نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رونالدو و حبیب
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب نورماگومدوف، ورزشکار شهور بوکس تصاویر متفاوتی از خود در کنار کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.

خبرورزشی - حبیب نورماگومدوف، اسطوره UFC تصاویری از حضور این هفته خود در استادیوم اولدترافورد برای دیدار منچستریونایتد و اورتون به اشتراک گذاشت. این ستاره مشهور در این مسابقه در کنار سرالکس فرگوسن، سرمربی مشهور و سابق شیاطین سرخ حضور یافته و شاهد تساوی ۱-۱ یونایتد برابر اورتون بود. جالب اینجاست ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد سرالکس فرگوسن از تصمیم اوله‌گونار سولشائر بابت نیمکت‌نشین کردن رونالدو انتقاد کرده و این موضوع را به نورماگومدوف انتقال می‌دهد.

اما نورماگومدوف همچنین تصویر جالبی از دوست صمیمی خود کریستیانو رونالدو را نیز منتشر کرد. این دو ورزشکار بزرگ و پرافتخار سر به سر شده و انگار می‌خواهند با یکدیگر درگیر شوند. البته تردیدی وجود ندارد که قصد نورماگومدوف و رونالدو مزاح بوده و مشخص است هر دو نفر نتوانسته‌اند جلوی خنده خود را بگیرند تا روشن باشد که همه‌چیز شوخی بوده است.

نورماگومدوف بارها اعلام کرده رابطه ای بسیار دوستانه و صمیمی با ستاره پرتغالی داشته و در کنار رونالدو ظاهر شده است. نورماگومدوف چندی قبل اعلام کرد از هفته ها قبل از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، از این تصمیم دوست خود خبر داشته و می‌دانست که مقصد بعدی این بازیکن منچسترسیتی نخواهد بود.

رونالدو و حبیب

رونالدو و حبیب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir_ali IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    توی تنیس هرچقدر از نادال بدم میاد از فدرر خوشم میاد توی ufc هم هر چقدر از کانر مک گرگور بدم میاد از حبیب خوشم میاد کریس و حبیب هر دو توی رشته هاشون استورن ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩
  • رامین IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    این عکس رو کنار قفسه های دیدیم یاد بچگیمون و شوخیهای جلوی نانوای با رفقامون افتادم زمانی هنوز نوبت ما نشوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی