نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عادل فردوسی پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ کدام از روسای سازمان صداوسیما، بازگشت عادل فردوسی پور را انکار نکرده اند؛ اتفاقی که حتی با پالس های مثبت هم تا این لحظه رخ نداده است!

آرتین زهرابی؛ پیمان جبلی رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: عادل فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد. این جمله امیدوارکننده جبلی اما پیش از این توسط عبدالعلی علی عسگری رئیس سابق سازمان صدا و سیما نیز تکرار شده بود.

 او که یک بار پس از پایان جلسه هیئت دولت در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود، در حالی که برای رفتن از در خروجی عجله داشت گفت: ایشان (فردوسی پور) می ماند و کارش را انجام می دهد.

***

هیچ کدام از روسای سازمان صداوسیما، بازگشت عادل فردوسی پور را انکار نکرده اند و از مجری برنامه ۹۰ هم وفادارتر و بی حاشیه تر وجود ندارد که پس از توقف پخش پرمخاطب ترین برنامه تاریخ تلویزیون ایران، این گونه به سکوتی خود خواسته تن دهد.

فردوسی پور در این مدت طولانی، نه تنها در هیچ مصاحبه ای درباره چرایی توقیف برنامه ۹۰ اظهارنظر نکرد که حتی از ایجاد یک صفحه اینستاگرام رسمی به نام خودش نیز اجتناب کرد؛ آیا در سازمان صداوسیما که مجری یک برنامه آشپزی پس از ممنوع الکار شدن صدها مصاحبه انتقادآمیز انجام می دهد مثل فردوسی پور (که موقعیت ویژه اجتماعی و مردمی دارد) پیدا می شود؟

منهای آنچه گفته شد باید سوال کرد وقتی روسای سازمان صداوسیما مشکلی بابت بازگشت فردوسی پور و منعی برای فعالیت مجدد او نمی بینند، پس چرا شاهد حضور دوباره مجری برنامه ۹۰ در شبکه ۳ نیستیم؟

رئیس جدید سازمان که نشان داده برای شنیدن خواسته های شهروندان علاقه مند است، در این باره هیچ نظر و دیدگاهی ندارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانیال IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    دلیلش خیلی واضحه و عجیبه که شما خودتونو به ندونستن زدید . مرجعی بالاتر از صدا وسیما گفته نباشه . حتی مجلس که فروغی رو احضار کرده بود . به اصطلاح قانع شد
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    بی صبرانه منتظر بازگشت برترین مجری،تهیه کننده و گزارشگر فوتبال به قاب تلویزیون هستیم..ولی خب یه نکته وجود دارد آقای جبلی گفت فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد این عبارت ما شاید به معنی نگاه سلیقه ای به این موضوع باشد چون از نگاه آقای جبلی منعی ندارد ولی بالاتر از جبلی باید دستور بده و گرنه علی عسگری هم اینقدر می دانست که نباید پر مخاطب ترین‌ برنامه اش رو تعطیل کند..و اینکه همیشه دوست دارم زیر پست آقای زهرابی کامنت بذارم⁦:)♥️⁩⁩
  • MD IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    عادل به موضوع سود کلان اون شرکته از بلیت فروشی گیر داد؛ به سوء استفاده جناب مدیرعامل شرکت مهاب قدس گیرداد؛ به سوء استفاده سیاسیون از فوتبال اعتراض می کرد؛ و خیلی کارهای دیگه که با ساختار فاسد ایران امروز در تضاد بود. او هم باید مانند خیلی ها سکوت می کرد یا مجیزگو‌ می بود که صدالبته اینگونه نبود. بعید میدونم برنامه ۹۰ مجدداً روی آنتن بیاید چون خواست مردم و شفاف سازی مهم نیست. مهم اینه که دارودسته چه می خواهند!
  • علیرضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    عادل فردسی پور حذف شدنی نیست
  • سعادت IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    کدوم مجری آشپزی سر و صدا کرده؟
  • موقعیت وپژه اجتماعی ؟؟!!!! IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    اینم مثل همون جمله تاریخی لنگیاست «ما خاص هستیم » خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خودشون رو چه تحویل میگیرن چرا روتون نمیشه بگین وجود عادل در تلویزیون موقعیت ویژه و خاصی برای لنگپوشان تهرانه !
  • صاحب IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    مطمئن باشید برنامه نود به تاریخ پیوسته چون توی این کشور شفاف سازی جرم محسوب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی