باشگاه اعلام کرده است.

سکوت کیلیان امباپه در تابستان به خصوص در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات که رئال مادرید دو بار با پیشنهادهای نجومی سعی در خرید او از رئال مادرید داشت، خیلی‌ها را درباره تمایل این بازیکن برای ترک پارک دو پرنس با وجود خودداری‌اش از تمدید قرارداد دچار تردید کرده بود. او اما اکنون همه شک و تردیدها را از بین برده است.

امباپه که فصل آخر قراردادش با پاریسی‌ها را سپری می‌کند به خاطر مخالفت مسئولان باشگاه با پیشنهادهای رئال‌مادرید که آخرین آنها از مرز ۲۰۰ میلیون یورو هم گذشت، مجبور شد در پارک دو پرنس بماند. او می‌گوید اگرچه از باشگاه درخواست جدایی کرده اما یکسری شایعاتی که درباره‌اش وجود دارد هم بی‌اساس است.

او به رادیو مونت‌کارلو اسپورت گفت: «مردم می‌گفتند که ۶ یا ۷ بار پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم را رد کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با لئوناردو (مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن) حرف بزنم که هیچ یک از این‌ها صحت ندارد. درخواست جدایی کردم چون از همان زمانی که حاضر به تمدید قراردادم نشدم، می‌خواستم که باشگاه رقمی را برای فروشم تعیین کند تا با آن بتواند یک جانشین باکیفیت بخرد.»

امباپه افزود: «پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که به من چیزهای زیادی داده و در تمام ۴ سالی که در این تیم بودم لذت بردم و حتی الان هم لذت می‌برم. می‌خواستم که همه چیز در مصالحه انجام شود، اینکه همه ما دست به دست هم بدهیم تا همه چیز ختم به خیر شود و الان هم به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم. به باشگاه گفتم اگر نمی‌خواهید بروم مشکلی نیست و می‌مانم.»

خودداری امباپه از تمدید قرارداد بدان معناست که او می‌تواند در ماه ژانویه با هر تیمی که مشتری اوست وارد مذاکره شود. لئوناردو ماه گذشته در آخرین اظهارنظرش درباره آینده امباپه گفت: «فکر نمی‌کنم که امباپه در پایان فصل از ما جدا شود. در واقع هیچ‌کس به پاری‌سن‌ژرمن بدون امباپه فکر نمی‌کند.»

مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنین مدعی شد که امباپه ۲۲ ساله زمانی درخواست جدایی کرده که بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده و رئال مادرید را هم به وسوسه کردن بازیکن برای پافشاری به ترک پاریسی‌ها متهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی