نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این بازیکن نزدیک بود کار دست تیم ملی بدهد/ شانس آوردیم ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید نورافکن مدافع چپ نسبتا جوان تیم ملی کشورمان در نیمه اول خیلی زود روی یک توپ ساده لب خط کارت زرد گرفت.

دقایقی بعد از این اتفاق، علی مبخوب مهاجم تکنیکی امارات اقدام به لایی انداختن به مدافع چپ تیم ایران کرد که با خطای خشن نورافکن روی زمین افتاد.

شاید اگر امید نورافکن کارت زرد نداشت، کریستوفر جیمز داور استرالیایی به او اخطار می‌داد اما هم این بازیکن و هم تیم ملی ایران خوش شانس بودند که این خطای آشکار با جریمه ای مواجه نشد و...

با این وضعیت بعید است امید نورافکن در زمین دوام بیاورد؛ اگر اسکوچیچ او را از زمین بیرون نکشد این احتمال وجود دارد، داور استرالیایی این بازیکن را از زمین بیرون کند!

فراموش نباید کرد، تیم ملی کشورمان دو مدافع چپ با تجربه به اسامی احسان حاج صفی و میلاد محمدی را روی نیمکت خود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    این همه بازیکنه درجه یک من نمیفهمم اینو رو چه حسابی تیم ملی دعوت کردن فیگثم میزارن تو ترکیب .خیلی جالبه خدایی بازیکنی مثله سامان قدوسو بیرونه ولی این بدردنخور تو ترکیبه
    • حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      داداش اولا پست قدوس چه ربطی داره به امید، بعدشم واقعا چهار سال دیگه که همه با تجربه ها، در حد تیم ملی نبودن همین جوون ها کمک تیم میشن، اگه هم به کارت زرد نگاه می کنی که پوشش اشتباه امیری داشت می رفت کار دست تیم بده، شما رد شدن راحت از امیری رو ول کردی چسبیدی به امید، اگه هم نگاهتون فنیه باید بگم شما علت دعوت از سرلک و نورالهی رو واقعا بگو، یا اشتباه بزرگ شجاع رو بگو که داشت میشد پاس گل اماراتی ها، نگاه رنگی رو وارد تیم ملی نکن خواهشا.
  • ساوالان IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    ضعف داوری در ایران روی بازیکنان اثر منفی دارد. تا انجا که بازیکنان ایرانی در بازی های بین الملی انواع خطاهای مبتدی و اعتراض به داور را انجام می دهند.. مثلانورافکن در لیگ ایران باید در یک فصل چهار بار اخراج شود با ان بازی خشن اش!!! .داور ها چشم پوشی می کنند تیم ملی ضربه می خورد!!!!!!
  • ۶و۶ IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    امید عصبی بود انگار از چیزی ناراحت بود
  • مهدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    امید یکی از بهترین دفاع چپ هاست رو دستش ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی