نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مختاری: می‌خواهم بین همه مدعیان قهرمان جهان شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده شیرازی وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان از روحیه بسیار بالایی برخوردار است.

همشهری برادران گرائی با اعتماد به نفس خاصی حرف زده و می‌گوید: فیلم همه حریفانم را نگاه کرده ام، فقط برای اولی کشتی جهان به نروژ می روم.

محمد مختاری دو دلیل برای این روحیه بالا دارد؛ اول مربوط به قهرمانی دوست صمیمی‌اش محمدرضا گرائی در المپیک توکیوست. دومی اما حضور مربی سازنده شیرازی رحیم گیوی در کنار ملی پوشان کشتی فرنگی است.

گیوی به واسطه شناسایی و پرورش استعدادهای شیرازی و رساندن آنها به مدال جهانی و المپیک با نظر فدراسیون و محمد بنا به تیم ملی اضافه شده و می تواند کمک شایانی به موفقیت تیم کشورمان کند.

محمد رضا مختاری دیگر کشتی گیر شیرازی برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کند، این کشتی گیر بسیار امیدوار است که بتواند بر سکوی جهانی قرار گیرد.

آیتلا فریتچ از مجارستان با ۳۰ امتیاز، رومان پادورکوفسکی از لهستان با ۲۴ امتیاز، چنگیز لابازانوف از روسیه با ۲۳ امتیاز و سلجوق جان از ترکیه با ۲۲ امتیاز برترین‌های رده بندی جهانی هستند.

چنگیز لاباانوف کشتی گیر کهنه کار روسی با ۳۰ سال سن نشان طلای جهانی، نقره و برنز اروپا را دارد و مطرح ترین کشتی گیر وزن ۷۲ کیلوگرم است .

در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش می رود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه درمولا از اسلواکی و لی از کره جنوبی کشتی می گیرد.

برای این قهرمان خوش روحیه آرزوی موفقیت و قهرمانی در مسابقات جهانی نروژ را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی