نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رونالدو و حبیب
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب نورماگومدوف، ورزشکار شهور بوکس تصاویر متفاوتی از خود در کنار کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.

خبرورزشی - حبیب نورماگومدوف، اسطوره UFC تصاویری از حضور این هفته خود در استادیوم اولدترافورد برای دیدار منچستریونایتد و اورتون به اشتراک گذاشت. این ستاره مشهور در این مسابقه در کنار سرالکس فرگوسن، سرمربی مشهور و سابق شیاطین سرخ حضور یافته و شاهد تساوی ۱-۱ یونایتد برابر اورتون بود. جالب اینجاست ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد سرالکس فرگوسن از تصمیم اوله‌گونار سولشائر بابت نیمکت‌نشین کردن رونالدو انتقاد کرده و این موضوع را به نورماگومدوف انتقال می‌دهد.

اما نورماگومدوف همچنین تصویر جالبی از دوست صمیمی خود کریستیانو رونالدو را نیز منتشر کرد. این دو ورزشکار بزرگ و پرافتخار سر به سر شده و انگار می‌خواهند با یکدیگر درگیر شوند. البته تردیدی وجود ندارد که قصد نورماگومدوف و رونالدو مزاح بوده و مشخص است هر دو نفر نتوانسته‌اند جلوی خنده خود را بگیرند تا روشن باشد که همه‌چیز شوخی بوده است.

نورماگومدوف بارها اعلام کرده رابطه ای بسیار دوستانه و صمیمی با ستاره پرتغالی داشته و در کنار رونالدو ظاهر شده است. نورماگومدوف چندی قبل اعلام کرد از هفته ها قبل از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، از این تصمیم دوست خود خبر داشته و می‌دانست که مقصد بعدی این بازیکن منچسترسیتی نخواهد بود.

رونالدو و حبیب

رونالدو و حبیب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir_ali IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    توی تنیس هرچقدر از نادال بدم میاد از فدرر خوشم میاد توی ufc هم هر چقدر از کانر مک گرگور بدم میاد از حبیب خوشم میاد کریس و حبیب هر دو توی رشته هاشون استورن ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩
  • رامین IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    این عکس رو کنار قفسه های دیدیم یاد بچگیمون و شوخیهای جلوی نانوای با رفقامون افتادم زمانی هنوز نوبت ما نشوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی