نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۳
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
۳ |
۵
فرشید اسماعیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال از رفتن فرشید اسماعیلی از تیمشان ابراز خوشحالی کردند.

پس‌از پیوستن فرشید اسماعیلی به العربی هواداران استقلال آنچنان از این انتقال ناراحت نشدند که به نظر می‌رسد عامل اصلی این اتفاق، به دربی ۹۰ بازمیگردد.

در دربی ۹۰ و در حالیکه استقلال می‌توانست با پیروزی برابر پرسپولیس به بخت نخست قهرمانی تبدیل شود، دروازه آبی‌ها خیلی زود توسط نوراللهی باز شد و در ادامه روی حرکت خود فرشید اسماعیلی، داور آن دیدار که اشکان خورشیدی بود یک خطای پنالتی را به سود آبی‌ها اعلام کرد.

با وجود گذشت بیش از ۲ سال از آن بازی، هنوز هیچ شخصی این موضوع را تأیید نکرده اما گفته می‌شود که وینفرد شفر سرمربی وقت استقلال قصد داشته است شخص دیگری را از میان ایسما یا منشا برای زدن خطای پنالتی انتخاب کند اما با اصرار مهدی رحمتی، این فرشید اسماعیلی بود که پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را با ضربه ای چیپ به بیرون زد. ضربه چیپی که منجر به شکست استقلال و از دست رفتن قهرمانی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرناز دلال ۴۰۰ هزار دلاری IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    خوب هواداران کیسه باید خوشحال به رفتن فرچیپ باشند یعنی هواداران کیسه از دست کتک های فرچیپ راحت شدن و از دست پنالتی هایی که خراب می کرد به هوا میزد اون هم تقصیر وزیر می انداختند
  • آرمین نراقی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    هرگز چنین اتفاقی نیوفتاد اسماعیلی پنالتی گرفت منشا برداشت توپو بره پشت پنالتی ولی اسماعیلی توپو ازش گرفت وقتی منشا داشت غر میزد سر اسماعیلی رحمتی بعنوان کاپیتان استقلال اومد آرومش کرد این شایعه ی کثیفو فامیلهای حسینی در مجازی و لیدرای منصوریان راه انداختن تا رحمتیو خراب کنن
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    بعد میگن تقصیر وزیره...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی