نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۲۰
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
۲۰ |
۴
حمله عجیب هواداران قطری به ستاره استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران العربی واکنش‌های متفاوتی نسبت به انتقال هافبک ایرانی به این تیم نشان دادند که فعالیت هواداران استقلال در فضای مجازی در این واکنش‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

فرشید اسماعیلی ساعاتی پیش به‌عنوان جانشین مهرداد محمدی که به دلیل مصدومیت از فهرست العربی خارج شده، با این باشگاه قطری قرارداد بست.

هواداران استقلال در فضای مجازی از این انتقال ابراز خرسندی کرده و حتی در صفحات مربوط به باشگاه العربی، از تیم قطری برای خرید اسماعیلی تشکر کردند. این نظرات موجب مخالفت اکثر هواداران العربی با انتخاب جانشین ایرانی محمدی شده و بسیاری از کاربران قطری، به این انتقال واکنش منفی نشان داده‌اند.

کاربری به نام عبدالله بن درهم در این خصوص نوشته است: خریدهای سایر باشگاه‌ها را ببینید؛ این هم خرید باشگاه العربی است. به همین دلیل است که العربی نمی‌تواند بوی مربع طلایی بالای جدول را هم استشمام کند و به جمع آنها نمی‌رسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در این خصوص در صفحه هواداران العربی نوشته است: انتقادات زیادی از این بازیکن مطرح شده و گفته می‌شود بازیکنی ضعیف است.

حمله عجیب هواداران قطری به ستاره استقلالی

محمد المنصوری، دیگر کاربر قطری از مسئولین باشگاه العربی قدردانی کرده که به سرعت، جانشینی برای مهرداد محمدی انتخاب کرده‌اند و برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرده است.

سلطان الدوساری دیگر کاربر قطری هم نوشت: سطح این بازیکن پایین‌تر از مهرداد محمدی است، اما امیدواریم برای العربی مفید باشد.

کاربری به اسم بوسلطان هم در خصوص این انتقال نوشت: باشگاه‌های دیگر سانتی کاسورلا و خامس رودریگس را جذب می‌کنند و باشگاه ما که ادعای رسیدن به کره ماه را دارد، فرشید اسماعیلی را جذب کرد.

یکی دیگر از کاربران هوادار العربی هم در این خصوص نوشته است: خوب است که بازیکن جانشین را در سریع‌ترین زمان انتخاب کردید. گفته می‌شود این بازیکن، بازیساز است و با حضور او انتظار داریم که هجومی بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرچیپ DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بازیکنی که تو لیگ ایران سر نخواستنش دعوا بود هواداران العربی حق دارن از خریدش شاکی باشن ...تازه اگه ازش کتک نخورن شانس آوردن ..‌.
  • میلاد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    کل هواداران العربی چنر نفرن ؟ به اندازه توپ جمع کنان آزادی هم نمیشن
    • یاورهمیشه مومن IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      درجواب میلاد باید بگم چ تیمی مثل پرسپولیس ایران چهل میلیون طرفدارداشته باشه چه تیمی بقول شما طرفداراش ب اندازه توپ جمع کنای ازادی نباشن،یادت باشه اون تعداد طرفدارا حتی اگر کم هم باشن عشقشون واسه تیمشون میتپه و حق دارن نظر بدن.همون تعداد انگشت شمار تیم العربی واسشون بهترین تیم جهانه.دلیل نمیشه چون بلفرض بقول شما اگرتعدادشون کمه باید لال باشن و نظر ندن.منم بعنوان یک پرسپولیسی این کار طرفدارای حریف و قبول نمیکنم که رفتن و پشت اسماعیلی اینهارو نوشتن،هرچی باشه واسه تیمتون عرق ریخته.بهنوان یک پرسپولیسی دعا میکنم که فرشید اسماعیلی تواین تیم خیلی موفق بشه و باموفقیتش بزنه تودهن اونهایی که چرت میگفتن.یاهو.
    • سامان IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      حرفات درست ولی چهل میلیون هوادار رو از کجات در اوردی؟
    • Mohamad IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      عزیزم معلومه اصلا اطلاعی از فوتبال قطر نداری ، عربی یکی از معروفترین و بزرگترین و حتی در کنار الریان بیشترین طرفداران در قطر داره که اکثر طرفداراشون قطری های ایرانی هستن و حتی بزرگترین بازیکنان قطر از جمله مبارک مصطفی و عادل ملا و احمد خلیل و خیلی از فوتبالیست های بزرگی که در قطر بودن از تیم العربی اومدن ولی چند سالی میشه چون اداره و مالکیت تیم العربی دست شیعیان قطره خیلی بهش بها نمیدن از نظر مال چه از نظر خرید بازیکن های بزرگ چون در قطر فدراسیون قطر یا همون اتحاد فوتبال قطر برای تیم های باشگاهی بازیکن های مدنظر هر تیمی رو براسون استخدام میکنه و بعد یواش یواش از در امد باشگاه ازشون کسر میکنه ولی برای العربی خیلی ساله بازیکنان بزرگی نمیخرن ، همین العربی تیمی بود که یه زمانی عبدلعلی چنیگز قیچی برگردونهای ماندگاری میزد
  • 6 IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    طفلکی فرچیپ خخخخ
  • ایرانی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    اتفاقا اگر اخیرا استقلال نتایج خوبی نگرفت در نبود فرشید اسماعیلی بود من نه اعتقادی قرمز دارم ونه به آبی.ولی بعضی وقتها بازی‌ها رو در لیگ قهرمانان آسیا دنبال میکنم.کمتر بازی کنی به سختکوشی وغیره وتعصب فرشید اسماعیلی در زمين دیدم.فقط ایشان به اسب شاه گفتند یابو مورد شماتت قرار گرفتند.ان شاالله در پایان ماه صفر عجب وغرور مسئولین بی مسئولیت وبی تعصب این مرزو بوم رو از بین ببره.که اینقدر یکسری افراد دمدمی مزاج خودزنی نکنن.
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    آرزوی موفقیت و سلامتی برای فرشید عزیز میکنم وخاطره بازیهای لیگ قهرمانان آسیا درکشورعربستان که بازیهای درخشان فرشید عزیز که ۳گل برای استقلال درگروه مرگ به ثمر رساند فراموش نشدنی است
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    دمشون گرم که ما رو از دست این بشر خلاص کردن
  • سعید IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بازیکن سطح بالائی نیست ولی به نظر من تو لیگ قطر میتونه خودشو نشون بده
  • فرچیپ دسمالی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    تیتر روزنامه های ورزشی جهان در چند هفته آینده: « فرشید اسماعیلی با یک چیپ عالی و زیبا دهان منتقدان را بست.»
  • سید IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    دوتا قهرمانی را از استقلال گرفت عجب چیپ های می زد کاش می بود ولی باور کنید استقلالی ها اگر همین بازیکن در بازی با الهلال بود استقلال برنده می شد ...اینا اینطوری هم شانس دارند
  • حسین شاکر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    آقا چرا انقد بعضیا نمک نشناسن،اولا فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن هس خداییش،بخصوص روبرو تیم های قطری، کی یادش میره ک همین چن وقت پیش تو بازیا آسیایی روبرو ستاره های این تیم ها چیکارها میکرد،اینجاهم اگ گاهی بازیشزمتوسط هس بخاطر فضای مجازی و فشارهایی ک روش بود. بعدهم هر چی هم ک باشه، گیریم ضعیفترین بازیکنه اصلا،طرف اولا ای همه سال برا تیم زحمت کشید اینا هم ب کنار لامصبا ایرانی هس،ی لحظه خودتونو نذاشتین بجاش،تازه رفته تو ی کشور غریب چطور تووستین کاری کنید ک بجای خوش آمد گویی بهش ی وقت خدای نکرده بلایی سرش بیارن،واقعا متاسفم برا بعضی ها، و مطمانم ک این بعضی ها،تاجی نیستن. یا اشتباهی تاجی شدن
  • پژمان IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    بازیکنی که اخلاق نداشته باشه حتی اگر از نظر فنی کیفیت بالایی داشته باشه هواداران هیج تیمی دلشون نمیخواد به تیمشون بیاد
  • Mohammad1919 IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    واقعا متاسفم برای هوادارن خودمون یعنی استقلال چون خیلی زشته که میریم تو پیج تبم خارجی از بازیکن کشورمون انتقاد میکنیم ، واقعا از نطر من یکی از دلایل مشکلات استقلال سطح فکری طرفداران هم دخیل بوده چون همیشه تو دنیای مجازی با فشار اوردن به مدیران که فلان بازیمن یا مربی میخوایم بعد فشار به مربیان که فلان بازیکن باید بازی کنه ، کاری ندارم همین چند وقت پیش که مشکل مدیریت استقلال حل سد و بلافاصله در روزهای اول دنبال برگردوندن فرشید بودن بعد کلی طرفداران ارزوی برگشتن فرشید کردن که بهش نیاز داریم چون بازی های مرحله قبل در اسیا فرشید بازی عا رو در اورد خیلی خوبه باید برگرده ولی از وقتی مشخص شد از تیم قطری بهش پیشنهاد داده شده اول شروع شد که این بازار گرمیه و فلان الان هم رفت دیگه چه معنی داره اگه واقعا خوشحالین که رفته دیگه باید دلتون راضی باشه ولی چه دلیل داره بخوایم به بازیکن ایرانی جلو عرب ها کوچک کنیم ، یک درصد احتمال بدین که فرشید اونجا موفق بشه اون وقت میگن طرفداران استقلال یا فوتبال نمیفهمیدن
  • کیوان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    داداش قول میدم اسماعیلی اونجا میدرخشه .ماهم اینجا قهرمان میشیم این انتقال دوسر برده صد در صد
  • behzad IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    کاری به خوب یا بد بورن اسماعیلی ندارم به عنوان ی پرسپولیسی براش تو کشور غریب ارزوی موفقیت دارم و اینم مطمئنم کسایی که رفتن و اون حرفارو پشتش زدن اصلا ایرانی نیستن و هوادار واقعی استقلال نیستن.... درسته من پرسپولیسیم ولی دوستان استقلالی دارم و میدونم معرفتشون خیلی زیاد و از این کارا نمی کنن
  • Amir IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بخدا راست میگن هواداراشون اخه اینم خرید بود که العربی کرده بااین همه ثروت..مث روز روشنه با ۱۰ تا بازی نمیرسه اسماعیلی که باهاش فخس میکنن،این خط این نشون
  • حاجی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    داداش کدوم گروه مرگ که اسماعیلی شمارو اورد بالا ازگروه مرگ شماکدوم تیم جز۴تا هست توگروه پرسپولیس الوحده هم اومده اینجا
  • ترنم IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    فرشید جان وات ارزوی موفقیت می کنم امید وارم در تیم جدیدت هم بدرخشی می دونم که برای استقلال تلاش کردی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی