نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیشمار «دوناروما» در ایران داریم/ کاش فوتبال ایران یک «کاپلو» داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان به انتقاد از دروازه‌بان ملی پوش کشورش پرداخت و نحوه جدایی او از روسونری را به چالش کشید.

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان به انتقاد از دروازه‌بان ملی پوش کشورش پرداخت و نحوه جدایی او از روسونری را به چالش کشید.

فابیو کاپلو مربی سرشناس در این رابطه گفت: «برای دوناروما آرزوی موفقیت می‌کنم. او دروازه بان بزرگی است و در قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ نقش بسزایی داشت اما نباید فراموش کرد که او در برخورد با میلان ناسپاسی کرد. نحوه جدایی این سنگربان اصلا مناسب نبود. دوناروما لطف میلان به خود و خانواده اش را فراموش کرد. او باید بهتر رفتار می کرد و حداقل اینگونه مجانی جدا نمی‌شد.»

نکته جالب آن که چهارشنبه شب گذشته دوناروما برای نخستین بار بعد از جدایی به سن سیرو برگشت که نه تنها با استقبال هواداران همراه نشد بلکه برخورد تندی با او شد و صدای سوت‌های ممتد هواداران میلان علیه او به گوش رسید.

حالا تصور کنید مشابه همین اتفاق نه تنها بارها در ایران افتاده و «دوناروما»های وطنی نه تنها تلاش کرده‌اند به عنوان بازیکن آزاد جا به جا شده و یک دلار هم به باشگاه پولی نرسد بلکه دیده و شنیده‌ایم به خاطر ۷ درصد دیرکرد مبلغ قرارداد، قرارداد خود را فسخ کرده و رفته‌اند!

همین بازیکنان در بازگشت به تیم قبلی برخلاف «دوناروما» صدای سوت اعتراضی هم از سوی هواداران نشنیده و تشویق هم شده‌اند! جالب‌تر اینکه ما در این فوتبال «فابیو کاپلو» هم نداریم که از «دوناروما»های وطنی انتقاد کنند و برخورد غیرحرفه‌ای یا بی معرفتی آنها را به چالش بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    رشید مظاهری
  • 444 IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    آفرین گل گفتی با حرفت موافقم تقصیر مدیر عاملاست که با یه قرارداد ناقص یه بازیکن براحتی میتونه بره و تقصیر هوادارنه که رو دادند به بازیکن بعد برگشتشون
  • اهورای آبی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    دمت گرم نقد کاملا بجایی بود. آقای روشن الان کجایی؟؟؟ چرا انتقاد نمکنید؟ الان دخالت صرف نداره درسته؟؟؟ مجید جلالی را کله پا کردید. حسن آقا کاش پشت این انتخاب می ایستادند و حمایت میکردید. مجید جلالی یه نسل آینده استقلال را تضمین میکرد. حالا هم انتقاد نمیکنید تا حکم آکادمی به نامتون بخوره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی