نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
امید نورافکن
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش فوتبال ایران گفت: تیم خوب و یکدستی داریم و به صعود این تیم به جام جهانی بسیار خوش‌بین هستیم.

امید نورافکن پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: بازی سختی برابر امارات داریم و امیدوارم برنده این دیدار باشیم. این دیدار برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد و چون بیرون از خانه برگزار می شود باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که الان در اروپا بازی می کنند از بازی‌های این قاره به اردو آمدند و خسته هستند، به دلیل شروع نشدن لیگ در ایران نیز بازیکنان داخلی شرایط بازی ندارند، اما کاری نمی‌توان کرد و باید ترکیب خوبی از بچه ها به زمین بروند تا تیم ملی به نتیجه برسد.

ملی پوش فوتبال ایران در خصوص حاشیه های این بازی تاکید کرد: مهم ترین مشکل ما در امارات مساله آب و هوای این کشور است که آزار دهنده است اما این شرایطی است که برای ما به وجود آمده و دلیل نمی شود که کم کاری کنیم. بازی سختی است و هواداران این تیم هم در ورزشگاه خواهند بود اما ما برای کسب نتیجه به امارات آمده ایم و باید موفق شویم.

وی تاکید کرد: به صعود به جام جهانی خیلی خوشبین هستیم. بازیکنانی داریم که عالی هستند. برای من افتخار است که در این تیم حضور دارم و هدف ما فقط صعود به جام جهانی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی